Ogłoszenie z dnia 2011-12-27
Warszawa: Dostawa krzeseł obrotowych
Numer ogłoszenia: 437974 - 2011; data zamieszczenia: 27.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budźetowej Mazovia, ul. Antoniego Kocjana 3, 01-473 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 328 60 01, faks 22 328 60 50.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa krzeseł obrotowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł obrotowych dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej MAZOVIA ul. Kocjana 3, 01-473 Warszawa. Miejsce dostarczenia krzeseł: Sąd Okręgowy w Warszawie przy Al. Solidarności 127 w Warszawie. Opis przedmiotu zamówienia: 1.Wymagane parametry: krzesła obrotowe, podłokietniki, tapicerka z grupy Oban (ef 069) z możliwością dwukolorowego tapicerowania krzesła, oparcie tapicerowane z przodu i z tyłu, siedzisko tapicerowane. 1.1. Krzesło musi być wyposażone w stabilną podstawę jezdną w postaci pięcioramiennej gwiazdy metalowej lakierowanej proszkowo, musi posiadać samohamowne kółka przeznaczone do parkietów. 1.2. Fotel musi być wyposażony w synchroniczny system ruchowy Ergo lub Ergo Plus zapewniający zdrowe siedzenie. System musi posiadać dynamiczne ergonomicznie wyprofilowane oparcie zapewniające ruch podczas pracy oraz właściwe podparcie ciała w każdej pozycji, ruchome siedzisko odchylające się synchronicznie z oparciem, blokadę oparcia w wybranej pozycji dająca możliwość wybrania statycznej pozycji do pracy, zabezpieczenie przed uderzeniem oparcia w plecy po zwolnieniu blokady (funkcja anti-shock), regulowaną siłę oporu oparcia umożliwiającą dostosowanie oporu oparcia do wagi użytkownika, płynnie regulowaną wysokość siedziska za pomocą podnośnika pneumatycznego, amortyzację siedziska oraz regulacja głębokości siedziska. 1.3. Krzesło musi być wyposażone w duże wygodne podłokietniki. Krzesło musi spełniać normę EN 1335 i wymagania rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. Nr 148, poz. 973). 1.4. Wymagania w zakresie tapicerki: odporność mechaniczna na ścieranie - co najmniej 40.000 cykli, atest trudnopalności potwierdzony badaniami wg normy - PN-EN 1021-1, nietoksyczność potwierdzona badaniami wg normy PN-88/B-02855 lub równoważna, higieniczność potwierdzona opinią PZH lub inny podmiot uprawniony do badania jakości. 1.5. Gwarancja min. 3 lata. Realizacja zamówienia odbywać się będzie w dwóch terminach: I partia dostawy w ilości 150 sztuk do dnia 30 grudnia 2011r. II partia dostawy w ilości 150 sztuk do dnia 31marca 2012 r. Szczegółowy formularz cenowy przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1A do opisu przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00 - Krzesła .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ERGOSYSTEM SPÓŁKA JAWNA R.MAKUCH, M.WOLSKI, J.WIATR
jakie przetargi wygrała firma
ERGOSYSTEM SPÓŁKA JAWNA R.MAKUCH, M.WOLSKI, J.WIATR
- ERGOSYSTEM Sp. j. R. Makuch, M. Wolski, J.Wiatr, ul. Połczyńska 115 B, 01-303 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 195000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 184942,80
Oferta z najniższą ceną: 184942,80 / Oferta z najwyższą ceną: 196677,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie czynności zawodowych położnej w Klinice Położnictwa i Perinatologii
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej w Przychodni Medycyny Rodzinnej.
- zakup przełączników sieciowych dla Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ
- Dostawa i montaż materiałów do wyposażenia terenów zewnętrznych na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- Zakup i dostawa komputerów dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie.
- RZP - 34/AK/2025 - Dostawa odczynników do analizy moczu i koagulologii wraz z dzierżawą analizatorów oraz wirówki
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawy Sprzętu AGD, RTV, kwaterunkowego, gospodarczego, biurowego
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego do internatu CEZiB w Gorzowie Wielkopolskim, ul. Warszawska 48
- Zakup i dostawa wyposażenia do Publicznego Żłobka w Prószkowie w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3, w ramach programu AKTYWNY MALUCH 2022-2029 z podziałem na zadania
- Dostawa i montaż wyposażenia dla rozbudowywanego budynku Szkoły Podstawowej w Wierzonce ul. Karłowicka 3, gmina Swarzędz
- Dostawa z montażem wyposażenia przedszkoli gminnych w Niebieszczanach i Jurowcach
- Dostawa mebli i wyposażenia biurowego - wyposażenie pracowni BCU(2)
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.