eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Konserwacja terenów zieleni, utrzymanie czystości i porządku oraz odśnieżanie terenów zewnętrznych Centrum Widowiskowo-Sportowego Jednostka Budżetowa w Płocku

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-27

Płock: Konserwacja terenów zieleni, utrzymanie czystości i porządku oraz odśnieżanie terenów zewnętrznych Centrum Widowiskowo-Sportowego Jednostka Budżetowa w Płocku
Numer ogłoszenia: 437330 - 2011; data zamieszczenia: 27.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 393120 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Widowiskowo-Sportowe Jednostka Budżetowa w Płocku, Plac Celebry Papieskiej 1, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 367 26 83, faks 24 367 26 96.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja terenów zieleni, utrzymanie czystości i porządku oraz odśnieżanie terenów zewnętrznych Centrum Widowiskowo-Sportowego Jednostka Budżetowa w Płocku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest konserwacja terenów zieleni, utrzymanie czystości i porządku oraz odśnieżanie terenów zewnętrznych Centrum Widowiskowo-Sportowego oraz parkingu. 1. Granice obiektów objętych przedmiotem zamówienia określa załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia oraz załączniki graficzne (załączniki graficzne mają charakter poglądowy dla potrzeb przeprowadzenia postępowania przetargowego). 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wielkości przedmiarów prac wyrażonych w jednostkach miary oraz częstotliwości prac konserwacyjnych zieleni. Podane wielkości są przybliżone i służą jedynie do oceny i porównania ofert. 3. Realizację przedmiotu umowy Wykonawca rozpocznie w dniu 1 stycznia 2012 r, a zakończy w dniu 31 grudnia 2012 r. Zakres rzeczowy, przedmiar oraz częstotliwość prac przedmiotu zamówienia obejmuje następujące prace: A. Prace w zakresie konserwacji terenów zieleni: 1) pielęgnacja trawników: a. Aeracja i wertykulacja - to dwie techniki służące rozluźnianiu podłoża i pobudzają trawy do krzewienia. Należy przeprowadzić wczesną wiosną i powtórnie w okresie wegetacji. b. Nawożenie - 3-4 razy w sezonie wegetacyjnym, zaczynając od końca marca. Należy używać mieszanek nawozowych wieloskładnikowych przeznaczonych pod trawniki lub posłużyć się nawozem dolistnym. W przypadku nawozów stałych nie należy nawozić mokrego trawnika, gdyż spowoduje to przyklejanie się nawozu do trawy i przypalenie roślin. Jeżeli nawieziono trawnik mokry nawozem stałym, należy po nawożeniu trawnik bardzo dokładnie podlać. Należy uważać na nawożenie nawozami wolnodziałającymi - nie stosować ich zbyt późno oraz nie dopuszczać do przeschnięcia trawnika. Niezależnie od instrukcji stosowania nawozu nie należy nawozić później niż do połowy sierpnia. Zbyt późne nawożenie nawozami zawierającymi duże dawki azotu prowadzi do zmniejszenia mrozoodporności. Podczas suszy należy ograniczyć nawożenie. c. Odchwaszczanie - herbicydami do zwalczania chwastów dwuliściennych d. Wapnowanie - ma na celu odkwaszenie podłoża i polepszenie wzrostu trawy. Ułatwia walkę m.in. z mchem i skrzypami rosnącymi wśród trawy. Wapnowanie małymi dawkami można przeprowadzić praktycznie o każdej porze roku, choć najlepiej wybrać okres powegetacyjny - jesienny. e. koszenie trawników wraz z grabieniem, wywozem i kosztami utylizacji. Pierwsze koszenie, gdy trawa osiągnie 10 cm, kolejne przynajmniej 1-2 w miesiącu, przed zimą w październiku wykonać ostatnie koszenie - trawę skosić na ok. 4 cm. f. Uzupełnianie ubytków