eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Zakup i dostawę sprzętu komputerowego, oprogramowania i jego instalacja.Postępowanie znakOśw-341/4/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-14

Iława: Zakup i dostawę sprzętu komputerowego, oprogramowania i jego instalacja.Postępowanie znak: Ośw-341/4/2011
Numer ogłoszenia: 43758 - 2011; data zamieszczenia: 14.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli , ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 649 01 10, faks 89 649 46 27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.umilawa.pl w zakładce zamówienia publiczne/zamówienia w innych jednostkach

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawę sprzętu komputerowego, oprogramowania i jego instalacja.Postępowanie znak: Ośw-341/4/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) Część I - sprzęt komputerowy i oprogramowanie systemowe: a) Zestaw komputerowy z preinstalowanym WINDOWS 7 prof. oraz Office 2010 (Office dla szkół wersja edukacyjna) - 30 szt. z podziałem na jednostki: b) - SP nr 2 - 10 szt., SP nr 3 - 10 szt., SP nr 4 - 10 szt. c) Notebook z preinstalowanym WINDOWS 7 prof. oraz Office 2010 (Office dla szkół i przedszkoli wersja edukacyjna, dla MZOSiP wersja podstawowa) - 66 szt. z podziałem na jednostki: d) - SP nr 2 - 12 szt., SP nr 3 - 12 szt., SP nr 4 - 12 szt., GS nr 1 - 12szt., GS nr 2 - 12 szt., PM nr 2 - 1 szt., PM nr 3 - 1 szt., PM nr 4 - 1 szt., PM nr 5 - 1 szt., PM nr 6 - 1 szt., MZOSiP - 1 szt., e) Oprogramowanie antywirusowe licencja grupowa - 5szt., z podziałem na jednostki: SP nr 2, SP nr 3, SP nr 4, GS nr 1, GS nr 2, f) Oprogramowanie antywirusowe 5 szt., z podziałem na jednostki: PM nr 2, PM nr 3, PM nr 4, PM nr 5, PM nr 6, g) Oprogramowanie chroniące młodzież przed dostępem do treści niepożądanych w Internecie (np. pornografia, przemoc, rasizm itp.) - 5 szt., z podziałem na jednostki: SP nr 2, SP nr 3, SP nr 4, GS nr 1, GS nr 2, h) Tablica multimedialna zestaw (tablica, projektor, uchwyt ścienny - wszystkie elementy muszą być ze sobą kompatybilne) - 5 szt., z podziałem na jednostki: SP nr 2, SP nr 3, SP nr 4, GS nr 1, GS nr 2. 2) Część II - arkusz organizacji roku dla szkół i przedszkoli (licencja bezterminowa) - łącznie 10 szt. z podziałem na jednostki: SP nr 2, SP nr 3, SP nr 4, GS nr 1, GS nr 2, PM nr 2, PM nr 3, PM nr 4, PM nr 5, PM nr 6, oraz zbiorczy arkusz organizacyjny dla MZOSiP - 1 szt. - licencja bezterminowa. 3) Część III - platforma edukacyjna - program wraz z licencją startową na użytkowanie oraz dostęp do programu dla 3.000 osób do końca 2011 roku - 5 szt., z podziałem na jednostki: SP nr 2, SP nr 3, SP nr 4, GS nr 1, GS nr 2, 4) Część IV- dziennik elektroniczny z urządzeniem, które wczytuje dane z wersji papierowej do komputera (wszystkie elementy musza być ze sobą kompatybilne) - program wraz z licencją startową na użytkowanie oraz dostęp do pełnej informacji (oceny, frekwencja, uwagi, dane osobowe użytkownika itp.) dla 3.000 osób do końca 2011 r., w tym możliwość zdalnego dostępu do programu (poza placówką edukacyjną) dla 680 osób wskazanych przez Zamawiającego, również do końca 2011 r. Aktywacja zdalnego dostępu do programu w terminie ustalonym przez Zamawiającego. - 5 szt., z podziałem na jednostki: SP nr 2, SP nr 3, SP nr 4, GS nr 1, GS nr 2. 2. Miejscem wykonania zamówienia są poszczególne jednostki, według szczegółowego podziału w § IV - odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi po dostawie sprzętu i oprogramowania do poszczególnych jednostek. Upoważniony do odbioru jest Dyrektor danej jednostki lub osoba przez niego wskazana. Wykonawca dostarczy towar według podziału zawartego w § IV ust. 1, pod następujące adresy: 1) SP nr 2 - Samorządowa Szkoła Podstawowa Nr 2 ul. Andersa 7, 14-200 Iława, 2) SP nr 3 - Samorządowa Szkoła Podstawowa Nr 3 ul. Niepodległości 11A, 14-200 Iława, 3) SP nr 4 - Samorządowa Szkoła Podstawowa Nr 4 ul. Skłodowskiej - Curie 31, 14-200 Iława, 4) GS nr 1 - Samorządowe Gimnazjum nr 1 ul. Kościuszki 2, 14- 200 Iława, 