eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup zapasowego łącza internetowego dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-21

Warszawa: Zakup zapasowego łącza internetowego dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad
Numer ogłoszenia: 436088 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad , ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 375 86 21, faks (022) 375 86 21, 3758803.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup zapasowego łącza internetowego dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup zapasowego łącza internetowego dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Usługa zapewniająca stały, zapasowy bezprzewodowy dostęp do Internetu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00 - Usługi internetowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp; 1.3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, zgodnie z wymogami o których mowa w art. 22 ustawy Pzp. tj.; w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - wykonali lub wykonują należycie co najmniej dwa zamówienia, z których każde polega lub polegało na świadczeniu usługi dostępu do Internetu na łączach bezprzewodowych o przepustowości minimum 10 Mbit/s o wartości każdego z nich, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 10 000,00 zł brutto każde. 2. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt. 1.1. oraz 1.2. spełniać musi każdy z wykonawców, zaś warunki określone w pkt. 1.3 wykonawcy spełniać muszą łącznie. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie właściwych dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Na potwierdzenie spełnienia warunków, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 4.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią formularza nr 3.3. stanowiącego załącznik do formularza Oferta. 4.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.3. Wykaz wykonanych usług, o których mowa w pkt 1.3 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, zgodnie z formularzem nr 3.2. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje). 5. Dokumenty, o których mowa w pkt. 4. powinny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4.2. - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Dokumenty, o których mowa w pkt 6 i 7. winny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 4.2. 9. Dokumenty, o których mowa w pkt 4., sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 10. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a) oświadczenie wymienione w pkt 4.1. winno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt 4.2. albo odpowiadające im określone w pkt 6 i 7., winny być złożone przez każdego Wykonawcę. 11. Na potwierdzenie, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom zamawiającego określonym w SIWZ Wykonawcy winni przedłożyć do oferty wypełniony formularz Oferowana usługa (Formularz 3.1.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 00-848 Warszawa, ul. Żelazna 59.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.01.2010 godzina 11:00, miejsce: 00-848 Warszawa, ul. Żelazna 59, pokój 513 (V piętro, Kancelaria). Otwarcie ofert w siedzibie Zamawiającego, pokój 404, w dniu składania ofert o godz. 11:15..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.