poprzez dosiew nasion g. Podlewanie - przy podlewaniu gleba powinna być zwilżona na głębokość około 10-15 cm, gwarantuje to właściwy rozwój systemu korzeniowego traw na większej głębokości. Jeżeli trawnik choruje, nie należy podlewać go wieczorem lecz rano, tak aby woda na źdźbłach mogła szybko wyschnąć. h. wygrabianie liści i nieczystości z trawników, wraz z ich kosztem wywozu i utylizacji (4-krotne wygrabianie: wiosną i jesienią - w trakcie obowiązywania umowy) Grabienie, wywóz trawy i nieczystości należy wykonać bezpośrednio po skoszeniu, maksymalnie w ciągu 24 godzin od koszenia/grabienia. Zamawiający udostępnia wodę i za nią płaci, natomiast Wykonawca jest zobowiązany do założenia instalacji do podlewania. 2) pielęgnacja krzewów ozdobnych i w drzew: a. pielenie krzewów (tawuły, berberysy i inne), wraz z zebraniem chwastów, kosztem wywozu i utylizacji (minimum 5 krotne pielenie w trakcie obowiązywania umowy); b. przycięcie krzewów wraz z usuwaniem kanianki oraz zebraniem gałęzi, kosztem ich wywozu i utylizacji (częstotliwość prac w zależności od potrzeb w trakcie obowiązywania umowy); c. usuwanie odrostów drzew i krzewów oraz samosiewów, w sposób mechaniczny, wraz z zebraniem pędów, kosztem ich wywozu i utylizacji (częstotliwość prac w zależności od potrzeb w trakcie obowiązywania umowy); Wywóz chwastów, pędów należy wykonać bezpośrednio po zakończeniu prac, maksymalnie w ciągu 24 godzin od wykonania prac. Waga procentowa prac określonych w punkcie A. ppkt. 1, 2 - 60%. B. Prace w zakresie utrzymania czystości oraz zimowego utrzymania: 1. zbieranie zanieczyszczeń (papiery, folie, butelki, puszki, odchody zwierzęce, reklamy i plakaty z drzew i słupów oświetleniowych, pety, kapsle, tłuczka szklana i inne) oraz gałęzie w systemie ciągłym, przez 7 dni w tygodniu, wraz z kosztami wywozu i utylizacji; - cały teren 2. Zamiatanie piasku, szkła oraz usuwanie naniesionej ziemi po opadach deszczu z chodników, alejek, ścieżki pieszo-rowerowej oraz z parkingu, wraz z kosztami wywozu i utylizacji; (4-krotne w miesiącu x 6 m-cy - od kwietnia do października w trakcie obowiązywania umowy). Wykaz obiektów objętych zamiataniem określa Załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia; 3. gracowanie chodników, opasek, alejek, ścieżki pieszo rowerowej oraz parkingu, wraz z usuwaniem chwastów oraz z kosztami wywozu i utylizacji roślinności (6-krotnie w trakcie obowiązywania umowy - 1 raz w miesiącu od kwietnia do października); 4. opróżnianie pojemników na odpady, wraz z kosztem wywozu i utylizacji odpadów - minimum 1 w tygodniu. Czynność obejmuje wywóz i utylizację odpadów oraz sprzątnięcie terenu w odległości 1 m wokół pojemników metalowych; Ponadto wykonawca będzie wykonywał: a) trzykrotne mycie i dezynfekcję (1 raz wiosną i 2 razy latem) pojemników na odpady w ciągu roku, b) mycie interwencyjne w razie potrzeby, c) opróżnianie interwencyjne w razie potrzeby, Ilość pojemników: 48 szt. 5. likwidacja dzikich wysypisk, wraz z kosztem wywozu i utylizacji odpadów - odpady niesegregowalne i biodegradowalne, w tym drobny gruz (w zależności od potrzeb w trakcie obowiązywania umowy) 6. dyżurne utrzymanie czystości podczas trwających masowych imprez organizowanych także w niedziele i święta oraz prace interwencyjne (w zależności od potrzeb w trakcie obowiązywania umowy) Prace interwencyjne polegają na wykonywaniu prac porządkowych koniecznych do wykonania w trybie pilnym i poza godzinami pracy Wykonawcy. Stosuje się do nich zasadę, że prace powinny zostać podjęte natychmiast, o ile zagraża to bezpieczeństwu wg zgłaszającego, w pozostałych zdarzeniach nie później niż w ciągu 1 godz. od chwili zgłoszenia. 