Ogłoszenie z dnia 2006-08-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Nowy Targ: oczyszczanie ścieków na Podhalu - 01B Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., do kontaktów: Marek Skrzypek Agnieszka Jarkiewicz, Al. Tysiąclecia 35A, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2665242, 2640777, fax 018 2640779, e-mail: ppk@ppkpodhale.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: oczyszczanie ścieków na Podhalu - 01B. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Województwo małopolski. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi inwestycja pn. \Oczyszczanie ścieków na Podhalu -01B\. Zakres Robót obejmuje: 1. Budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Waksmund gmina Nowy Targ, 2. Budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ząb gmina Poronin, 3. Budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Poronin (Frąckówka, Za torem) gmina Poronin, 4. Budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Suche gmina Poronin, 5. Budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bańska Niżna gmina Szaflary, 6. Budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Podczerwone gmina Czarny Dunajec, 7. Budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Czarny Dunajce (Osiedle Romów) gmina Czarny Dunajec. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Budowę kanalizacji sanitarnej w GMINIE NOWY TARG, miejscowość Waksmund. 1.1. Kanalizacja grawitacyjna: a. wykonanie zabezpieczeń sieci kolidujących, b. wykonanie dostawy i montażu rurociągów kanalizacji grawitacyjnej wraz z oznakowaniem taśmą magnetyczną, c. wykonanie dostawy i montażu uzbrojenia sieci kanalizacji grawitacyjnej, d. wykonanie przejść kolektorem grawitacyjnym w rurach ochronnych stalowych pod ciekami wodnymi, e. wykonanie zabezpieczeń zabezpieczenie skarp płytami ażurowymi, f. wykonanie przejść kolektorem grawitacyjnym w rurach ochronnych stalowych ponad zwierciadłem cieków wodnych, g. wykonanie wyprowadzenia w stalowej rurze osłonowej studzienek kanalizacyjnych ponad poziom terenu, h. wykonanie umocnienia rowu melioracyjnego, i. wykonanie przewiertów rurami stalowymi, j. wykonanie przeciągania rur przewodowych w rurach ochronnych, k. wykonanie włączeń do istniejącej kanalizacji, l. wykonanie prób szczelności. 1.2. Kanalizacja tłoczna: a. wykonanie zabezpieczeń sieci kolidujących, b. wykonanie dostawy i montażu rurociągów kanalizacji tłocznej wraz z oznakowaniem trasy taśmą magnetyczną, c. wykonanie dostawy i montażu uzbrojenia sieci kanalizacji tłocznej, d. wykonanie włączeń do istniejącej kanalizacji, e. wykonanie prób szczelności. 1.3. Sieciowe przepompownie ścieków wraz systemem sterującym i monitoringu, ogrodzenia oraz zagospodarowania terenu i zasilaniem elektrycznym. 2. Budowę kanalizacji sanitarnej w GMINIE PORONIN, miejscowość Ząb. 2.1. Kanalizacja grawitacyjna: a. wykonanie zabezpieczeń sieci kolidujących, b. wykonanie dostawy i montażu rurociągów kanalizacji grawitacyjnej wraz z oznakowaniem taśmą magnetyczną, c. wykonanie dostawy i montażu uzbrojenia sieci kanalizacji grawitacyjnej, d. wykonanie włączeń do istniejącej kanalizacji, e. wykonanie prób szczelności. 3. Budowę kanalizacji sanitarnej w GMINIE PORONIN, miejscowość Poronin (Frąckówka). 3.1. Kanalizacja grawitacyjna: a. wykonanie zabezpieczeń sieci kolidujących, b. wykonanie dostawy i montażu rurociągów kanalizacji grawitacyjnej wraz z oznakowaniem taśmą magnetyczną, c. wykonanie dostawy i montażu uzbrojenia sieci kanalizacji grawitacyjnej, d. wykonanie przewiertów rurami stalowymi, e. wykonanie przeciągania rur przewodowych w rurach ochronnych, f. wykonanie włączeń do istniejącej kanalizacji, g. wykonanie prób szczelności. 4. Budowę kanalizacji sanitarnej w GMINIE PORONIN, miejscowość Poronin (Za Torem). Kanalizacja grawitacyjna: a.wykonanie zabezpieczeń sieci kolidujących, b. wykonanie dostawy i montażu rurociągów kanalizacji grawitacyjnej wraz z oznakowaniem taśmą magnetyczną, c. wykonanie dostawy i montażu uzbrojenia sieci kanalizacji grawitacyjnej, d. wykonanie przejść kolektorem grawitacyjnym w rurach ochronnych stalowych pod potokiem Dorula, e. wykonanie przejść kolektorem grawitacyjnym w rurach ochronnych stalowych pod rowem melioracyjnym, f. wykonanie przeciągania rur przewodowych w rurach ochronnych, g. wykonanie włączeń do istniejącej kanalizacji, h. wykonanie prób szczelności. 