Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-21
Bydgoszcz: Dostawa worków foliowych
Numer ogłoszenia: 437068 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy , ul. Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3655352, 3655521, 3655296, faks 052 3655752.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.biziel.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa worków foliowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków foliowych w zakresie grup: Grupa 1: Worki foliowe polietylenowe niebieskie z nadrukiem o wymiarach 70x90 ( ? 2 )cm, grubość 0,06 mm - 270 000 szt. Grupa 2: Worki foliowe polietylenowe niebieskie z nadrukiem o wymiarach 85 x 90 ( ? 2 ) cm, grubość 0,1 mm - 6 000 szt. Grupa 3: Worki foliowe polietylenowe czerwone z nadrukiem o wymiarach 70x90 (?2) cm, grubość 0,09 mm - 150 000 szt. Grupa 4: worki foliowe polietylenowe czerwone o wymiarach 50x 60 (?2) cm, grubość 0,04 mm - 70 000 szt. Grupa 5: worki foliowe polietylenowe białe z nadrukiem o wymiarach 70 x 90cm (?2) cm, grubość 0,06 - 50 000 szt. Grupa 6: worki foliowe polietylenowe niebieskie o wymiarach 50 x 60 cm (?2) cm, grubość 0,04 mm - 160 000 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.17.40.00 - Folia .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowejIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 Prawo zamówień publicznych tzn., że: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie według formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale III specyfikacji istotnych warunków zamówienia w pkt. 1 oraz pkt. 3 ppkt. 1 i 2 oraz w ogłoszeniu o zamówieniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy dostarczyli następujące dokumenty: 1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006 r. nr 87 poz. 605 z późn. zm.). 2. Inne wymagane dokumenty: 1. Na oferowany przedmiot zamówienia należy przedstawić opinię / atest Państwowego Zakładu Higieny dotyczącą worków foliowych na zbieranie odpadów na terenie zakładów świadczących usługi medyczne, lub deklaracje zgodności na oferowane worki. 2.Wymagane jest załączenie próbek zamawianego asortymentu po 2 sztuki z grupy ( łącznie 12 próbek). 3. Wymagane oświadczenia: 1.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Oświadczenie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Oświadczenie o podwykonawcach. 4.Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta będzie podpisywana przez osobę upoważnioną. 4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: https://przetargi.xtrade.pl
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biziel.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75, lok.39 po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej w kasie Szpit. lub za pobr. poczt. lub przy udziale firmy kurierskiej (+ koszty przesyłki). Cena SIWZ 10 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2010 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 - w Kancelarii Szpitala, lok 46A - parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Numer sprawy: NZZ/44/D/09. Miejsce i termin otwarcia ofert: siedziba zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 - w Samodzielnej Sekcji Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pokój 39 - parter - w dniu 05.01.2010 r. o godzinie 10:30. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami: Agata Juśkowiak tel. (052) 36-55-521, lok. 39, w godz. 7: 30 -15:00 - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, Barbara Sikorska - Centralny dział Utrzymania Czystości i Transportu - tel. (052) 36 - 55 - 459 w godz. 7:00 - 15:00. Wykorzystywana będzie aukcja elektroniczna: TAK 1.Aukcja elektroniczna 1.1.Po dokonaniu czynności oceny złożonych ofert, w celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przeprowadzeni aukcje elektroniczną. Aukcja zostanie przeprowadzona jeżeli w postępowaniu w danej grupie złożone zostaną co najmniej 3 oferty niepodlegające odrzuceniu. Wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej zostanie przeprowadzony na zasadach określonych przepisami art. 91a - 91c ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych( Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). 1.2.Kryterium oceny ofert w toku aukcji elektronicznej jest: najniższa cena. Stosowanym kryterium oceny ofert w toku aukcji elektronicznej będzie wzór: najniższa cena = najniższa cena brutto/ cena brutto badanej oferty x 100 x 100% 1.3.Sposób oceny ofert w toku aukcji elektronicznej będzie obejmował przeliczanie postąpień na punktową ocenę oferty, z uwzględnieniem punktacji otrzymanej przed otwarciem aukcji. W toku aukcji elektronicznej przyjmuje się zaokrąglenie ceny brutto oferty z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Jednocześnie, nie dopuszcza się postąpienia, które nie spowoduje zmiany oceny punktowej oferty o wartość co najmniej 0,01 pkt.2.Adres strony internetowej na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: https://przetargi.xtrade.pl. 3.Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców. 3.1. Zamawiający zaprosi drogą elektroniczną do udziału w aukcji elektronicznej wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty nie podlegające odrzuceniu. 3.2. Zamawiający prześle dane dotyczące zaproszonych Wykonawców do Xtrade S.A. w celu przekazania przez Xtrade S.A. drogą elektroniczną bezpłatnych instrukcji obsługi systemu aukcyjnego oraz loginu i hasła dostępu do serwisu wszystkim zaproszonym Wykonawcą. 3.3.Wykonawca potwierdza fax-em fakt otrzymania zaproszenia od Zamawiającego, oraz otrzymania instrukcji obsługi systemu aukcyjnego oraz loginu i hasła dostępu do serwisu od Xtrade na, nr fax-u: 052/36-55-752. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. NIP: 953 258 22 66. Regon: 340517145. Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku: 7:30-15:00 E-mail: przetargi@biziel.pl.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki foliowe polietylenowe niebieskie z nadrukiem o wymiarach 70x90 ( ? 2 )cm, grubość 0,06 mm - 270 000 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.17.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki foliowe polietylenowe niebieskie z nadrukiem o wymiarach 85 x 90 ( ? 2 ) cm, grubość 0,1 mm - 6 000 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.17.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grupa 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki foliowe polietylenowe czerwone z nadrukiem o wymiarach 70x90 (?2) cm, grubość 0,09 mm - 150 000 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.17.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Grupa 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki foliowe polietylenowe czerwone o wymiarach 50x 60 (?2) cm, grubość 0,04 mm - 70 000 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.17.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Grupa 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki foliowe polietylenowe białe z nadrukiem o wymiarach 70 x 90cm (?2) cm, grubość 0,06 - 50 000 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.17.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Grupa 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki foliowe polietylenowe niebieskie o wymiarach 50 x 60 cm (?2) cm, grubość 0,04 mm - 160 000 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.17.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Usługa utrzymania czystości w obiekcie Centrum Nauki i Kultury Młyny Rothera oraz na terenie zewnętrznym.
- Dostawa mleka i przetworów mlecznych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
- Dostawa rezerwy wyposażenia ratownika na potrzeby Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy II post.
- Kompleksowa dostawa i dystrybucja en. elektrycznej w obiektach ZSCKR w Bydgoszczy
- Dostawa sprzętu medycznego i ratowniczego na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości siedziby BBFO w Bydgoszczy w roku 2026
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