7. prowadzenie akcji zimowego utrzymania głównych ciągów pieszych, schodów i ścieżki pieszo - rowerowej Prace będą realizowane poprzez odśnieżanie i posypywanie piaskiem ciągów pieszo-jezdnych na szerokości 1,5 m oraz w przypadku zaistniałej potrzeby poprzez skucie lodu. Przy opadach ciągłych Wykonawca zobowiązany jest do powtarzania odśnieżania i usuwania śliskości, polegającej na posypaniu śliskiej nawierzchni piaskiem, w taki sposób, aby nie dopuścić do utworzenia warstwy śniegu o grubości większej niż 5 cm (średnia z 5 miejsc pomiaru). Po ustaniu opadów ciągi pieszo - jezdne należy ponownie odśnieżyć, a w przypadku ich śliskości również posypać piaskiem. Przy braku opadów śniegu, a konieczności posypania nawierzchni, prace należy zorganizować w taki sposób, aby wszystkie ciągi pieszo-jezdne były posypane do godz. 9.00, a w ciągu dnia kontrolowane w celu bieżącego usuwania śliskości. W przypadku, gdy nie będzie potrzeby prowadzenia akcji zimowego utrzymania ciągów pieszo -jezdnych należy zamiennie realizować prace porządkowe wymienione w pkt B, ppkt 1 - 6. Przewidywany termin prowadzenia akcji zimowej: styczeń, luty, marzec, listopad, grudzień 2012 r. Waga procentowa prac określonych w punkcie B. ppkt 1-10 - 40%. Kryteria oceny oferty - cena - 100% C. W przypadku konieczności wykonania robót uzupełniających nieprzekraczających łącznie 30% wartości realizowanego zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień (art. 67 ust.1 pkt 6 - Prawo zamówień publicznych), Wykonawca zobowiązany jest wykonać te roboty na zasadach określonych w projekcie umowy. II. Wymagania od oferentów 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia; b) dysponują minimum 1 osobą z wykształceniem średnim ogrodniczym lub rolniczym, bądź 2 osobami z minimum 3- letnim doświadczeniem w wykonywaniu prac ogrodniczych; c) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) posiadają zezwolenie na zbieranie i transport odpadów komunalnych, w tym gruz; e) w okresie ostatnich 3 lat wykonywali usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia; łączna wartość zaprezentowanych usług nie może być mniejsza niż zaoferowana cena; do oferty należy dołączyć wykaz wszystkich wykonanych usług w ciągu ostatnich trzech lat odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz nazw, adresów; do wykazu należy załączyć referencje potwierdzające, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością; dysponują niezbędnym sprzętem potrzebnym do realizacji zamówienia tj.: kosiarkami mechanicznymi spalinowymi- min. 2 szt., wykaszarkami żyłkowymi- min. 4 szt., samochodem dostawczym, ciągnikiem z przyczepą, opryskiwaczem - min. 1 szt., sprzętem do dezynfekcji pojemników na odpady - myjka ciśnieniowa - min. 1 szt., lekkim sprzętem mechanicznym, o całkowitej dopuszczalnej masie do 1 tony - min 2 szt., zestaw do wertykulacji aeracji podłoża pług do odśnieżania Wykonawca zapewni na czas trwania prowadzonej akcji zimowej niezbędną ilość piasku. 2.Spełniają wymagania określone w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Ogrodniczych ARBOR Marek Klikczyński, ul. Dobrzyńska 111, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 180000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 150000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 149400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 206050,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.