Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-21
Śrem: Dostawa leków i opatrunków
Numer ogłoszenia: 436194 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poznański Ośrodek Reumatologiczny Samodzielny Publiczny Zespół Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Mickiewicza 95 95, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2836273, faks 061 2836235.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.reumatologia srem.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków i opatrunków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z zał.nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.14.00.00 - Materiały medyczne 24.45.50.00 - Środki odkażające 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium oraz obowiązku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez Dostawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności; b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; c/ znajdują się w sytuacji ekonomocznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z Ustawą Pzp; e/ zaoferują termin płatności nie krótszy niż 30 dni. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / niespełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie obowiązkowych następujących dokumentów i oświadczeń: a/ aktualny wyciąg z aktu rejestracji firmy potwierdzającej profil działania firmy; b/ kserokopię koncesji uprawniającej Dostawcę do obrotu środkami farmaceutycznymi; c/ oświadczenie, że Dostawca gwarantuje realizację dostaw we własnym zakresie / transporcie na własny koszt i ryzyko w terminach i ilościach określonych przez Zamawiającego/; d/ oświadczenie zgodne z wymogami art.22 i 24 Ustawy Pzp; e/ oświadczenie, że oferowany lek posiada wymagane prawem atesty i dopuszczenia do stosowania w służbie zdrowia; f/ zapewnią niezmienność cen przedmiotu zamówienia przez cały okres obowiązywania umowy; g/ zatwierdzony - podpisany - projekt umowy - zał.Nr 2 SIWZ. Nie podpisanie wzoru umowy skutkować będzie odrzuceniem oferty. W przypadku, gdy Dostawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączony oryginał pełnomocnictwa określający jego zakres podpisany przez osoby uprawnione do reprezentacji Dostawcy. W przypadku złożenia kserokopi pełnomocnictwo musi być potwierdzone notarialnie. Pozostałe dokumenty-kserokopie winny być poświadczone za zgodność z oryginałem. Składane dokumenty muszą zachować aktualność oraz być zgodne z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz.U. z 2006 r. Nr 87 poz.605/.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.reumatologia.srem.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POR SP SZOZ w Śremie, ul.Mickiewicza 95, 63-100 ŚREM.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2010 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, tj.Śrem, ul.Mickiewicza 95 - Sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
więcej: przetargi w Śremie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pieluchomajtek, materiałów opatrunkowych i higienicznych.
- Zakup i dostawa leków do programów lekowych i chemioterapii
- EOP.332.13.25 Dostawa leków
- Dostawa produktów leczniczych
- Dostawa komponentów medycznych do IPMed i PRS oraz Plecaków Ratownika Sanitariusza wraz wyposażeniem (zamówienie z podziałem na 3 części)
- DOSTAWA LEKÓW DLA SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO IM. DR. LUDWIKA RYDYGIERA W SUWAŁKACH
więcej: Środki odkażające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.