5) GS nr 2 - Samorządowe Gimnazjum nr 2 ul. Wiejska 11, 14- 200 Iława, 6) PM nr 2 - Przedszkole Miejskie Nr 2 ul. Kasprowicza 3, 14-200 Iława, 7) PM nr 3 - Przedszkole Miejskie Nr 3 ul. Kościuszki 22A, 14-200 Iława, 8) PM nr 4 - Przedszkole Miejskie Nr 4 ul. Dąbrowskiego 17B, 14-200 Iława, 9) PM nr 5 - Przedszkole Miejskie Nr 5 ul. 22A, 14-200 Iława, 10) PM nr 6 - Przedszkole Miejskie Nr 6 ul. Kościuszki 22A, 14-200 Iława, 11) MZOSiP - Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli ul. Niepodległości 13,14-200 Iława, 3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie, rodzaj sprzętu wraz z oprogramowaniem oraz jego wyposażeniem, minimalne wymagania zamawiającego dotyczące funkcjonowania oraz parametrów technicznych określa Formularz Ofertowy wzór nr 1, 1a, 1b, 1c będący załącznikiem do SIWZ. 4. Zamawiający informuje, iż nie posiada zaświadczenia z Urzędu Skarbowego, iż sprzęt komputerowy będzie wykorzystany do celów edukacyjnych. 5. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określane we Wspólnym Słowniku Zamówień: 30.23.11.00-8 - komputery, 30.21.31.00 - 6 - notebooki,30.24.10.00-0 - oprogramowania komputerowe, 30.24.12.00-2 oprogramowania aplikacyjne, 30.24.17.00-7 - oprogramowania multimedialne, 30.24.21.00-8 oprogramowania antywirusowe. 6. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe i posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania kompatybilności (bezpieczeństwo, stabilność i wydajność) nowych komputerów z istniejącym systemem plików w oparciu o system domen środowiska Microsoft Windows. 8. Dostawca wraz ze sprzętem dostarczy listę numerów seryjnych dostarczonych urządzeń i oprogramowań - protokołu przyjęcia - przekazania. 9. Wykonawca zobowiązany jest oznaczyć kartony ze sprzętem zgodnie z opisem formularza ofertowego tj. Komputer stacjonarny - część I , Notebooki - część I itd. 10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady przedmiotu umowy powstałe w czasie transportu. 11. Wykonawca zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić koszty transportu do miejsca odbioru, podłączenia, uruchomienia, zamontowania (zainstalowania) sprzętu oraz przeprowadzenia nieodpłatnego ogólnego przeszkolenia dla wyznaczonej grupy osób z każdej jednostki w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń i programów równoważnych w stosunku do wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostawy i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w formularzu ofertowym wzór nr 1,1a, 1b, 1c stanowiący załącznik do SIWZ oraz będą zgodne pod względem: a) Gabarytów i konstrukcji(wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, oraz liczba elementów składowych), b) Charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) Charakterystyki materiałowej ( rodzaj i jakość materiału), d) Parametrów technicznych ( wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, wydajność), e) Parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 13. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na jedną lub więcej wymienionych części zamówienia oraz na całość zamówienia. 14. Wykonawca wraz z formularzem ofertowym dostarczy wykaz oferowanego sprzętu oraz jego charakterystykę, parametry itp. 15. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 3. Nie wykazanie podwykonawstwa przez Wykonawcę we wzorze nr 3, oznaczać będzie, że przedmiot zamówienia realizowany zostanie wyłącznie przez Wykonawcę bez udziału podwykonawców 16. