eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NadarzynPEŁNIENIE FUNKCJI WIELOBRANŻOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA REALIZOWANEGO W TRYBIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ PN. BUDOWA SZKOŁY I GIMNAZJUM WRAZ Z HALĄ SPORTOWĄ W M. RUSIEC WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU I INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-28

Nadarzyn: PEŁNIENIE FUNKCJI WIELOBRANŻOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA REALIZOWANEGO W TRYBIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ PN. BUDOWA SZKOŁY I GIMNAZJUM WRAZ Z HALĄ SPORTOWĄ W M. RUSIEC WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU I INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
Numer ogłoszenia: 438202 - 2013; data zamieszczenia: 28.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 399954 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nadarzyn, ul. Mszczonowska 24, 05-830 Nadarzyn, woj. mazowieckie, tel. 22 7298185, faks 22 7298175.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE FUNKCJI WIELOBRANŻOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA REALIZOWANEGO W TRYBIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ PN. BUDOWA SZKOŁY I GIMNAZJUM WRAZ Z HALĄ SPORTOWĄ W M. RUSIEC WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU I INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa pełnienia funkcji wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania realizowanego w trybie zaprojektuj i wybuduj pn.: Budowa szkoły i gimnazjum wraz z halą sportową w m. Rusiec wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną o parametrach określonych w załączniku nr 8 do siwz w następujących specjalnościach: a)konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (inspektor nadzoru robót budowlanych - inspektor koordynujący) b)instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (inspektor nadzoru robót sanitarnych), c)instalacyjna w zakresie instalacji elektrycznych (inspektor nadzoru robót elektrycznych), d)drogowa (inspektor nadzoru robót drogowych), 2. Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizowanym obiektem we wszystkich branżach objętych dokumentacja techniczną wykazaną w załączniku nr 8 do siwz zgodnie z wymogami określonymi w art.25 i art.26 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane; a w szczególności: 1)reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, bhp, przeciwpożarowymi i normami oraz pozwoleniem na budowę i innymi decyzjami administracyjnymi związanymi z realizacją zadania, 2)przyjęcie od Zamawiającego dokumentacji projektowej inwestycji, o której mowa w § 1 ust.5 umowy, 3)przygotowanie i protokolarne przejęcie obowiązku nadzoru inwestorskiego, 4)nadzór nad opracowywaną przez wykonawcę inwestycji, dokumentacją wykonawczą w zakresie zgodności merytorycznej jej treści z wymaganiami Zamawiającego 5)nadzór nad realizacją inwestycji pod kątem umożliwiającym dofinansowanie z funduszy zewnętrznych w tym z programu LEMUR 6)przygotowanie i protokolarne przekazanie z udziałem Zamawiającego placu budowy wykonawcy robót budowlanych, 7)zgłoszenie rozpoczęcia robót do odpowiednich organów oraz zgłoszenie gotowego obiektu budowlanego do użytkowania (wraz z uzyskaniem decyzji na użytkowanie), 8)prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy przez właściwych branżowo inspektorów nadzoru, w tym zapewnienie ich dyspozycyjności w zależności od potrzeb i na każde wezwanie Zamawiającego; inspektorzy nadzoru zobowiązani będą dokumentować w dzienniku budowy swoje wizyty z podaniem zakresu robót, które zostały przez nich sprawdzone, 9)dostosowanie godzin pracy do wykonawcy robót budowlanych, przy czym Zamawiający wymaga, w okresie trwania robót budowlano-montażowych: a)codziennej obecności na budowie przez inspektora nadzoru robót budowlanych, potwierdzone codziennym wpisem do dziennika budowy, b)obecności inspektorów nadzoru robót w czasie realizacji robót zgodnych z ich specjalnością, co będzie potwierdzone wpisami w dzienniku budowy. 10)udział w przekazaniu placu budowy wykonawcy robót budowlanych, 11)przeprowadzenie analizy istniejącej dokumentacji projektowej oraz innych uzgodnień i decyzji niezbędnych dla realizacji robót budowlanych w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dostarczenia przez Zamawiającego kompletnej dokumentacji projektowej, 12)współpraca w imieniu Zamawiającego z osobami sprawującymi nadzór autorski, w tym egzekwowanie w imieniu Zamawiającego od projektanta poprawy/uzupełnienia dokumentacji w przypadku ujawnienia wad tej dokumentacji lub naniesienia zmian nie wynikających z wad, lecz niezbędnych do prawidłowej realizacji robót, 13)pisemne zgłaszanie Zamawiającemu wszystkich odstępstw i nieprawidłowości dotyczących dokumentacji projektowej niezwłocznie po ich ustaleniu nie później jednak niż w następnym dniu roboczym, 14)udzielanie konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu, jeśli zajdzie taka konieczność, 15)udział w kontrolach realizacji zadania dokonywanych przez instytucje do tego upoważnione - na każde wezwanie Zamawiającego, 16)organizowanie w porozumieniu z Zamawiającym i prowadzenie (w tym sporządzanie pisemnego protokołu) cyklicznych narad koordynacyjnych w siedzibie Zamawiającego (nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie), w których uczestniczyć będą m.in. wszyscy inspektorzy nadzoru inwestorskiego, wykonawca robót budowlanych, osoba/y wykonująca nadzór autorski, przedstawiciel/e Zamawiającego, 17)składanie Zamawiającemu kwartalnych pisemnych sprawozdań monitorujących przebieg prac budowlanych w terminie do 3-go dnia każdego miesiąca po upływie kwartału zawierających informacje o wszelkich przesłankach, które mogą mieć wpływ na zaprzestanie realizacji inwestycji oraz o długości wybudowanej sieci kanalizacyjnej narastająco, 