eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk Podlaski › -Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych i sprzętu laboratoryjnego opisanych oraz klej tkankowy i system separacji płytek krwi szczegółowo opisanych w załącznikach od 1 do 8

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-07

Bielsk Podlaski: -Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych i sprzętu laboratoryjnego opisanych oraz klej tkankowy i system separacji płytek krwi szczegółowo opisanych w załącznikach od 1 do 8
Numer ogłoszenia: 437094 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kleszczelowska 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 8332760, 8332763, faks 085 8332760.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-bielsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: -Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych i sprzętu laboratoryjnego opisanych oraz klej tkankowy i system separacji płytek krwi szczegółowo opisanych w załącznikach od 1 do 8.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych i sprzętu laboratoryjnego opisanych oraz klej tkankowy i system separacji płytek krwi szczegółowo opisanych w załącznikach od 1 do 8.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3, 33.69.62.00-7, 38.14.15.30-4, 33.14.16.13-0, 33.14.16.30-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a posiadania uprawnień do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b posiadania wiedzy i doświadczenia c dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d sytuacji ekonomicznej i finansowej 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w ust. l. na podstawie złożonego wraz z ofertą zgodnie z art. 44 Pzp oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. b Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo niespełna poszczególne warunki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-bielsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, zamówienia publiczne lub ze strony www.spzoz-bielsk.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, sekretariat, pokój nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zamknięty system pobierania krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawko-probówki do badań układu krzepnięcia w systemie zamkniętym, -poj. 2,5 - 3ml o 11.5 mm wys. do 66mm -o poj. 1-1,5ml O 8,5mm wys. do 66mm Strzykawko-probówki do badań hematologicznych w systemie zamkniętym, a poj. 1 - 1,2ml o 8,5 mm wys. do 66mm b poj. 2 - 3ml o 11,5 mm wys. do 66mm c do różnicowania małopłytkowości z jonami magnezu 2-3ml z użyczeniem mieszadła na okres umowy Strzykawko-probówki do pozyskiwania surowicy z wykrzepiaczem w systemie zamkniętym a o poj. 2 - 2,7 ml; o 11,5mm wys. do 66mm b o poj. 5 - 5,5 ml. o 15,3mm wys. do 75mm Strzykawko-probówka do oznaczania OB w systemie zamkniętym wersja logarytmiczna o poj. 3-4 ml O poj. 2ml z wypożycz. statywów na czas trwania umowy z wypożycz. mieszadła na czas trwania umowy Strzykawko-probówka + rurki opadowe ze skalą do OB wersja liniowa + statywy na zasadach jak w pkt. 4 Strzykawko-probówki do badań gazometrycznych z końcówką typu Luer. Poj. 2 ml ze znacznikiem na 1 i 2 ml.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Końcówki do pipet kalibrowanych z wyrzutnikiem końcówek o poj. 1 - 100?l Końcówki do pipet o poj. 101 - 1000?l Końcówki do pipet o poj. 1001 - 5000?l Kapilary do gazometrii, heparyna litowa dł. 100mm, O 2,3mm poj ok. 170 ?l z : zatyczkami -mieszalnikami -magnesem Probówki plastikowe j. uż. okrągło denne o średnicy ok. 1 cm i dł. 7,5 cm z korkiem z tworzywa pasującym do każdej sztuki z przeźroczystego PS Probówki plastikowe j. uż. stożkowe o śr. 16 mm skalowane ze znacznikiem 1, 2,5, 5, 10 ml. i dł. 10,5 cm przeźroczystego PS Pisaki do pisania na szkle wodoodporne długopiszące Bagietki plastikowe proste dł. 125mm Wkładki cyto a 100 szt. Szkiełka mikroskopowe do oglądania osadów płynu mózgowo rdzeniowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt do mikrobiologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylne pałeczki z tworzywa szt. o dł. 150 mm z wacikiem wiskozowym o średnicy 5 mm w probówce transportowej z podłożem Amiesa Sterylne pałeczki - parametry jak wyżej z podłożem Amiesa z węglem Sterylne pałeczki (bez podłoża) - parametry jak wyżej pakowane indywidualnie Eza bakteriologiczna typ EB-2 średnica 0,6 wielokrotnego użytku Eza bakteriologiczna kalibrowana Typ: EB-K-1 o poj. 0,001 ml wielokrotnego użytku Sterylne pipetki z polietylenu o dł. 15,5 cm i poj. 3 ml z podziałką pakowane indywidualnie Sterylne probówki o poj. 5 ml (75x12mm) z korkiem przeźroczyste Sterylne pałeczki z tworzywa z wacikiem wiskozowym o o 5mm w probówce dł. 150mm;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odczynniki do przeciwciał.