To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-14
Gołdap: Obsługa bankowa Powiatowego Urzędu Pracy w Gołdapi
Numer ogłoszenia: 43816 - 2012; data zamieszczenia: 14.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20124 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Żeromskiego 18, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6150395, faks 087 6150395.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa Powiatowego Urzędu Pracy w Gołdapi.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa Powiatowego Urzędu Pracy w Gołdapi polegająca na: 1. Obsłudze bankowej rachunków budżetu Powiatowego Urzędu Pracy w Gołdapi w zakresie: 1) otwarcia i prowadzenia rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych budżetu bez ponoszenia kosztów przez Posiadacza rachunku ze wskazaniem nazwy rachunku określonej przez PUP w Gołdapi, 2) realizacji poleceń przelewów zwykłych i drogą internetową na rachunki prowadzone w banku obsługującym - bez ponoszenia kosztów przez Posiadacza rachunku, 3) realizacji poleceń przelewów zwykłych i drogą internetową na rachunki w innych bankach- bez ponoszenia kosztów przez Posiadacza rachunku, 4) przyjmowania wpłat gotówkowych bez ponoszenia kosztów przez Posiadacza rachunku, 5) dokonywania wypłat gotówkowych z rachunku bieżącego budżetu i rachunków pomocniczych, 6) obsługi rachunku w systemie internetowego dokonywania operacji bankowych bez ponoszenia kosztów przez Posiadacza rachunku, 7) bezpłatnego uruchomienia usługi bankowości elektronicznej poprzez instalację jednakowego systemu i niezbędnych urządzeń dla 7 stanowisk. Dopuszcza się rozwiązanie on-line poprzez przeglądarkę www bądź dedykowaną aplikację Wymagania systemowe: a) współpraca z systemem Windows XP/Vista/Windows 7; b) dostęp do usług przez 24 godz. w każdym dniu roboczym; c) dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym; d) funkcja tworzenia paczek, tj. wysyłanie większej ilości przelewów jednocześnie bez konieczności przesyłania każdego osobno w formatach m.in. Elixir i VideoTEL; e) praca grupowa z wykorzystaniem podziału uprawnień wprowadzanie/ zatwierdzanie przelewów w ustalonym i zatwierdzonym formacie. O zmianie formatu przelewu Posiadacz rachunku musi zostać powiadomiony min. 2 miesiące wcześniej; f) zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeństwa systemu, funkcja bezpiecznej transmisji przez sieć Internet; g) uwierzytelnienie użytkownika poprzez wpisanie identyfikatora (nazwy użytkownika) wraz z hasłem; h) dopuszczalne metody autoryzacji zleceń: listy haseł jednorazowych (TAN); i) system powinien umożliwiać uzyskanie bieżącej informacji o stanie rachunków bankowych oraz bieżącego odbioru wyciągów bankowych z rachunków na każdym stanowisku, w ustalonym i zatwierdzonym formacie. O zmianie formatu wyciągu Posiadacz rachunku musi zostać powiadomiony min. 2 miesiące wcześniej; j) informacja o dacie operacji; k) przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu; l) wykonywania analiz i raportów z operacji i transakcji za wskazane okresy z możliwością ich drukowania; m) instalowanie wersji aktualizacyjnych w okresie trwania umowy; n) w przypadku awarii systemu wymagane jest bezzwłoczne podjęcie działań w celu ich usunięcia; 8) kompleksowego bezpłatnego przeszkolenia wskazanych przez Posiadacza rachunku pracowników w zakresie obsługi systemu (w siedzibie PUP w Gołdapi), 9) bezpłatnej obsługi i serwisu systemu bankowości elektronicznej: a) czas reakcji po zgłoszeniu problemu: nie później niż 2 godz. b) czas usunięcia usterki: do końca następnego dnia roboczego. 10) ) uznania i obciążenia rachunków bankowych w dniu operacji, 11) bezpłatnego sporządzania elektronicznych wyciągów bankowych dla poszczególnych rachunków bankowych z ustaleniem salda na każdy dzień roboczy, 12) bezpłatnego sporządzania wyciągów bankowych w każdym kolejnym dniu roboczym, w którym były dokonane operacje na rachunkach na prośbę Posiadacza rachunku oraz przekazanie ich Posiadaczowi rachunku w zamkniętej kopercie oraz bezpłatne sporządzanie wyciągów bankowych w formie papierowej w przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej, 13) kapitalizacji odsetek - miesięczna, 14) oprocentowania środków na rachunku bieżącym i rachunkach pomocniczych, oparte na stawce WIBID 1M x wskaźnik korygujący. Jeżeli w okresie obowiązywania umowy koniecznym będzie po stronie Posiadacza rachunku zwiększenie liczby rachunków pomocniczych, to do każdego nowego rachunku zastosowanie będą miały opłaty jednostkowe zaproponowane przez Bank na etapie ubiegania się o udzielenie niniejszego postępowania o zamówienie publiczne. 