To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-12-21
Wrocław: DOSTAWA ARTYKUŁÓW ELEKTRYCZNYCH, MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH, MATERIAŁÓW HYDRAULICZNYCH, ARTYKUŁÓW METALOWYCH, ARMATURY SANITARNEJ I MATERIAŁÓW TECHNICZNYCH
Numer ogłoszenia: 436932 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134543 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademicki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego, ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 733 11 45, 50, faks 071 733 11 49.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW ELEKTRYCZNYCH, MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH, MATERIAŁÓW HYDRAULICZNYCH, ARTYKUŁÓW METALOWYCH, ARMATURY SANITARNEJ I MATERIAŁÓW TECHNICZNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: DOSTAWA ARTYKUŁÓW ELEKTRYCZNYCH, MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH, MATERIAŁÓW HYDRAULICZNYCH, ARTYKUŁÓW METALOWYCH, ARMATURY SANITARNEJ I MATERIAŁÓW TECHNICZNYCH - 6 pakietów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00 - Różne materiały budowlane 44.16.30.00 - Rury i osprzęt 44.19.22.00 - Gwoździe 44.41.13.00 - Umywalki 42.13.00.00 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura 44.11.10.00 - Materiały budowlane .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 136921.12 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
 
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: pakiet 1
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INS-EL Sp. J., ul. Św. Teresy 56/58, 91-348 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
 
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ 
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 92293.09
 - Oferta z najniższą ceną: 92293.09 oferta z najwyższą ceną: 122890.47
 - Waluta: PLN.
 
Część NR: 3
Nazwa: pakiet nr 3
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe 
i kontaktowe firmy 
Bronikowski Paweł PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "SEA"
jakie przetargi wygrała firma 
Bronikowski Paweł PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "SEA"
- Przedsiębiorstwo Handlowe SEA Paweł Bronikowski, ul. Norbertańska 3, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
 
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ 
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 13031
 - Oferta z najniższą ceną: 13031 oferta z najwyższą ceną: 16528.67
 - Waluta: PLN.
 
Część NR: 4
Nazwa: pakiet nr 4
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe 
i kontaktowe firmy 
ELEKTROMET S.C. L.MOLENDA, A.HOSZOWSKI
jakie przetargi wygrała firma 
ELEKTROMET S.C. L.MOLENDA, A.HOSZOWSKI
- Elektromet s.c. L. Molenda A. Hoszowski, ul. Traugutta 96, 50-420 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
 
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ 
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2594.03
 - Oferta z najniższą ceną: 2594.03 oferta z najwyższą ceną: 2594.03
 - Waluta: PLN.
 
Część NR: 5
Nazwa: pakiet nr 5
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe 
i kontaktowe firmy 
Bronikowski Paweł PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "SEA"
jakie przetargi wygrała firma 
Bronikowski Paweł PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "SEA"
- Przedsiębiorstwo Handlowe SEA Paweł Bronikowski, ul. Norbertańska 3, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
 
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ 
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 19043
 - Oferta z najniższą ceną: 19043 oferta z najwyższą ceną: 30694.64
 - Waluta: PLN.
 
Część NR: 6
Nazwa: pakiet nr 6
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe 
i kontaktowe firmy 
Bronikowski Paweł PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "SEA"
jakie przetargi wygrała firma 
Bronikowski Paweł PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "SEA"
- Przedsiębiorstwo Handlowe SEA Paweł Bronikowski, ul. Norbertańska 3, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
 
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ 
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 9960
 - Oferta z najniższą ceną: 9960 oferta z najwyższą ceną: 17764
 - Waluta: PLN.
 
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i cukierniczych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
 - Wyposażenie cel mieszkalnych
 - SZP/243-299/2025 SUBSKRYPCJA LICENCJI NA OPROGRAMOWANIE VEEAM BACKUP AND REPLICATION ENTERPRISE PLUS LUB PRODUKT RÓWNOWAŻNY
 - 3/SP/U/2025 Świadczenie kompleksowej obsługi ratowniczej na pływalni w Szkole Podstawowej nr 50 we Wrocławiu.
 - Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego oraz Biura Obsługi Urzędu
 - Dostawa Systemu do cyfrowego PCR (dPCR) wraz z zestawem startowym oraz akcesoriami dla Kliniki Hematologii, Terapii Komórkowych i Chorób Wewnętrznych.
 
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uzupełnienie zasobów niezbędnych do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej, poprzez zakup sprzętu i wyposażenia z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
 - "Dostawy materiałów budowlanych - część 4 kleje"
 - Dostawa i zakup różnego sprzętu na potrzeby Ochrony Ludność i Obrony Cywilnej (OLiOC) w ramach zadania: "Zakup sprzętu na obronę cywilną i ochronę ludności". ZAMÓWIENIE PODZIELONE NA 12 CZĘŚCI
 - Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Przebudowa budynku auli przy ul. Paderewskiego w Cieszynie (SPIN-ART Centrum Edukacji Artystycznej i Kulturalnej)"
 - Dostawa sprzętu w ramach dotacji z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
 - Dostawa materiałów sanitarnych na potrzeby DOLINA KRYNKI Sp. z o.o.
 
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