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bordetella pertusis IgA IgG Mycoplasma pneumoniae IgM IgG Borelia IgG surowicaPMR Borelia IgM surowicaPMR Dzierżawa czytnika na 12 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Grawitacyjny system separacji krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grawitacyjny system separacji płytek krwi (czynników wzrostu) ze specjalnym pojemnikiem do produkcji autologicznej trombiny -system ma umożliwiać wyprodukowanie koncentratu płytek krwi -preparatu potrzebnego podczas terapii czynnikami wzrostu -zawiesiny o bardzo wysokiej koncentracji płytek krwi. Około 8 razy większe stężenie płytek krwi na uL niż w krwi obwodowej człowieka (stężenie około 1,5 - 2 milionów trombocytów na uL) Z 54ml krwi, system ma wyprodukować nie mniej niż 6 ml koncentratu płytkowego. Każdy zestaw powinien posiadać różnorodne łączniki i kanikule mieszające oraz specjalny pojemnik do separowania autologicznej trombiny z osocza krwi. Uwaga: podana ilość jest szacunkowa i zależna od ilości zgłoszeń pacjentów. Zastrzega się możliwość wykorzystania systemów, tylko do bieżących potrzeb, które wynikną w okresie 12 miesięcy. W cenie oferty Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia Zamawiającemu na okres trwania umowy wirówki 230V/50-60Hz, przeciwwagi, pojemników na tuby separujące krew..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.14.15.30-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Klej tkankowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do sporządzania kleju tkankowego TISSUCOL KIT op. 1,0 ml op. 2,0 ml Gąbka lecznicza TachoSil rozm. 3,0 x 2,5 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Odczynniki + dzierżawa analizatora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompletny odczynnik do ilościowego oznaczenia troponiny w surowicy, osoczu (wraz z kalibratorami , kontrolami i innymi materiałami zużywalnymi niezbędnymi do wykonania badań) Kontrola na 2 poziomach: normy i patologii wykonywana z częstotliwością 1x dziennie (chyba że producent wymaga inaczej, dołączyć stosowne dokumenty) Kompletny odczynnik do ilościowego oznaczenia D-dimerów w , osoczu, (wraz kalibratorami, kontrolami i innymi materiałami zużywalnymi niezbędnymi do wykonania badań) Kontrola na 2 poziomach: normy i patologii wykonywana z częstotliwością 1x dziennie (chyba że producent wymaga inaczej, dołączyć stosowne dokumenty) Kompletny odczynnik do ilościowego oznaczenia Procalcytoniny w surowicy lub osoczu ) Kontrola na 2 poziomach: normy i patologii wykonywana z częstotliwością 1x dziennie (chyba że producent wymaga inaczej, dołączyć stosowne dokumenty) Minimalne wymogi i cechy dla analizatora: 1. Analizator całkowicie automatyczny, z czytnikiem kodów kreskowych i odpowiednim UPS-em zabezpieczającym pracę analizatora przez co najmniej 15 minut, Stale gotowy do pracy (dostępność pełne 24h) 2. Z możliwością podłączenia do urządzeń przetwarzających dane w laboratorium Zamawiającego. (w koszcie dzierżawy) 3. Aparat zwalidowany -dołączyć do oferty dokument potwierdzający walidację . 4. Z czasem wykonania 1 oznaczenia Troponiny nie dłuższym niż 20 minut. 5. Instrukcja obsługi w języku polskim + paszport techniczny urządzenia + dostawa i odbiór po zakończeniu trwania umowy , instalacja, szkolenie personelu w koszcie oferty. 6. Z możliwością oznaczania w tym samym czasie różnych parametrów dla tego samego pacjenta. 7. Aparat oznakowany CE ( z dokumentacja).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użycia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe probówki do zagęszczania kału z filtrem do analizy parazytologicznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.13-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.