18) udział w naradach technicznych i koordynacyjnych na budowie z wykonawcą robót budowlanych, 19)nadzorowanie terminowej realizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego przedmiotowego zadania, 20)ocena i zatwierdzanie zaktualizowanego przez wykonawcę robót budowlanych harmonogramu rzeczowo-finansowego w ciągu 5 dni roboczych od jego otrzymania, wraz z przedłożeniem ww. oceny Zamawiającemu; 21)zatwierdzanie przed wbudowaniem materiałów i wyrobów budowlanych oraz dokonywanie ich oceny jakościowej i zgodności z wymaganiami obowiązujących przepisów, 22)sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, w tym w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 23)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w przeprowadzanych próbach i odbiorach technicznych instalacji, rozruchach technologicznych urządzeń technicznych i robót budowlanych w terminach nie powodujących nieuzasadnionego przestoju w prowadzeniu robót, 24)potwierdzanie faktycznie wykonanych robót częściowych wpisem do dziennika budowy oraz kontrolowanie bieżących rozliczeń budowy, monitorowanie postępu prac w zakresie zgodności przyjętych założeń w harmonogramach rzeczowo-finansowych poszczególnych etapów inwestycji, 25)dokonywanie odbiorów częściowych robót i potwierdzanie ich wykonania protokołami odbiorów częściowych, które będą podstawą wypłaty wynagrodzeń wykonawcy robót budowlanych w terminie do trzech dni roboczych od otrzymania propozycji ww. protokołu od wykonawcy robót budowlanych, 26)sprawdzenie i zatwierdzenie protokołu końcowego i innych dokumentów załączonych do rozliczenia końcowego robót, uczestniczenie w ustalaniu podstawy do naliczania odszkodowań lub kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonywanie zobowiązań umownych przez wykonawcę robót budowlanych, 27)monitorowanie postępu robót i wzywanie wykonawcy robót budowlanych (lub jego podwykonawców) do usprawnień pracy w przypadku stwierdzonych opóźnień lub zagrożeń nie wywiązania się z umowy oraz niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego (najpóźniej w ciągu 24 godzin) o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach, 28)egzekwowanie od wykonawcy robót (lub jego podwykonawców) skutecznego usuwania ewentualnych wad w trakcie realizacji robót i potwierdzenie ich usunięcia, 29)informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych nie uwzględnionych w umowie o roboty budowlane, zawartej pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót budowlanych, o konieczności zwiększenia lub ograniczenia ilości robót lub zrezygnowania z określonych robót, jeżeli jest to niezbędne dla zgodnego z treścią umowy i obowiązującymi przepisami wykonania robót budowlanych, 30)zawieszenie prowadzenia robót budowlanych w przypadku gdy ich kontynuacja może wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne, 31)opiniowanie proponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych podwykonawców i przedłożenie do zatwierdzenia Zamawiającemu, 32)kontrolowanie czy na terenie budowy pracują wyłącznie zgłoszeni i zaakceptowani przez Zamawiającego podwykonawcy oraz usuwanie z budowy pracowników nie związanych z realizacją zadania, informując o tym pisemnie Zamawiającego i wykonawcę robót budowlanych bezpośrednio odpowiedzialnego za zakres robót, 33)weryfikacja ewentualnych robót uzupełniających lub zamiennych proponowanych przez wykonawcę robót budowlanych, w zakresie rzeczowym i finansowym, 34)sporządzanie protokołów konieczności w przypadku robót uzupełniających lub zamiennych wraz z uzasadnieniem potrzeby wykonania tych robót oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie, 35)sprawdzanie i weryfikacja kosztorysów ofertowych na roboty uzupełniające, zaniechane lub zamienne, wynikłe w trakcie realizacji inwestycji, w terminie do 7 dni roboczych od ich otrzymania, 36)współuczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie rzeczowym i finansowym, 37)uzgodnienie z wykonawcą robót budowlanych rodzaju dokumentacji powykonawczej; sprawdzenie jej i zatwierdzenie w terminie 3 dni roboczych od otrzymania od wykonawcy robót budowlanych, 38)potwierdzenie gotowości do odbioru technicznego robót zgłoszonych przez wykonawcę robót budowlanych poprzez wpis do dziennika budowy i zawiadamiania na piśmie Zamawiającego, 39)przygotowanie sprawozdania z zakresu robót wykonanych i pozostałych do wykonania w przypadku rozwiązania umowy z wykonawcą robót budowlanych oraz sprawdzenia i zatwierdzenia szczegółowej inwentaryzacji robót, 40)udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego, 41)rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej rozwiązania, 42)weryfikacja i odbiór od wykonawcy robót budowlanych kompletnej dokumentacji budowy i dokumentacji powykonawczej, w tym wszelkich dokumentów i oświadczeń niezbędnych dla eksploatacji obiektu, 43)sporządzanie i przedstawianie Zamawiającemu wniosków o naliczenie kar umownych w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w umowie na wykonanie robót budowlanych. 44)udział w przeglądach gwarancyjnych oraz nadzór nad usuwaniem zgłoszonych przez Zamawiającego wad i usterek, w trakcie trwania okresu gwarancyjnego. 2. Wskazane osoby muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku, gdy wskazane osoby nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić co najmniej 1 osobę tłumacza języka polskiego, zapewniającego stałe, biegłe i fachowe tłumaczenie w kontaktach z Zamawiającym a Wykonawcą, na okres i dla potrzeb realizacji umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHIN INWESTYCJE Sp. z o.o., ul. Częstochowska 63, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 470569,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 298890,00

  • Oferta z najniższą ceną: 298890,00 / Oferta z najwyższą ceną: 590400,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.