eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochniapomoc techniczna dla Jednostki Realizującej Projekt (JRP) w ramach projektu Funduszu Spójności \Zaopatrzenie w wodę i kanalizacja Bochni\ numer 2004/PL/16/C/PE/002

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-23

POZYCJA 43727

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Bochnia: pomoc techniczna dla Jednostki Realizującej Projekt (JRP) w ramach projektu Funduszu Spójności \Zaopatrzenie w wodę i kanalizacja Bochni\ numer 2004/PL/16/C/PE/002 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Bochni Sp. z o.o., do kontaktów: Marek Knapiński, ul. Majora Bacy 15, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 014 6112999, 6105003, fax 014 6105019, e-mail: jrp@mpwik-bochnia.neostrada.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.mpwik-bochnia.neostrada.pl/ Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pomoc techniczna dla Jednostki Realizującej Projekt (JRP) w ramach projektu Funduszu Spójności \Zaopatrzenie w wodę i kanalizacja Bochni\ numer 2004/PL/16/C/PE/002. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Bochnia. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Ogólny zakres zamówienia obejmuje: 1.Analizę struktury organizacyjnej IRP i stosowanych procedur 2.Szkolenia personelu JRP 3.Wsparcie JRP przy planowaniu, organizacji i zarządzaniu JRP: a.w zakresie prawa zamówień publicznych, b.w zakresie współpracy z Inżynierem i prowadzenia kontraktów wg FIDIC, c. w zakresie monitoringu i sprawozdawczości, d. w zakresie rozliczania projektu (zarządzanie finansowe), e. działania promocyjne i informacyjne. 4.Inne działania. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera część III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, , (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), e) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 u.p.z.p i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z Wykonawców, dopuszcza się też możliwość wspólnego złożenia oświadczenia przez uczestników konsorcjum lub złożenia takiego oświadczenia przez Lidera (Pełnomocnika) konsorcjum występującego w imieniu wszystkich jego uczestników). 2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605): 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1.1).a), 1.1).b) i 1.1).d), składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1.1).a), 1.1).b), 1.1).c) i 1.1).d), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.21.00.00 - Techniczne usługi doradcze Kod CPV wg słownika 2008: 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej Oryginalny kod CPV: 74.23.18.00 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.80.00 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne Oryginalny kod CPV: 74.54.30.00 - Rozwój personelu Kod CPV wg słownika 2008: 79.63.30.00 - Rozwój personelu Oryginalny kod CPV: 74.54.20.00 - Szkolenie pracowników Kod CPV wg słownika 2008: 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Ogólny zakres zamówienia obejmuje: - przygotowanie JRP do sprawnego zarządzania finansowego projektem, - przygotowanie JRP do prawidłowego i sprawnego koordynowania robót budowlanych i działań nadzorczych, - uaktualnienie statusu projektu po zakończeniu fazy przetargowej i zawarciu kontraktów - zorganizowanie audytów zewnętrznych - poprowadzenie w imieniu JRP działań promocyjnych i informacyjnych o projekcie, - bieżące wsparcie JRP w realizowanych zadaniach. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera część III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.03.2010

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 15 000 PLN. Wysokość i sposób wnoszenia wadium oraz wymagania dotyczące gwarancji zamieszczone są w SIWZ. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegajacy się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postepowaniu: 1) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat kalendarzowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w liczbie co najmniej 5 pracowników. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW, b) wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: 1. Lider zespołu - Menadżer Projektu - ma posiadać następujące kwalifikacje: - wyższe wykształcenie o kierunkach inżynieryjnych, ekonomicznych i/lub zarządzania, - doświadczenie w zarządzaniu projektami, w tym w doświadczenie jako lider zespołu przynajmniej w jednym projekcie infrastrukturalnym finansowanym ze środków UE lub IFI (międzynarodowych instytucji finansowych), - doświadczenie w procedurach przetargowych dla dużych projektów z zakresu gospodarki wodno-ściekowej o wartości co najmniej 5 mln Euro (przynajmniej 1 projekt), 2. Ekspert finansowy - wyższe wykształcenie z zakresu ekonomii, zarządzania, finansów lub rachunkowości, - doświadczenie zawodowe jako kierownik księgowości albo w zarządzaniu finansowym projektem/kontraktem, - wiedza i doświadczenie zawodowe związane z procedurami rachunkowości Unii Europejskiej. 3. Ekspert prawny - wyższe wykształcenie prawnicze, - wiedza i doświadczenie zawodowe w prowadzeniu obsługi prawnej przynajmniej jednego projektu współfinansowanego ze środków UE lub IFI (międzynarodowych instytucji finansowych), - doświadczenie zawodowe w przygotowaniu dokumentacji przetargowych. Wszystkie osoby wskazane do wykonania niniejszego zamówienia muszą posługiwać się językiem polskim lub dysponować na stałe tłumaczem języka polskiego. W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz kluczowego personelu sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW, życiorysy zawodowe osób wskazanych do wykonania zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW. c) wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 usługi - Pomoc Techniczna dla JRP o wartości usługi nie mniejszej niż 500 000 PLN dla każdego zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 2) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) Wykonawca osiągnął średni roczny przychód w ostatnich 3 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, co najmniej w wysokości 1 000 000 PLN. Wykonawca (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających przychody - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 100 000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej. c) Wykonawca powinien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w pkt. 9.1.2) i 9.1.3) IDW, Zamawiający do obliczenia średniego rocznego przychodu, jak również wartości wykonanych usług i innych danych finansowych przyjmie średni kurs NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o przetargu. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: \spełnia - nie spełnia\. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mpwik-bochnia.neostrada.pl/. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.09.2006, godzina 11:15, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Bochni Spółka z o.o. przy Ul. Majora Bacy 15, w świetlicy.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt Zaopatrzenie w wodę i kanalizacja Bochni nr proj. 2004/PL/16/C/PE/002 - współfinansowany z Funduszu Spójności 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.