eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZarzeczeDOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO WRAZ Z PRZYCZEPĄ ORAZ WOZEM ASENIZACYJNYM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-21

Zarzecze: DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO WRAZ Z PRZYCZEPĄ ORAZ WOZEM ASENIZACYJNYM
Numer ogłoszenia: 436462 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zarzecze , Zarzecze 175, 37-205 Zarzecze, woj. podkarpackie, tel. 016 6401529 w. 21, faks 016 6401579.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO WRAZ Z PRZYCZEPĄ ORAZ WOZEM ASENIZACYJNYM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ciągnika rolniczego wraz z przyczepą oraz wozem asenizacyjnym I. Charakterystyka techniczna i wyposażenie ciągnika rolniczego: 1. Fabrycznie nowy, rok produkcji 2009 lub 2010; 2. Spełniający wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym; 3. Napęd na obie osie [ 4x4 ]; 4. Silnik wysokoprężny, czterocylindrowy, turbodoładowany, moc silnika od 78 do 82 KM; 5. Norma emisji spalin TIER III; 6. Układ hamulcowy wspomagany, z możliwością hamowania lewą lub prawą stroną; 7. Błotniki kół przednich; 8. Skrzynia biegów synchronizowana; liczb biegów przód/tył - od 8/2 do 10/2; 9. Maksymalna prędkość jazdy: od 29,4 do 30,0 km/h; 10. Udźwig podnośnika - od 2800 do 3300 kg; 11. Wydatek pompy hydraulicznej - od 25 do 50 l/min; 12. Ilość szybkozłączy: od 3 do 4 szt.; 13. Waga bez obciążników - od 3000 do 3400 kg 14. Kabina operatora wyposażona w ogrzewanie, drzwi po obu stronach kabiny, otwierana tylna szyba, oświetlenie wnętrza; 15. Sprężarka; 16. Obroty wałka WOM 540/1000; 17. Instalacja pneumatyczna przyczepy jedno i dwu obwodowa; 18. Blokada mechanizmu różnicowego; 19. Szybkozłącza ISO trzy pary; 20. Instalacja hydrauliczna do pługa przedniego; 21. Wałek odbioru mocy zależny i niezależny; 22. Reflektory robocze przód i tył; 23. Oznakowanie ostrzegawcze świetlno-drogowe (lampa ostrzegawcza w kolorze pomarańczowym - kogut) 24. Gaśnica; 25. Trójkąt ostrzegawczy i tablica wyróżniająca; 26. Obciążniki przednie; 27. Instrukcja obsługi w języku polskim; 28. Okres gwarancji - min. 24 m-ce. II. Charakterystyka techniczna przyczepy rolniczej dwuosiowej 1. Cel - transport osadu nadmiernego z oczyszczalni na składowisko; 2. Przeznaczenie - praca z ciągnikiem rolniczym; 3. Fabrycznie nowa; 4. Ładowność - od 4,5 do 6,0 ton; 5. Masa przyczepy - od 1 885 do 2 150 kg; 6. Pojemność skrzyni ładunkowej - od 4,23 do 8,30 m3; 7. Zestaw kołowy - dwie osie; 8. Wywrot - trójstronny; 9. Rodzaj nadwozia - skrzyniowe; 10. Prędkość dopuszczalna - od 25 do 40 km/h; 11. Wysokość burty - 50 + 50 cm; 12. Okres gwarancji - min. 24 m-ce. III. Charakterystyka techniczna wozu asenizacyjnego 1. Cel - transport ścieków ze zbiorników bezodpływowych; 2. Przeznaczenie - praca z ciągnikiem rolniczym; 3. Fabrycznie nowy; 4. Pojemność - od 2 500 do 3 000 litrów; 5. Długość - od 4 300 do 4 350 mm; 6. Szerokość - od 1 800 do 1 885 mm; 7. Wysokość - od 2 075 do 2 360mm; 8. Ilość osi - 1; 9. Masa własna - od 1 020 do 1 110 kg; 10. Rozstaw kół - 1 500 mm; 11. Zbiornik - ocynkowany od wewnątrz z otwieraną dennicą tylną; 12. Wąż ssawny - 4 cale; 13. Okres gwarancji - min. 24 m-ce..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 34.22.33.00 - Przyczepy 34.14.45.00 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.02.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Spełnienie powyższego warunku zostanie ocenione wg poniższych zasad: a. Udokumentowanie, że wykonawca posiada wpis do właściwego rejestru albo ewidencji działalności gospodarczej, b. Udokumentowanie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ w rozdziale XIII) dołączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik Nr 3 SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Wszystkie dokumenty, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub Pełnomocnika. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty równoważne wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) tj.: 1. w przypadku dokumentów wymienionych w pkt. 2 ppkt 2.1, 2.2, wykonawca składa odpowiednio dokumenty potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 3 stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zarzecze.itl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zarzecze, 37-205 Zarzecze 175; pow. Przeworsk; woj. podkarpackie tel/fax (016) 640-15-29, 37-205 Zarzecze - pok. nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zarzecze, 37-205 Zarzecze 175 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.