5. Budowę kanalizacji sanitarnej w GMINIE PORONIN, miejscowość Suche. 5.1. Kanalizacja grawitacyjna: a. wykonanie zabezpieczeń sieci kolidujących, b. wykonanie dostawy i montażu rurociągów kanalizacji grawitacyjnej wraz z oznakowaniem taśmą magnetyczną, c. wykonanie dostawy i montażu uzbrojenia sieci kanalizacji grawitacyjnej, d. wykonanie przewiertów rurami stalowymi, e. wykonanie przeciągania rur przewodowych w rurach ochronnych, f. wykonanie włączeń do istniejącej kanalizacji, g. wykonanie prób szczelności. 5.2. Kanalizacja tłoczna: a. wykonanie zabezpieczeń sieci kolidujących, b. wykonanie dostawy i montażu rurociągów kanalizacji tłocznej wraz z oznakowaniem trasy taśmą magnetyczną, c. wykonanie dostawy i montażu uzbrojenia sieci kanalizacji tłocznej, d. wykonanie przewiertów rurami stalowymi, e. wykonanie przeciągania rur przewodowych w rurach ochronnych, f. wykonanie włączeń do istniejącej kanalizacji, g. wykonanie prób szczelności. 5.3. Sieciowa przepompownia ścieków wraz systemem sterującym i monitoringu, ogrodzenia oraz zagospodarowania terenu i zasilaniem elektrycznym. 6. Budowę kanalizacji sanitarnej w GMINIE SZAFLARY, miejscowość Bańska Niżna. 6.1. Kanalizacja grawitacyjna: a. wykonanie zabezpieczeń sieci kolidujących, b. wykonanie dostawy i montażu rurociągów kanalizacji grawitacyjnej wraz z oznakowaniem taśmą magnetyczną, c. wykonanie dostawy i montażu uzbrojenia sieci kanalizacji grawitacyjnej, d. wykonanie przewiertów rurami stalowymi, e. wykonanie przeciągania rur przewodowych w rurach ochronnych, f. wykonanie włączeń do istniejącej kanalizacji, g. wykonanie prób szczelności. 6.2. Kanalizacja tłoczna: a. wykonanie zabezpieczeń sieci kolidujących, b. wykonanie dostawy i montażu rurociągów kanalizacji tłocznej wraz z oznakowaniem trasy taśmą magnetyczną, c. wykonanie dostawy i montażu uzbrojenia sieci kanalizacji tłocznej, d. wykonanie włączeń do istniejącej kanalizacji, e. wykonanie prób szczelności. 6.3. Przydomowa przepompownia ścieków wraz z zasilaniem elektrycznym. 7. Budowę kanalizacji sanitarnej w GMINIE CZARNY DUNAJEC, miejscowość Podczerwone. Kanalizacja grawitacyjna: a. wykonanie zabezpieczeń sieci kolidujących, b. wykonanie dostawy i montażu rurociągów kanalizacji grawitacyjnej wraz z oznakowaniem taśmą magnetyczną, c. wykonanie dostawy i montażu uzbrojenia sieci kanalizacji grawitacyjnej, d. wykonanie włączeń do istniejącej kanalizacji, e. wykonanie prób szczelności. 8. Budowę kanalizacji sanitarnej w GMINIE CZARNY DUNAJEC, miejscowość Czarny Dunajec (osiedle Romów). Kanalizacja grawitacyjna: a. wykonanie zabezpieczeń sieci kolidujących, b. wykonanie dostawy i montażu rurociągów kanalizacji grawitacyjnej wraz z oznakowaniem taśmą magnetyczną, c. wykonanie dostawy i montażu uzbrojenia sieci kanalizacji grawitacyjnej, d. wykonanie przejść kolektorem grawitacyjnym w rurach ochronnych stalowych pod ciekami wodnymi, e. wykonanie włączeń do istniejącej kanalizacji, f. wykonanie prób szczelności. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 30
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 250 000,00 PLN Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 80 pracowników w tym co najmniej 3 pracowników personelu kierowniczego, b) dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami: Koparka samobieżna 0,25÷1,20 m3 - 2 szt.; Spycharka gąsienicowa 100÷150 KM - 1 szt.; Żuraw samojezdny 2-3 Mg - 1 szt.; Zestawy do odwadniania wgłębnego i powierzchniowego wykopów dł. min 6m i agregatem min 10 kVA - 4 komplety; Zgrzewarka do rur PE min. d 200 mm - 1 szt.; Walec gładki, samojezdny wibracyjny min. 2,5 t - 1 szt., c) wskazać do uczestniczenia w wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: i) Kierownik Budowy - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje - co najmniej 8 lat doświadczenia zawodowego, w tym 5 lat doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika budowy z zakresu budowy systemów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej, posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. ii) Kierownik Robót Sanitarnych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 2 lat doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika robót sanitarnych