eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdwin › dostawa 4 szt. samochodów osobowych przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-23

POZYCJA 43719

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Świdwin: dostawa 4 szt. samochodów osobowych przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Świdwiński, do kontaktów: Robert Matysiak, ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3650301, 3650335, fax 094 3650300, e-mail: zp@powiatswidwinski.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiatswidwinski.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.powiatswidwinski.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Tak.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa 4 szt. samochodów osobowych przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Powiat Świdwiński. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa 4 szt. samochodów osobowych przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: 1. szczegółowego opisu technicznego oferowanych maszyn i urządzeń, zawierających w szczególności odniesienie do wymogów stawianych przez Zamawiającego, a jeżeli fabryczny opis nie zawiera wszystkich danych umożliwiających dokonanie oceny czy oferowany pojazd spełnia wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia, w formie oświadczenia, tabelarycznego zestawienia parametrów technicznych 2. kolorowych fotografii lub w przypadku ich braku rysunków oferowanych pojazdów 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.43.00 - Pojazdy opieki socjalnej Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.43.00 - Pojazdy opieki socjalnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa 4 szt. samochodów osobowych przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 42

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Część I - 2.500 zł, Część II - 2.500 zł Część III - 2.500 zł Część IV - 2.500 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 dostawę, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia,. Przez dostawę odpowiadającą rodzajem rozumie się dostawę samochodów osobowych przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych w ilości nie mniejszej niż ilość pojazdów na jaką wykonawca składa ofertę. Przez dostawę odpowiadającą wartością należy rozumieć dostawę o wartości nie mniejszej niż 75 % wartości złożonej oferty. 2. Legitymują się ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 80 % wartości oferty. 3. W przypadku ofert składanych przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielnie zamówienia Zamawiający będzie oceniał łączne spełnianie warunków przez wszystkich partnerów podmiotu składającego ofertę wspólną. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie złożónych dokumentów i oświadczeń. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (sporządzony wg załącznika nr 3) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; 4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. W przypadku składania oferty wspólnej przez grupę przedsiębiorców należy załączyć wymagane dokumenty wymienione w 1-4 odrębnie dla każdego Wykonawcy oraz pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatswidwinski.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.09.2006, godzina 10:15, Starostwo Powiatowe w Świdwinie, ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin - Sala Konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.08.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dostawa samochodu dla Domu Pomocy Społecznej w Krzecku - 1 szt. 1) Krótki opis: Dostawa samochodu dla Domu Pomocy Społecznej w Krzecku - 1 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.43.00. 3) Wielkość lub zakres: Dostawa samochodu dla Domu Pomocy Społecznej w Krzecku - 1 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dostawa samochodu dla Warsztatów Terapii Zajęciowej w Modrzewcu - 1 szt. 1) Krótki opis: Dostawa samochodu dla Warsztatów Terapii Zajęciowej w Modrzewcu - 1 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.43.00. 3) Wielkość lub zakres: Dostawa samochodu dla Warsztatów Terapii Zajęciowej w Modrzewcu - 1 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Dostawa samochodu dla Placówki Opiekuńczo-Wychowawczo Socjalizacyjnej Dzieciowisko - 1 szt. 1) Krótki opis: Dostawa samochodu dla Placówki Opiekuńczo-Wychowawczo Socjalizacyjnej Dzieciowisko - 1 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.43.00. 3) Wielkość lub zakres: Dostawa samochodu dla Placówki Opiekuńczo-Wychowawczo Socjalizacyjnej Dzieciowisko - 1 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Dostawa samochodu dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świdwinie - 1 szt. 1) Krótki opis: Dostawa samochodu dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świdwinie - 1 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.43.00. 3) Wielkość lub zakres: Dostawa samochodu dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świdwinie - 1 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.