eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choceń › Przebudowa drogi gminnej nr 190732C Borzymie - Kolonia Borzymie o dł. 1,880 km.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-27

Choceń: Przebudowa drogi gminnej nr 190732C Borzymie - Kolonia Borzymie o dł. 1,880 km.
Numer ogłoszenia: 43754 - 2009; data zamieszczenia: 27.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Choceniu , ul. Sikorskiego 4, 87-850 Choceń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2846617, faks 054 2846740.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chocen.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 190732C Borzymie - Kolonia Borzymie o dł. 1,880 km..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Niniejszy przetarg będzie dofinansowany ze środków Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011 oraz zawartej umowy współpracy z partnerem w sprawie realizacji projektu. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi gminnej nr 190732C Borzymie - Kolonia Borzymie o dł. 1,880 km. zgodnie z zawartym porozumieniem Nr 1/08 z dnia 14 listopada 2008 r. dotyczy wspólnego realizowania projektu pomiędzy : - Gminą Choceń, a - Zakładem Mięsnym EMIS BJB s.c. Niemojewo W celu przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia ustanowiono jednego Zamawiającego tj. Gminę Choceń jako koordynatora projektu. Zakres robót przewidzianych do wykonania przez Partnera projektu zostanie określony po wyłonieniu Wykonawcy. Zadanie finansowane będzie z dwóch źródeł: 1. środki wojewody ( NPPDL - MSWiA ) - 49.99 % 2. udział własny samorządu Gminy wraz z partnerem - 50,01 % 2.2. Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie: - Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych-trasa dróg w terenie równinnym 1,880 km. - Koryta wykonywane mechanicznie gł. 20 cm w gr. kat. II-VI na całej szerokości jezdni i chodników - 8084 m2. - Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV - 8084 m2. - Warstwa górna podbudowy kruszyw łamanych do stabilizacji mechanicznej gr. 20 cm - 8084 m2. - Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych nieulepszonych - 8084 m2. - Skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych - 8084 m2. - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wiążąca) - 7520 m2. - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) - 7520 m2. - Oczyszczenie przepustów śr. 0,4 m z namułu do 50 % jego średnicy - 12 m - Oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu grubości 20 cm - 3850 m. - Pionowe znaki drogowe: słupki z rur stalowych - 3 szt. - Pionowe znaki drogowe: znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o powierzchni do 0,3 m2 - 3 szt. - Plantowanie (obrobienie na czysto) skarp nasypów i poboczy w gruntach kat. I-III - 2820 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 zł.) Wykonawca wnosi wadium: a) w pieniądzu, sposób przekazania: na konto zamawiającego w Bank Spółdzielczy Kowal 12 9557 0006 0011 8239 2000 0007. b) lub w jednej z poniżej podanych form: - w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). sposób przekazania: dołączone w oryginale do oferty przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - w ciągu ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej pięć robót o podobnym charakterze, - posiadają zaplecze laboratoryjne - 1 szt. - wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do wykonania zamówienia: - kierownik budowy - uprawnienia w zakresie kierowania robotami drogowymi - majster budowy - pracownicy drogowi c) wykażą się odpowiednim potencjałem technicznym, na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawca załączy do oferty stosowne dokumenty. Wymagany sprzęt to minimum: - równiarka samojezdna 74kW (100 KM) - min. 1szt. - walec wibracyjny samojezdny - min. 1 szt. - koparka 0,60 m3 - 1 szt. - samochód samowyładowczy o ładowności 5-10 t - 5 szt. - szczotka mechaniczna - 1 szt. - skrapiarka do bitumu - 1 szt. - rozkładarka mas bitumicznych o szerokości min. 4,0 m- 1 szt. - walec statyczny samojezdny stalowy - 2 szt. - walec statyczny samojezdny ogumiony - 2 szt. - wytwórnia mas bitumicznych o wydajności min 240 t/h lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia zlokalizowaną w odległości zapewniającej nie przekroczenie czasu 2 h od załadunku do wbudowania masy z jednoczesnym spełnieniem warunku temperatury wbudowania - 1 szt d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - zapłata za wykonane prace nastąpi w terminie w ciągu 30 dni od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale IV niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy wraz z oświadczeniem, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru (załącznik nr 1 i 2), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej nie 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 5.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (załącznik nr 5), b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót o podobnym charakterze, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3), c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nich czynności (załącznik nr 4), d) dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia w zakresie kierowania robotami drogowymi (należy dołączyć również dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego). 5.3. Dokumenty dodatkowe - podpisany projekt umowy (załącznik nr 6) - kosztorys ofertowy (załącznik nr 7) - dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chocen.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Choceniu ul. Sikorskiego 4 87-850 Choceń.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Choceniu, 87-850 Choceń; ul. Sikorskiego 4 pok nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.