z zakresu budowy systemów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej, posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. iii) Kierownik Robót Elektrycznych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 2 lat doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień)na stanowisku kierownika robót elektrycznych, posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. iv) Kierownik Robót Drogowych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 2 lat doświadczenia na stanowisku kierownika robót drogowych, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. v) Przedstawiciel Wykonawcy - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata doświadczenia zawodowego w wykonywaniu prac z zakresu budowy systemów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej i zrealizowaną co najmniej jedną inwestycję o wartości robót budowlanych co najmniej 4.000.000 PLN jako Przedstawiciel Wykonawcy lub kierownik budowy. d) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną, której przedmiotem jest budowa systemów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej o łącznej długości co najmniej 15.000 metrów o wartości robót co najmniej 4.000.000 PLN, 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) posiadać w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, roczne obroty rozumiane jako przychód netto ze sprzedaży w kwocie co najmniej 8.000.000 PLN, b) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.500.000 PLN, c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 2.500.000 PLN. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: \spełnia - nie spełnia\. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. informacji dotyczącej przeciętnej liczby zatrudnianych pracowników i liczebności personelu kierowniczego, 6. wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje Wykonawca; 7. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia wraz z informacjami z przebiegu pracy zawodowej wskazanych osób; 8. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie robót oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania; 9. rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym rachunku zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania rachunku zysków i strat innych dokumentów określających obroty rozumiane jako przychód netto ze sprzedaży za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 10. informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej 11. polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 12. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podhale.mggp.com.pl. Opłata: 1830 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: wpłata na konto Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2006 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.09.2006, godzina 12:30, Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o.o. Al. Tysiąclecia 35A 34-400 Nowy Targ, I piętro.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Fundusz Spójności 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.08.2006.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO
- Dostawa samochodu osobowego
- Świadczenie usług realizowanych w ramach projektu PWD dla dzieci i młodzieży - Gmina Miasto Nowy Targ na lata 2026 - 2028. Polegających na przeprowadzeniu korepetycji z j. ang. matematyki - 2 Części
- Dostawa ubrań strażackich specjalnych dla KP PSP Nowy Targ
- Dostawa wyposażenia sprzętowego dla SGRW-N w KP PSP Nowy Targ
- Świadczenie usług realizowanych w ramach projektu PWD dla dzieci i młodzieży - Gmina Miasto Nowy Targ na lata 2026 - 2028." polegających na przeprowadzeniu zajęć ze specjalistami (...) - 7 Części
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Remont, zaprojektowanie i budowa infrastruktury turystycznej BbPN
- Budowa ul. Łowieckiej w Białej Podlaskiej
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w m. Iłowo-Osada II etap
- Budowa budynku z funkcją mieszkalno-usługową na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy oraz placówki wsparcia dziennego dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną.
- "REMONT MIESZKANIA Z DOSTĘPEM DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W BUDYNKU WIELOFUNKCYJNYM W RABIE NIŻNEJ"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





