eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oława › budowa dróg na osiedlu Lipowa w Oławie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-22

POZYCJA 43610

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Oława: budowa dróg na osiedlu Lipowa w Oławie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miejski Oława, do kontaktów: Grzegorz Andros Marek Kawiński, Plac Zamkowy 15, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 071 3132346, fax 071 3132491, e-mail: olawam@dolnyslask.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.olawa.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa dróg na osiedlu Lipowa w Oławie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Osiedle Lipowa w Oławie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Planowany do wykonania zakres robót mieści się na odcinku o długości 513 m o powierzchni 4310 m2 (w tym 1122 m2 chodników i 504 m2 zjazdów do posesji). Zamówienie obejmuje poniżej wymieniony zakres rzeczowy: roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, założenie rur osłonowych, budowa kanalizacji deszczowej podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie, krawężniki betonowe, drogi i chodniki z kostki betonowej, oznakowanie poziome i pionowe, roboty towarzyszące, organizacja ruchu zastępczego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Robota budowlana o wartości powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 8000 złotych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 8.Opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 8.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 8.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 8.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, osiągnęli w każdym z ostatnich 2 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres - przychody ze sprzedaży w wysokości min. 1.000.000 zł rocznie. 8.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, 8.5. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, min. 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o łącznej wartości min. 800.000,00 zł brutto każde 8.6. dysponują zespołem kadry technicznej w skład którego winni wchodzić : -kierownik budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót, i mogącym wykazać się decyzją o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie robót drogowych; - kierownik robót instalacji sanitarnych z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót, i mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w branży sieci kanalizacyjnych, W/w osoby winny być członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz posiadać stosowne zaświadczenia. 8.7. dysponują potencjałem technicznym tj., sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia min.: - Walec gładki wibracyjny - Ładowarka, - Samochód ciężarowy samowyładowczy, - Koparka, - Dźwig, 8.8. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę min. 200.000,00 zł, 8.9. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min.: 200.000,00 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie załączonych dokumentów do wniosku. Za wyjątkiem warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz doświadczenia zawodowego, wymienionego w punkcie 8. ppkt 8.3. oraz ppkt 8.5. ogłoszenia, wszystkie pozostałe warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione na zasadzie spełnia / nie spełnia (bez znaczenia punktowego). Sytuację ekonomiczną i finansową Zamawiający oceniać będzie punktowo na podstawie załączonych, przez Wykonawcę, do wniosku dokumentów, o którym mowa w ppk-cie 9.3. lit. i) ogłoszenia. Znaczenie warunku SYTUACJA EKONOMICZNA I FINANSOWA - 30 % Warunek będzie oceniany następująco: a) wielkość przychodów w ostatnim roku obrotowym - w skali 0-50 pkt b) wielkość przychodów w przedostatnim roku obrotowym - w skali 0-50 pkt Wykonawca, który osiągnął najwyższe przychody otrzyma maksymalna liczbę punktów , inni wykonawcy proporcjonalnie mniej, na zasadzie proporcji matematycznej. Oceną wykonawcy za ten warunek będzie suma punktów za a+b pomnożona przez współczynnik 0,30 Doświadczenie zawodowe Zamawiający oceniać będzie punktowo na podstawie załączonego, przez Wykonawcę, do wniosku wykazu, o którym mowa w ppk-cie 9.3. lit. e) ogłoszenia. Znaczenie warunku DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE - 70 % Ocenie poddane będą wyłącznie zadania spełniające wymogi postawione przez Zamawiającego tj. rozpatrywane będą wyłącznie zadania w zakresie robót drogowych wymienionych w podpunkcie 8.5. i o wartości minimum 800 000,- zł brutto każde, których należyte wykonanie zostało potwierdzone stosownym dokumentem. Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie na zasadzie proporcji matematycznej. Wykonawca, który wykaże największą ilość robót uzyska 100 pkt, pozostali wykonawcy proporcjonalnie mniej. Ilość uzyskanych punktów zostanie pomnożona przez współczynnik = 0,70. Sumaryczna ilość punktów obliczona zostanie poprzez zsumowanie iloczynów uzyskanych punktów pomnożonych przez ich znaczenie za dwa oceniane kryteria. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy obowiązani są złożyć w formie pisemnej: 9.1. wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek musi być podpisany przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. Upoważnienie do podpisania wniosku winno być załączone do wniosku, o ile nie wynika z innych załączonych przez wykonawcę dokumentów. 9.2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9.3. Dokumenty ,zgodnie z art. 26 ust. 2 PZP i określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy , oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane(Dz.U. Nr 87, poz. 605) tj.: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, e) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie f) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; g) wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadane uprawienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. h) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, i) część sprawozdania finansowego w postaci rachunku zysku i strat za ostatnie dwa lata obrotowe., a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanej tej części sprawozdania, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatnie dwa lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. j) polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. k) dokumenty stwierdzające, że osoby , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia ( dotyczy kierownika budowy i kierownika robót) 9.4. Zgodnie z art. 23 ust. 1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W w/w przypadku Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego .Oryginał pełnomocnictw winien być załączony do oferty. 9.5. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 9.3. podpunktach a-d winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 10. Dokumenty, o których mowa w punkcie 9, podpunkty 9.1. i 9.2. składane są w oryginale, natomiast dokumenty wymienione w podpunkcie 9.3. mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 mają 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2006 godzina 15:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.