To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-07
Tarnów: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie, realizowanych w ramach Programu dla osób powyżej 50 roku życia, finansowanego ze środków rezerwy Ministra Pracy
i Polityki Społecznej: CZĘŚĆ I zamówienia - /Magazynier z obsługą komputera i wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej/,
CZĘŚĆ II zamówienia - /Profesjonalny sprzedawca z obsługą komputera, urządzeń fiskalnych i programu do fakturowania/,
CZĘŚĆ III zamówienia - /Opiekunka dziecięca/
Numer ogłoszenia: 437378 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 368602 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, pl. J. Bema 3, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882300, faks 014 6882301.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie, realizowanych w ramach Programu dla osób powyżej 50 roku życia, finansowanego ze środków rezerwy Ministra Pracy i Polityki Społecznej: CZĘŚĆ I zamówienia - /Magazynier z obsługą komputera i wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej/, CZĘŚĆ II zamówienia - /Profesjonalny sprzedawca z obsługą komputera, urządzeń fiskalnych i programu do fakturowania/, CZĘŚĆ III zamówienia - /Opiekunka dziecięca/.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Magazynier z obsługą komputera i wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej dla 15 osób, - szkolenie finansowane jest ze środków publicznych, - szkolenie winno obejmować minimum 150 godzin zegarowych zajęć, w tym minimum 105 godzin zajęć praktycznych, przy czym każda osoba winna odbyć minimum 15 godzin jazdy na wózku jezdniowym, - program szkolenia winien obejmować w szczególności: podstawy obsługi komputera, obsługę programów magazynowych, dokumentację obrotu towarowego, organizację pracy w magazynie, fakturowanie, obsługę wózków jezdniowych (budowa i wyposażenie wózków, podział i charakterystyka wózków jezdniowych na typy i odmiany, organizację pracy wózkiem jezdniowym oraz załadunek, czynności operatora przy obsłudze wózków i w czasie pracy wózkiem, klasyfikację transportu wewnątrzzakładowego, przepisy ruchu drogowego przy kierowaniu wózkiem, trasę wózka oraz czynności związane z manewrami, wykonywanie manewrów wózkiem jezdniowym bez ładunku, z ładunkiem, na wzniesieniu z obciążeniem, z osprzętem, bezpieczeństwo i higiena pracy przy eksploatacji wózków, postanowienia ustawy o dozorze technicznym, wymiana butli gazowej, praktyczna nauka jazdy), - szkolenie winno zakończyć się egzaminem przed Komisją Kwalifikacyjną Urzędu Dozoru Technicznego, - na jedno stanowisko praktycznej nauki zawodu ma przypadać 1 osoba, tj. każda osoba uczestnicząca w szkoleniu musi posiadać do dyspozycji 1 stanowisko komputerowe z odpowiednim oprogramowaniem do przeprowadzenia szkolenia oraz 1 wózek jezdniowy i odbyć 15 godzin nauki kierowania wózkiem, - absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie, - po zdanym egzaminie przed Komisją Kwalifikacyjną Urzędu Dozoru Technicznego absolwent winien otrzymać zaświadczenie kwalifikacyjne do obsługi urządzeń transportu bliskiego wydane przez UDT, - koszt przeprowadzenia egzaminu, o którym wyżej mowa pokrywa Wykonawca, tj. wchodzi on w ogólny koszt szkolenia, - Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, - zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 7:00 a 19:00, - szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, - zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-8, OPIS - Usługi szkolenia zawodowego. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Profesjonalny sprzedawca z obsługą komputera, urządzeń fiskalnych i programu do fakturowania dla 15 osób, - szkolenie finansowane jest ze środków publicznych, - szkolenie winno obejmować minimum 100 godzin zegarowych zajęć, w tym minimum 70 godzin zajęć praktycznych, - program szkolenia winien obejmować w szczególności: podstawy obsługi komputera, obsługę kasy fiskalnej, obsługę terminali płatniczych, techniki sprzedaży, sporządzanie dokumentacji handlowej, profesjonalną obsługę klienta, obsługę komputerowych programów do fakturowania, odpowiedzialność sprzedawcy, przechowywanie pieniędzy i papierów wartościowych, rozpoznanie fałszywych pieniędzy, - absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie, - Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, - zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 7:00 a 19:00, - szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, - zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-8, OPIS - Usługi szkolenia zawodowego. CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Opiekunka dziecięca dla 10 osób, - szkolenie finansowane jest ze środków publicznych, - szkolenie winno obejmować minimum 180 godzin zegarowych zajęć, w tym minimum 120 godzin zajęć praktycznych, - program szkolenia winien obejmować w szczególności: stosowanie wybranych form komunikacji interpersonalnej oraz metody poznawania dziecka, określanie potrzeb dziecka i sposobów ich zaspokajania, stosowanie podstawowych zasad i metod wychowania, wychowanie dziecka w środowisku instytucjonalnym, stosowanie wybranych zabaw i gier wpływających na rozwój dziecka, utrzymanie w czystości skóry dziecka i jego otoczenia, zaspokajanie podstawowych potrzeb fizjologicznych dziecka, udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej w stanach zagrożenia i zapobieganie urazowości, pomaganie w wykonywaniu pomiarów podstawowych parametrów życiowych i zapobieganie chorobom, - absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie, - Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, - zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 7:00 a 19:00, - szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, - zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-8, OPIS - Usługi szkolenia zawodowego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Profesjonalny sprzedawca z obsługą komputera, urządzeń fiskalnych i programu do fakturowania.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TARNOWSKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TARNOWSKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A.
- Tarnowska Agencja Rozwoju Regionalnego SA, ul. Szujskiego 66, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8451,00
Oferta z najniższą ceną: 8451,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20182,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- zakup i dostawa m.in. systemu ogrzewania pacjenta, stolików i wózków, defibrylatora, oprzyrządowania do stołów operacyjnych dla Bl. Op. Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie.
- "Modernizacja/remont chodnika przy drodze powiatowej DP 1371K relacji Tarnów-Wałki-Stare Żukowice w miejscowości Wola Rzędzińska II, kontynuacja w 2025r."
- Modernizacja Strefy Płatnego Parkowania w Tarnowie
- Dostawy: myjek-rękawic suchych oraz sterylnych fartuchów włókninowych i foliowych, foliowych osłon na buty, masek chirurgicznych, półmasek ochronnych FFP2
- Kompleksowe usługi transportowe - relokacja dokumentacji wraz z załadunkiem i rozładunkiem na potrzeby ZUS Oddział w Tarnowie (postępowanie z podziałem na części)
- Sukcesywna dostawa opatrunków specjalistycznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkolenia "Revenue Management" dla uczniów w ramach projektu "Rozwój zawodowy uczniów kształcących się w zawodzie Technik Hotelarstwa"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kategorii B, w ramach projektu pn.: ,,Z pokolenia na pokolenie - kompleksowe wsparcie rodzin w powiecie kartuskim".
- Przeprowadzenie szkolenia "Protokół dyplomatyczny i zasady savoir vivre w hotelarstwie" dla uczniów w ramach projektu "Rozwój zawodowy uczniów kształcących się w zawodzie Technik Hotelarstwa"
- Przeprowadzenie szkolenia "Manager Recepcji " dla uczniów w ramach projektu "Rozwój zawodowy uczniów kształcących się w zawodzie Technik Hotelarstwa"
- Przeprowadzenie usługi szkolenia pn."Asystent działu księgowości"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów i zajęć specjalistycznych dla uczniów Medycznej Szkoły Policealnej im. ks. Jana Kaczkowskiego w Chojnicach w ramach FEP 2021-2027, z podziałem na części.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.