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Na mocy art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających Wykonawcy, który będzie realizował zamówienie podstawowe, przy czym: a) Zakres zamówień uzupełniających będzie polegał na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia tj: - opłata za dostęp do programu platforma edukacyjna w przypadku większej liczby uczniów niż zostało to przewidziane w przedmiocie zamówienia w § IV pkt. 3 SIWZ, - opłata za dostępu do dziennika elektronicznego do pełnej informacji (oceny, frekwencja, uwagi, dane osobowe użytkownika itp.), w przypadku większej liczby uczniów niż zostało to przewidziane w przedmiocie zamówienia w IV pkt. 3 SIWZ, - opłata za zdalny dostęp do programu (poza placówką edukacyjną), w przypadku większej liczby uczniów niż zostało to przewidziane w przedmiocie zamówienia w IV pkt. 3 SIWZ, b) Wartość ww. zamówień będzie stanowić nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, c) Udzielone będą w okresie 3 lat od udzielonego zamówienia podstawowego pod warunkiem wystąpienia potrzeby dokonania ww. zamówień uzupełniających i dysponowania odpowiednimi środkami finansowymi.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8, 30.21.31.00-6, 30.24.10.00-0, 30.24.12.00-2, 30.24.17.00-7, 30.24.21.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2). Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zamawiający, żąda by wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ, że posiada wiedzę i doświadczenie potrzebne do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania do dyspozycji potencjału technicznego zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ, że dysponuje potencjałem technicznym potrzebnym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w § VII ust.1 pkt.2) SIWZ. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla uznania, że wykonawca spełnia warunekznajdowania sięw sytacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia wymienionego w § VII ust.1 pkt.2) SIWZ. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    7) W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: a) Oświadczenie wykonawcy, że serwis będzie realizowany przez Producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego,

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru nr 1, 1a, 1b, 1c),5) Części zamówienia powierzonych podwykonawcom - wg wzoru 3.6) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona.3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § VII ust. 1 pkt. 4) SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem terminów ich wystawienia, o których mowa wsekcji III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia (§VII ust.1 pkt. 4) SIWZ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zmiany nie mogą naruszać postanowień art. 144 Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności zmiany terminu ustalonego w § 2 ust. 2 niniejszej umowy, w szczególności: a) wstrzymania dokonania dostawy przez zamawiającego, b) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, c) zamiany terminu realizacji umowy w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki), mającej bezpośredni wpływ na terminowość robót, d) zmiany terminu na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, e) zmiany podwykonawców, pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca, 4. W przypadkach wystąpienia okoliczności określonych w ust.3 strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym, że minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umilawa.pl w zakładce zamówienia publiczne/zamówienia w innych jednostkach
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2011 godzina 10:30, miejsce: Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, pokój nr 319.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013, Osi Priorytetowej 7 - Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego Działanie 7.2 Promocja i ułatwienie dostępu do usług teleinformatycznych Poddziałanie 7.2.1 - Usługi i aplikacje dla obywateli.3. Wykonawca może, polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiać w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena potwierdzenia czy wykonawca wykazał spełnienie warunków zawartych w ust. 1-2 nastąpi na podstawie wymaganych i dołączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w § VII ust. 1 SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia warunek na dzień składania ofert. