Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-21
Boronów: Przebudowa ul. 3 Maja w Boronowie wraz z budową odwodnienia
Numer ogłoszenia: 436892 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Boronów , ul. Dolna 2, 42-283 Boronów, woj. śląskie, tel. 034 3539100, faks 034 3669814.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.boronow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. 3 Maja w Boronowie wraz z budową odwodnienia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt dotyczy przebudowy drogi gminnej na odcinku o długości 1265 m. Przebieg trasy i jej geometria została dostosowana do przebiegu w stanie istniejącym. W ramach zadania planuje się wykonanie jezdni z betonu asfaltowego o szerokości 6,00 m. Bezpośrednio przy jezdni po prawej stronie projektuje się na odcinku od km 0+000,00 do km 0+848,50 (skrzyżowanie z ul. Nadrzeczną) chodnik o szerokości 1,50 m z kostki betonowej grubości 8 cm. Jezdnia zostanie zabezpieczona krawężnikiem betonowym 15 cm x 30 cm na ławie betonowej z oporem, natomiast chodnik od strony posesji obrzeżem betonowym 8 x 30 cm na ławie betonowej z oporem. Na długości opracowania zaprojektowano także zjazdy indywidualne. Będą one wykonanie z betonowej kostki brukowej koloru czerwonego. Na przecięciu krawędzi nawierzchni zjazdu i drogi będą wykonane skosy 1:1. Na długości zjazdów zostanie wykonane obniżenie krawężnika z 12 cm do 4 cm. Przyjęto następujące rozwiązania konstrukcyjne nawierzchni: a) jezdni: - 5 cm - warstwa ścieralna z BA 0/12,8 mm, 9cm - warstwa wiążąca z BA 0/25 mm, 20 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 mm. b) chodnik: - 8 cm - kostka brukowa betonowa, 3 cm - podsypka cementowo - piaskowa 1:4, 15 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm; c) wjazdy do posesji: - 8 cm - kostka brukowa betonowa, 3 cm - podsypka cementowo - piaskowa 1:4, 25 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 mm. Ponadto projekt przewiduje: - budowę kanalizacji deszczowej, PVC fi 400 - 1307,6 mb, PVC fi 200 - 237,6 mb., składającej się z studni rewizyjnych betonowych o średnicy wewnętrznej 1000 mm oraz jednej studni o średnicy wewnętrznej 1500 mm połączonych za pomocą rur PVC - U o średnicy 400 mm oraz o średnicy PVC 200 mm - budowę wpustów ulicznych z osadnikami, 52 szt., podłączonych przez przykanaliki do projektowanej kanalizacji deszczowej - przebudowę istniejącego przepustu pod drogą - 1 szt. - budowę drenażu podłużnego i poprzecznego wzdłuż drogi, PCV fi 110 - 218 mb, PCV fi 200 - 1299,6 mb - odwodnienie posesji - PVC fi 200 - 605,2 mb, studzienki przyłączeniowe PVC 315 - 110 szt. - wykonanie oznakowania poziomego (znaki : P-1b, P-1e; P-4, P-10, P-13) oraz pionowego (znaki D-1, D-6, C-9) Szczegółowy zakres określa przedmiar robót - załącznik nr 3 do SIWZ, dokumentacja projektowa - załącznik nr 9 do SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 10 do SIWZ UWAGA! W pozycji 35 i 36 szczegółowego kosztorysu ofertowego należy wycenić : - geowłókninę FIBERTEX F - 400 lub równoważną - żwir filtracyjny płukany złożony z otoczaków frakcji 10 do 35 mm - rury drenażowe dwuścienne PE HD fi = 200 i fi = 110, częściowo sączące - kształtki według katalogu producenta - materiał przepuszczalny gruboziarnisty.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu winien wnieść wadium przetargowe w wysokości: 50.000 zł przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późń.zm. ) . Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Koszęcin nie o/Herby z/s w Boronowie na konto: nr 27 8288 1014 2001 0000 0450 0005, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie zamawiającego w kasie Urzędu Gminy Boronów do dnia 14.01.2010 r. do godz. 10:00III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę, nie podlegającą odrzuceniu. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 24 i art. 89 ustawy pzp. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Zamawiający za spełnienie przedmiotowego warunku uzna przedstawienie przez Wykonawcę: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujące potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: Zamawiający za spełnienie przedmiotowego warunku uzna udokumentowanie przez Wykonawcę: - wykonania minimum 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z zakresu budowy lub przebudowy drogi o minimalnej długości 1000 m wraz z odwodnieniem - dysponowanie minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych - dysponowanie minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Zamawiający uzna za spełnienie przedmiotowego warunku przedstawienie przez Wykonawcę: - polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - na kwotę minimum 1. 000 000,00 PLN, - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna za spełnienie przedmiotowego warunku: - Złożenie przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z Zał. Nr 4 do SIWZ Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie ( spełnia/ nie spełnia). Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia winien załączyć do formularza ofertowego według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 niżej wymagane dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego - załącznik nr 4 do SIWZ c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert e) wypełniony harmonogram finansowo - rzeczowy realizacji inwestycji według wzoru stanowiącego Zał. Nr 11 do SIWZ (pozycje harmonogramu odpowiadają działom przedmiaru robót, nakłady do poniesienia w okresach miesięcznych odpowiadają planowanemu fakturowaniu danej pozycji) f) szczegółowy kosztorys ofertowy zgodny z Zał. Nr 3 do SIWZ 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności , według wzoru stanowiącego - załącznik nr 5 do SIWZ, b) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru), według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ c) wykaz podwykonawców - według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, d) oferowane warunki gwarancji - według wzoru stanowiącego - załącznik nr 8 do SIWZ. e) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. VII 2 a SIWZ, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: a) polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - na kwotę minimum 1. 000 000,00 PLN. b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty muszą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.boronow.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Boronów, ul. Dolna 2, pok. nr 9 w cenie 50 zł + VAT.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Boronów, ul. Dolna 2, 42 - 283 Boronów, pok. Nr 13 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja I Liceum Ogólnokształcącego im. St. Konarskiego w Mielcu
- Zagospodarowanie fragmentu terenów zielonych przy budynku Domu Pomocy Społecznej w Radomsku
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1412 B i drogi gminnej w miejscowości Rutkowskie Duże , na odcinku ok. 820 m w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa Publicznego Przedszkola im. Króla Maciusia Pierwszego w Poddębicach przy ul. Miłej 14/16" w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Budowa parkingu wraz z utwardzeniem dróg wewnętrznych i terenu rekreacyjnego na terenie gminy Pilchowice
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.