Ogłoszenie z dnia 2005-08-25
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: sprzątanie obiektów SPEC S.A. (CPV: 74700000-6, 74722000-6, 74731000-2, 74750000-1) Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Stołeczne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej S.A., do kontaktów: Wiesław Kurowski, ul. Stefana Batorego 2, 02-591 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5761000, fax 022 5761075, e-mail: zamowienia@spec.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Stołeczne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej S.A., Wiesław Kurowski, ul. Stefana Batorego 2, 02-591 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (22) 5761106, fax 022 5761075, e-mail: zamowienia@spec.waw.pl, www.spec.waw.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 14. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzątanie obiektów SPEC S.A. (CPV: 74700000-6, 74722000-6, 74731000-2, 74750000-1). 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Sprzątanie obiektów SPEC S.A. w 15 lokalizacjach na terenie Warszawy. Powierzchnia obiektów około 23.000 m2. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.72.20.00 - Usługi czyszczenia okien Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60.000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zamawiający żąda od wykonawców zakwalifikowanych do składania ofert wniesienia wadium w wysokości: 10.000 PLN. Wniesienie wadium wymagane jest przy składaniu ofert ostatecznych. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: nie dotyczy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. e. wykonali usługi w zakresie sprzątania obiektów. f. Oceny spełniania warunku określonego w punkcie e według następujących zasad: najwięcej punktów (100) otrzyma Wykonawca, który w ciągu ostatnich 3 lat zawarł umowy w zakresie sprzątania obiektów o największej wartości. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert d. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert e. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: g. sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres h. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości minimum 1.000.000 PLN przez okres obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z sumą ubezpieczenia mniejszą niż 1.000.000 PLN wraz z oświadczeniem, że w przypadku wyboru jego oferty przed podpisaniem umowy przedstawi dokument ubezpieczenia na kwotę minimum 1.000.000 PLN. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: f. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. i. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg ograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Pilna konieczność udzielenia zamówienia. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 20. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 295/U/O/Y/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 05.09.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.09.2005 godzina 13:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 15.09.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 05.09.2005, godzina 14:00, pokój 1004, siedziba Zamawiającego.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu ograniczonego. W odpowiedzi na publiczne ogłoszenie o zamówieniu wykonawcy składają wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu. Oferty ostateczne składają natomiast tylko wykonawcy zaproszeni przez zamawiającego do składania ofert po otrzymaniu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Wniosek z załączonymi dokumentami należy złożyć w siedzibie zamawiającego - pokój 206 (sekretariat Zarządu) Stołeczne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej S.A., ul. Stefana Batorego 2, 02-591 Warszawa.Kopertę należy oznakować następująco: Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na sprzątanie obiektów SPEC S.A. -295/U/O/Y/05 - nie otwierać do dnia 2005-09-05 godz.14.00 oraz opatrzyć nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy. 5) Data wysłania ogłoszenia: 18.08.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi ratownictwa wodnego w rozumieniu ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020, poz. 350, ze zm.) - usługi społeczne
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miejskiego w Koronowie w 2026 r. (z prawem opcji) (II)
- Usługa sprzątania wewnątrz budynku znajdującego się w Chełmie przy ul. Mickiewicza 37
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w budynkach we Wrześni: sali sportowej, Ośrodka Pomocy Społecznej, świetlicy środowiskowej i Warsztatu Terapii Zajęciowej
- UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI W INFRASTRUKTURZE KOMUNALNEJ NA TERENIE GMINY CIĘŻKOWICE W ROKU 2026
- Sprzątanie budynków podległych Gminie Nowa Sól - Miasto - budynek Centrum Aktywności Społecznej.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