2. Obsłudze bankowej rachunków Funduszu Pracy Powiatowego Urzędu Pracy w Gołdapi w zakresie: 1) otwarcia i prowadzenia rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych bez ponoszenia kosztów przez Posiadacza rachunku ze wskazaniem nazwy rachunku określonej przez PUP w Gołdapi, 2) realizacji poleceń przelewów zwykłych na rachunki prowadzone w banku obsługującym - bez ponoszenia kosztów przez Posiadacza rachunku, 3) realizacji poleceń przelewów drogą internetową na rachunki prowadzone w banku obsługującym - bez ponoszenia kosztów przez Posiadacza rachunku, 4) realizacji poleceń przelewów zwykłych z rachunku Funduszu Pracy i rachunków pomocniczych na rachunki w innych bankach - bez ponoszenia kosztów przez Posiadacza rachunku, 5) realizacji poleceń przelewów drogą internetową z rachunku Funduszu Pracy i rachunków pomocniczych na rachunki w innych bankach - bez ponoszenia kosztów przez Posiadacza rachunku, 6) przyjmowania wpłat gotówkowych bez ponoszenia kosztów przez Posiadacza rachunku, 7) dokonywania wypłat gotówkowych z rachunku Funduszu Pracy i rachunków pomocniczych, 8) obsługi rachunku w systemie internetowego dokonywania operacji bankowych bez ponoszenia kosztów przez Posiadacza rachunku, 9) bezpłatnego uruchomienia usługi bankowości elektronicznej poprzez instalację jednakowego systemu i niezbędnych urządzeń dla 7 stanowisk. Dopuszcza się rozwiązanie on-line poprzez przeglądarkę WWW bądź dedykowaną aplikację Wymagania systemowe: a) współpraca z systemem Windows XP/Vista/Windows 7; b) dostęp do usług przez 24 godz. w każdym dniu roboczym; c) dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym; d) funkcja tworzenia paczek, tj. wysyłanie większej ilości przelewów jednocześnie bez konieczności przesyłania każdego osobno w formatach m.in. Elixir i VideoTEL; e) praca grupowa z wykorzystaniem podziału uprawnień wprowadzanie/ zatwierdzanie przelewów w ustalonym i zatwierdzonym formacie. O zmianie formatu przelewu Posiadacza rachunku musi zostać powiadomiony min. 2 miesiące wcześniej; f) zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeństwa systemu, funkcja bezpiecznej transmisji przez sieć Internet; g) uwierzytelnienie użytkownika poprzez wpisanie identyfikatora (nazwy użytkownika) wraz z hasłem; h) dopuszczalne metody autoryzacji zleceń: listy haseł jednorazowych (TAN); i) system powinien umożliwiać uzyskanie bieżącej informacji o stanie rachunków bankowych oraz bieżącego odbioru wyciągów bankowych z rachunków na każdym stanowisku, w ustalonym i zatwierdzonym formacie. O zmianie formatu wyciągu Posiadacza rachunku musi zostać powiadomiony min. 2 miesiące wcześniej; j) informacja o dacie operacji; k) przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu; l) wykonywania analiz i raportów z operacji i transakcji za wskazane okresy z możliwością ich drukowania; m) instalowanie wersji aktualizacyjnych w okresie trwania umowy; n) w przypadku awarii systemu wymagane jest bezzwłoczne podjęcie działań w celu ich usunięcia; 10) kompleksowego bezpłatnego przeszkolenia wskazanych przez Posiadacza rachunku pracowników w zakresie obsługi systemu (w siedzibie PUP w Gołdapi), 11) bezpłatnej obsługi i serwisu systemu bankowości elektronicznej: a) czas reakcji po zgłoszeniu problemu: nie później niż 2 godz. b) czas usunięcia usterki: do końca następnego dnia roboczego 12) uznania i obciążenia rachunków bankowych w dniu operacji, 13) bezpłatnego sporządzania elektronicznych wyciągów bankowych dla poszczególnych rachunków bankowych z ustaleniem salda na każdy dzień roboczy, 14) bezpłatnego sporządzania wyciągów bankowych w każdym kolejnym dniu roboczym, w którym były dokonane operacje na rachunkach na prośbę Posiadacza rachunku oraz przekazanie ich Posiadaczowi rachunku w zamkniętej kopercie oraz bezpłatne sporządzanie wyciągów bankowych w formie papierowej w przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej, 15) kapitalizacji odsetek - miesięczna, 16) oprocentowania środków na rachunku bieżącym i rachunkach pomocniczych, oparte na stawce WIBID 1M x wskaźnik korygujący, 17) dokonywania wypłat gotówkowych, tj. wypłat zasiłków dla bezrobotnych i innych świadczeń w miejscowości Gołdap. Wysokość prowizji liczona będzie od łącznej kwoty wypłaconych w danym dniu operacyjnym świadczeń pieniężnych i nie może przekraczać wysokości 0,38% łącznej sumy wypłat. Jeżeli w okresie obowiązywania umowy koniecznym będzie po stronie Posiadacza rachunku zwiększenie liczby rachunków pomocniczych, to do każdego nowego rachunku zastosowanie będą miały opłaty jednostkowe zaproponowane przez Bank na etapie ubiegania się o udzielenie niniejszego postępowania o zamówienie publiczne..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
[Reprezentanci Podmiotu] Beata Sebastian Turkowscy 54
jakie przetargi wygrała firma
[Reprezentanci Podmiotu] Beata Sebastian Turkowscy 54
- Bank Spółdzielczy w Olecku, Oddział w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 6, 19-500 Gołdap, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96750,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33986,40
Oferta z najniższą ceną: 33986,40 / Oferta z najwyższą ceną: 33986,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GOŁDAP
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Gołdap
- Dostawa sprzętu elektronicznego, RTV, multimedialnego i urządzeń niezbędnych do realizacji zadań w ramach projektu "Młodzi kreatywni"
- Dostawa sprzętu elektronicznego i urządzeń niezbędnych do realizacji zadań w ramach projektu pn.: "Uniwersytet Ludowy Pogranicza"
- Remont pomieszczeń stolarni w budynku warsztatów szkoleniowo-produkcyjnych Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy w Gołdapi
więcej: przetargi w Gołdapi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





