To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-23
Koszalin: Usługi pralnicze, znak sprawy 20/SZP/mund./11
Numer ogłoszenia: 436116 - 2011; data zamieszczenia: 23.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 318651 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia Sił Powietrznych Koszalin, ul. Wojska Polskiego 66, 75-903 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3456672, faks 094 3437730.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pralnicze, znak sprawy 20/SZP/mund./11.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie przez okres trwania umowy usług pralniczych w zakresie prania wodnego z prasowaniem; prania wodnego z maglowaniem i czyszczenia chemicznego przedmiotów zaopatrzenia mundurowego. 2. W odniesieniu do przedmiotów pochodzących z izby chorych przedmiot zamówienia musi być świadczony w oparciu o wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. z 2006 r. nr 213 poz. 1568, załącznik nr 1, rozdział XIV - Pralnia), oraz akceptowany przez państwowy nadzór sanitarny. 3. Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia: 1) Pranie wodne z prasowaniem - 3000 kg. 2) Pranie wodne z maglowaniem - 12000 kg. 3) Czyszczenie chemiczne - 5300 kg. 4. Podane powyżej ilości to szacunkowe potrzeby Zamawiającego zbliżone ilościami do planowanego zapotrzebowania usług pralniczych. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania. 5. Ogólne wymagania dotyczące wykonywanych usług: 1) Za prawidłowe wykonanie usługi ustala się, odebranie od Wykonawcy, przedmiotów zaopatrzenia mundurowego: czystych, pozbawionych plam, suchych, pozbawionych przebarwień, o charakterystycznym zapachu środka używanego do czyszczenia chemicznego. 2) Za wyprany przedmiot zaopatrzenia mundurowego uważa się, przedmiot mundurowy, który jest: a) czysty, bez plam pierwotnych i plam wtórnych, powstałych po wadliwym procesie prania chemicznego lub wodnego; b) świeżym zapachu, bez zapachów obcych; c) wyprany z zastosowaniem środków dopuszczonych przez Państwowy Zakład Higieny lub równoważny; d) wymienione środki nie mogą wywoływać podrażnień skóry i odczynów alergicznych; e) z zachowaniem naturalnej barwy i struktury materiału; f) wykrochmalony (dotyczy pościeli); g) wyprasowany; h) złożony i pogrupowany według rodzaju. 6. Informacja o jakości usług: 1) Usługi pralnicze muszą być wykonane zgodnie z obowiązującą w tym zakresie technologią określoną Polskimi Normami, a wszystkie używane (planowane do użycia) do prania i czyszczenia odzieży (przedmiotów mundurowych, bielizny, pościeli, w tym pochodzącej z izby chorych) środki powinny posiadać aktualną opinię (atest, zaświadczenie) np. Państwowego Zakładu Higieny (PZH) lub deklaracje, certyfikaty zgodności stosownie z ustawą dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2002 r. Nr 166, poz. 1360 z późn. zm.). 2) W przypadku stosowania do wykonania usługi substancji niebezpiecznych, w myśl ustawy z dnia 11 stycznia 2001 r. o substancjach i preparatach chemicznych (Dz. U. z 2001 r. Nr 11, poz. 84 z późn. zm), należy stosować środki dopuszczone do obrotu decyzją Inspektora do spraw Substancji i Preparatów Chemicznych (ocena ryzyka dla zdrowia lub środowiska stwarzana przez daną substancję). 3) Zamawiający nie dopuszcza stosowania w procesie prania i dezynfekcji środków zawierających związki chlorowe i fosforany. 4) Wykonawca jest zobowiązany do zachowania higieny transportu przedmiotów mundurowych i innych, tzn. odizolowania ich od powierzchni ładunkowych środka transportowego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.50.00 - Usługi prasowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRALNIA "SONIA" STANISŁAW PIRCH
jakie przetargi wygrała firma
PRALNIA "SONIA" STANISŁAW PIRCH
- Pralnia SONIA Stanisław, Zofia Pirch, ul. Mickiewicza 81, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52845,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44660,00
Oferta z najniższą ceną: 44660,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44660,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- DZP.261.7.2025 Nadzór nad elektronicznymi systemami alarmowymi kontroli i powiadamiania w Parku Wodnym Koszalin
- 25/TP1/SZP-3/2025 Dostosowanie budynku Domu Studenta DS3 przy ul. Rejtana 11 w Koszalinie do wymogów ppoż. oraz potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- Dostawa części eksploatacyjnych do maszyn drogowych tj. noży i bijaków młotkowych do kosiarek i linoszczotek do odchwaszczarki dla RDW w Pyrzycach
- 22/TP1/SZP-2/2025 Modernizacja z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami pomieszczeń SWFiS w budynku "W" przy ul. Racławickiej 15 w Koszalinie
- Środki dezynfekcyjne skóry i błon śluzowych
- Dostawa instrumentów muzycznych i akcesoriów dla Filharmonii Koszalińskiej (3 zadania).
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie prania
- Usługi prania dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Jadwigi w Opolu
- Wykonywanie usług pralniczych wraz z użyczeniem pościeli szpitalnej
- Kompleksowe usługi pralnicze wraz z wynajmem pościeli szpitalnej na potrzeby Uniwersyteckiego Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z o.o. w Warszawie
- Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Szczawnie w okresie od 01.07.2025r. do 31.12.2025r
- Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Szczawnie w okresie 01.07.2025r. do 31.12.2025r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.