Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-04
Gdynia: ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH, HYDRAULICZNYCH, ELEKTRYCZNYCH, SPAWALNICZYCH I STALOWYCH DO AMW.
Numer ogłoszenia: 43778 - 2008; data zamieszczenia: 04.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte, ul. Śmidowicza 69, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 6262537, 6655776, fax 058 6262963.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH, HYDRAULICZNYCH, ELEKTRYCZNYCH, SPAWALNICZYCH I STALOWYCH DO AMW..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I - zakup i dostawa materiałów budowlanych CZĘŚĆ II - zakup i dostawa materiałów hydraulicznych CZĘŚĆ III - zakup i dostawa materiałów elektrycznych CZĘŚĆ IV - zakup i dostawa materiałów stalowych i spawalniczych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.81.10.00 - Materiały budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.10.00 - Materiały budowlane Oryginalny kod CPV: 28.81.52.00 - Tworzywa hydrauliczne i grzewcze Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.52.00 - Tworzywa hydrauliczne i grzewcze Oryginalny kod CPV: 31.68.20.00 - Wyroby elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.68.20.00 - Wyroby elektryczne Oryginalny kod CPV: 28.84.70.00 - Materiały stalowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.17.10.00 - Płyty (budowlane) Oryginalny kod CPV: 28.41.51.00 - Akcesoria spawalnicze Kod CPV wg słownika 2008: 44.31.51.00 - Akcesoria spawalnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy pzp, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp. 2.Wykonawca musi prowadzić działalność gospodarczą odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia, 3.Wykonawca musi złożyć ofertę odpowiadającą treści SIWZ wraz z załącznikami stanowiącymi integralną jej część. 4.Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w niniejszej SIWZ. A.Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. B.Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 2), 3.Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- (załącznik nr 1) 4.Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla Spółki Cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5.Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z kalkulacją cenową na te części, na które Wykonawca składa ofertę (załącznik nr 4, 5, 6, 7). 6.W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt 6 (ppkt 1) SIWZ zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą 0 - 1, tj. spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.gdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego bud. nr 10, pok. nr 124 Śmidowicza 69, 81-103 Gdynia w godzinach od 11:00 do 13:30..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2008 godzina 09:00, miejsce: w: siedzibie zamawiającego bud. nr 5, pok. nr 349 - Kancelaria Jawna czynna w godz.: 7.45- 10.00 i od 13.00 - 15.15 codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I - zakup i dostawa materiałów budowlanych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I - zakup i dostawa materiałów budowlanych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II - zakup i dostawa materiałów hydraulicznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II - zakup i dostawa materiałów hydraulicznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.52.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III - zakup i dostawa materiałów elektrycznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ III - zakup i dostawa materiałów elektrycznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ IV - zakup i dostawa materiałów stalowych i spawalniczych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ IV - zakup i dostawa materiałów stalowych i spawalniczych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.84.70.00-1, 28.41.51.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- GRUPA I: DOSTAWA ODZIEŻY RATOWNICTWA MEDYCZNEGO GRUPA II: DOSTAWA ODZIEŻY BHP GRUPA III DOSTAWA SPRZĘTU BHP DO PRACY NA WYSOKOŚCIACH
- Dostawa komputerów stacjonarnych
- Konsultacje specjalistyczne i badania dodatkowe do celów medycyny pracy dla żołnierzy i pracowników wojska Komendy Portu Wojennego Gdynia oraz jednostek i instytucji pozostających na zaopatrzeniu.
- SUKCESYWNA DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH I NIEMEDYCZNYCH W POSTACI CIEKŁEJ (TLEN MEDYCZNY) ORAZ W BUTLACH, DZIERŻAWA I LEGALIZACJA BUTLI NA GAZ ORAZ DZIERŻAWA DWÓCH ZBIORNIKÓW NA CIEKŁY TLEN MEDYCZNY
- Zabudowy meblowe na potrzeby Centrum Transferu Technologii
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Rozbudowa falochronu Wschodniego w porcie Tolkmicko" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie pracowni spajania materiałów w ramach projektu pn. "Zwiększenie potencjału zawodowego Zespołu Szkół Nr 1 w Kłobucku"
- Dostawa druków szpitalnych, akumulatorków, płyt, telefonów na potrzeby Szpitala ( 5 części)
- spoiwo mineralno cementowe.
więcej: Wyroby elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.