To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-03-04
Nowa Sól: Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych emulsją i grysami
Numer ogłoszenia: 43653 - 2008; data zamieszczenia: 04.03.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 12933 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowej Soli, ul. Wojska Polskiego, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4585330, fax 068 4585330.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych emulsją i grysami.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na wykonaniu remont cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją i grysami. Elementy robót do wykonania wyszczególnione są w Rozdziale V - Formularz cenowy. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o umowę, niniejszy opis oraz polecenia zamawiającego. Zamawiający wymaga, by wykonanie remontu odbywało się wyłącznie przy użyciu remontera (nie dopuszcza się możliwości użycia skrapiarki). 2.Ogólne wymagania dotyczące wykonania robót: - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za zgodność z opisem przedmiotu zamówienia i poleceniami Zamawiającego, - szczegółową lokalizację wykonywanych robót remontowych oraz ich zakres i rodzaj wymaganej technologii remontu określał będzie każdorazowo Zamawiający, - przyjmuje się jako zasadę przedmiarowanie robót i uzgodnienie przed remontem odpowiedniej technologii robót, którą określi Zamawiający, - Wykonawca ma obowiązek przystąpić najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych do wykonywania zleconego przez Zamawiającego zakresu robót i wykonywać go bez przerw, 3. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje naprawę: 3.1. uszkodzeń nawierzchni bitumicznej przy zastosowaniu technologii - emulsja asfaltowa szybko-rozpadowa 65% w ilości 1,3 do 1,7 kg na 1 m2 + grys bazaltowy o grubości frakcji w zależności od głębokości uszkodzeń., 3.2. uszkodzeń podbudowy z zastosowaniem emulsji około 4kg/1m2 ,mieszanki z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm. o uziarnieniu ciągłym spełniającej wymagania normy PN-S-06102/1996. 4.Przed przystąpieniem do naprawy, miejsca uszkodzone należy oczyścić z kurzu, zanieczyszczeń i niezwiązanych części nawierzchni bitumicznej oraz usunąć odstające i wykruszające części pokrowca, nadając miejscu naprawianemu regularne kształty wieloboku foremnego z pionowymi ściankami. 5.Podczas wykonywania remontu cząstkowego emulsją i grysami wymagane jest skropienie dna i ścianek miejsca uszkodzonego, a także wierzchu miejsca naprawianego emulsją w ilości 0,8 - 1,5 kg/m2 i zasypanie kruszywem 2/5 w ilości 5 kg/m2. 6.Po zakończeniu prac Wykonawca uprzątnie jezdnie z resztek materiałów pozostałych po remoncie jezdni. 7.Wykonawca zobowiązany jest w celu wykonania przedmiotu zamówienia do posiadania następującego sprzętu (własnego lub dzierżawionego ): -remonter - 1 szt. -samochód skrzyniowy o ładowności 5 - 10 ton - 1 szt. -przecinarka do asfaltu - 1 szt. -sprężarka 8 - 10 atm. - 1 szt. -młot pneumatyczny - 1 szt. -zagęszczarka o masie 100-150 kg. 8.Na użyte do remontu materiały jest wymagane przedstawienie odpowiednich atestów oraz oświadczenie wykonawcy o użytych materiałach. 9.Naprawiane miejsca nie powinny zniekształcać profilu podłużnego i poprzecznego jezdni. 10.Wykonanie remontu cząstkowego następuje na podstawie zlecenia etapowego dokonanego przez zamawiającego z 7 dniowym wyprzedzeniem. Zlecenia etapowe będą udzielane przez zamawiającego w zależności od potrzeb remontowych. 11.Wykonane roboty podlegają odbiorowi technicznemu : ·Etapowemu polegającemu na odbiorze robót na całej długości danej drogi lub ulicy, ·Ostatecznemu obejmującemu całość zleconego w danym okresie zakresu robót. 12.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia, organizowania i oznakowania robot w czasie wykonywania zamówienia nie powodując zagrożenia dla bezpieczeństwa ruchu drogowego. 13.Wykonawca we własnym zakresie opracuje, uzgodni oraz zatwierdzi projekt oznakowania i zabezpieczenia robót umożliwiający utrzymanie ruchu publicznego. 14.Płatność za wykonany etap robót realizowana będzie po pozytywnym odbiorze etapowym potwierdzonym protokółem odbioru robót. 15.Na wykonany w danym okresie zakres robót Wykonawca udzieli 12 - miesięcznej gwarancji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 124168 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mainka Polska Sp. z o .o., ul. Batorego 126 a, 65-735 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 109250
- Oferta z najniższą ceną: 109250 / oferta z najwyższą ceną: 170300
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem klimatyzatorów na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- "Sukcesywna dostawa warzyw kiszonych na potrzeby Sekcji Żywienia WS SP ZOZ w Nowej Soli"
- Wykonanie wentylacji pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Botanicznej 22 w Nowej Soli - ETAP I.
- "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w CKZiU "Elektryk" w Nowej Soli"- wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy z nadbudową segmentu D budynku szkoły przy ul. Piłsudskiego 65 w Nowej Soli
- Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego (maski żelowe,noże harmoniczne, akcesoria do nebulizatorów,pułapki do kardiomonitorów,strzykawki do żywienia) na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli.
- Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego (zestaw do histeroskopii waginalnej, zestaw do resekcji tarczycy, laparoskopowe) na potrzeby Bloku Operacyjnego WS SP ZOZ w Nowej Soli
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont odcinka drogi w zespole garaży przy ul. Jastruna w Legnicy - Zadanie 1 i 2
- Remont ulicy Słonecznej w Hucie Dłutowskiej, remont odcinka ulicy Zagajnikowej w Hucie Dłutowskiej oraz remont drogi wewnętrznej odchodzącej od ul. Bełchatowskiej w Dłutowie
- "Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków."
- Remont drogi gminnej nr 112215 R Gwoźnica Górna - Poręby w km 2+400 - 3+380 w miejscowości Gwoźnica Górna
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 3823W Złota - Dębsk"
- Modernizacja odcinków dróg wojewódzkich i obiektów mostowych - modernizacja DW 781 w m. Gierałtowice
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.