eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krakówprzebudowa ulicy Siostry Faustyny w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2006-08-24

POZYCJA 43795

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: przebudowa ulicy Siostry Faustyny w Krakowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg i Komunikacji w Krakowie, do kontaktów: Halina Lis, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 616-75-30, fax (012) 616-74-17, e-mail: krystyna.adamek@zdik.krakow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kzd.krakow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Krakowski Zarzad Dróg, Halina Lis, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 616-7531, fax 012 616-7417, e-mail: sekretariat@kzd.krakow.pl, www.kzd.krakow.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa ulicy Siostry Faustyny w Krakowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Kraków. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - przebudowa ulicy Siostry Faustyny o długości około 213 mb na odcinku od przejazdu kolejowego do bramy wjazdowej do Sanktuarium, - przebudowa ulicy Siostry Faustyny od wjazdu do Sanktuarium w kierunku skrzyżowania z ul. Ratajską na długości około 110 mb. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie , że użyte przez Wykonawce do realizacji zamowienia materiały będą posiadały atesty i aprobaty techniczne dopuszczajace do stosowania . 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje; -przebudowę ulicy Siostry Faustyny o długości około 213 mb na odcinku od przejazdu kolejowego do bramy wjazdowej do Sanktuarium, - przebudowę ulicy Siostry Faustyny od wjazdu do Sanktuarium w kierunku skrzyżowania z ul. Ratajską na długości około 110 mb. Roboty będą realizowane w oparciu o dokumentację projektową, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. nr 207, poz. 2016 ze zmianami),Ustawą z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2004r.Nr 204, poz. 2086 ze zmianami) wraz z przepisami wykonawczymi. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.10.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Skladającofertę, Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe na czas równy okresowi związania ofertą . Wadium należy wnieść do dnia 18.09.2006r.do godz.11.00 w wysokości 15 000,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie w wykonywaniu prac i robót w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia tj. wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w zakresie realizacji zamówień (odpowiednio do zleconego zakresu) w asortymentach podanych poniżej: -wykonanie robót drogowych, -wykonanie robót wodociągowych, 3.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: wykonawca musi udokumentować, że dysponuje osobami przewidzianymi do wykonania zamówienia, które posiadają następujące uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi: a. wskazany kierownik robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub w specjalności drogowej; b. wskazane osoby, które będą kierowały robotami branżowymi w specjalności: -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, wraz z potwierdzeniem właściwej izby samorządu zawodowego, że osoba której uprawnienia dotyczą jest wpisana na listę członków tej izby. Uwaga! W przypadku wykazania osób zatrudnionych przez podwykonawcę (lub podwykonawców) do oferty należy dołączyć kopię dokumentu jednoznacznie potwierdzającego, że wykonawca dysponuje tymi osobami. 4.Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy). 6.Wykonawca musi podać zakres robót, które będą wykonywane przez podwykonawców z podaniem listy podwykonawców. 7.Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za szkody, na osobach i rzeczach od czasu przejęcia placu budowy do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć wykonywane roboty zakresie odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich (za szkody majątkowe i osobowe) na sumę: 100.000,00 zł na zdarzenie, bez ograniczenia liczby zdarzeń na okres od czasu rozpoczęcia robót do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. III. 1 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Jeżeli wykonawca proponuje do realizacji zamówienia materiały równoważne w odniesieniu do wymogów SIWZ (wraz z załącznikami) musi załączyć do oferty dokumenty jednoznacznie potwierdzające, że proponowane rozwiązanie spełnia wymagane normy, kryteria i parametry.4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj.wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie w wykonywaniu prac i robót w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia tj. wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w zakresie realizacji zamówień (odpowiednio do zleconego zakresu) w asortymentach podanych poniżej: -wykonanie robót drogowych, -wykonanie robót wodociągowych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z kopiami dokumentów potwierdzających posiadanie odpowiednich uprawnień w zakresie przedmiotu zamówienia i potwierdzeniem właściwej izby samorządu zawodowego, że osoba której uprawnienia dotyczą jest wpisana na listę członków tej izby. Wykonawca musi udokumentować posiadanie uprawnień w zakresie tj.wykonawca musi udokumentować, że dysponuje osobami przewidzianymi do wykonania zamówienia, które posiadają następujące uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi: a. wskazany kierownik robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub w specjalności drogowej; b. wskazane osoby, które będą kierowały robotami branżowymi w specjalności: -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, wraz z potwierdzeniem właściwej izby samorządu zawodowego, że osoba której uprawnienia dotyczą jest wpisana na listę członków tej izby. Uwaga! W przypadku wykazania osób zatrudnionych przez podwykonawcę (lub podwykonawców) do oferty należy dołączyć kopię dokumentu jednoznacznie potwierdzającego, że wykonawca dysponuje tymi osobami. 6.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za szkody, na osobach i rzeczach od czasu przejęcia placu budowy do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć wykonywane roboty zakresie odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich (za szkody majątkowe i osobowe) na sumę: 100.000,00 zł na zdarzenie, bez ograniczenia liczby zdarzeń na okres od czasu rozpoczęcia robót do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzd.krakow.pl. Opłata: 10,8 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelewem na konto wskazane na fakturze VAT lub w kasie KZD. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.09.2006, godzina 12:00, Krakowski Zarząd Dróg , ul. Centralna 53, pok.1.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.