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełniania warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Jeżeli wykonawca wykaże, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, których mowa w §VI ust.1 i 2, polegając na zasobach innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, a nie udowodnił, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi na czas realizacji części zamówienia, zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłankę zawartą w art.24 ust.2 pkt. 4) ustawy pzp.1) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie lub opatrzonej adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w §VII ust1, pkt.4 SIWZ (Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2) ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2) ustawy) oraz jej podpisem. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sprzęt komputerowy i oprogramowanie systemowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Część I - sprzęt komputerowy i oprogramowanie systemowe: a) Zestaw komputerowy z preinstalowanym WINDOWS 7 prof. oraz Office 2010 (Office dla szkół wersja edukacyjna) - 30 szt. z podziałem na jednostki: b) - SP nr 2 - 10 szt., SP nr 3 - 10 szt., SP nr 4 - 10 szt. c) Notebook z preinstalowanym WINDOWS 7 prof. oraz Office 2010 (Office dla szkół i przedszkoli wersja edukacyjna, dla MZOSiP wersja podstawowa) - 66 szt. z podziałem na jednostki: d) - SP nr 2 - 12 szt., SP nr 3 - 12 szt., SP nr 4 - 12 szt., GS nr 1 - 12szt., GS nr 2 - 12 szt., PM nr 2 - 1 szt., PM nr 3 - 1 szt., PM nr 4 - 1 szt., PM nr 5 - 1 szt., PM nr 6 - 1 szt., MZOSiP - 1 szt., e) Oprogramowanie antywirusowe licencja grupowa - 5szt., z podziałem na jednostki: SP nr 2, SP nr 3, SP nr 4, GS nr 1, GS nr 2, f) Oprogramowanie antywirusowe 5 szt., z podziałem na jednostki: PM nr 2, PM nr 3, PM nr 4, PM nr 5, PM nr 6, g) Oprogramowanie chroniące młodzież przed dostępem do treści niepożądanych w Internecie (np. pornografia, przemoc, rasizm itp.) - 5 szt., z podziałem na jednostki: SP nr 2, SP nr 3, SP nr 4, GS nr 1, GS nr 2, h) Tablica multimedialna zestaw (tablica, projektor, uchwyt ścienny - wszystkie elementy muszą być ze sobą kompatybilne) - 5 szt., z podziałem na jednostki: SP nr 2, SP nr 3, SP nr 4, GS nr 1, GS nr 2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8, 30.21.31.00-6, 30.24.10.00-0, 30.24.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: arkusz organizacji roku dla szkół i przedszkoli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2) Część II - arkusz organizacji roku dla szkół i przedszkoli (licencja bezterminowa) - łącznie 10 szt. z podziałem na jednostki: SP nr 2, SP nr 3, SP nr 4, GS nr 1, GS nr 2, PM nr 2, PM nr 3, PM nr 4, PM nr 5, PM nr 6, oraz zbiorczy arkusz organizacyjny dla MZOSiP - 1 szt. - licencja bezterminowa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00-0, 30.24.12.00-2, 30.24.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: platforma edukacyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3) Część III - platforma edukacyjna - program wraz z licencją startową na użytkowanie oraz dostęp do programu dla 3.000 osób do końca 2011 roku - 5 szt., z podziałem na jednostki: SP nr 2, SP nr 3, SP nr 4, GS nr 1, GS nr 2,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00-0, 30.24.12.00-2, 30.24.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dziennik elektroniczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4) Część IV- dziennik elektroniczny z urządzeniem, które wczytuje dane z wersji papierowej do komputera (wszystkie elementy musza być ze sobą kompatybilne) - program wraz z licencją startową na użytkowanie oraz dostęp do pełnej informacji (oceny, frekwencja, uwagi, dane osobowe użytkownika itp.) dla 3.000 osób do końca 2011 r., w tym możliwość zdalnego dostępu do programu (poza placówką edukacyjną) dla 680 osób wskazanych przez Zamawiającego, również do końca 2011 r. Aktywacja zdalnego dostępu do programu w terminie ustalonym przez Zamawiającego. - 5 szt., z podziałem na jednostki: SP nr 2, SP nr 3, SP nr 4, GS nr 1, GS nr 2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00-0, 30.24.12.00-2, 30.24.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.