Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-23
Zgierz: Dostawy zestawów do obłożenia pola operacyjnego, klipsów, imadeł, staplerów oraz implantów zewnątrzgałkowych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 9 części
Numer ogłoszenia: 436006 - 2011; data zamieszczenia: 23.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu , ul. Parzęczewska 35, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 7144332, 7144505, faks 42 7144530.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgierz.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy zestawów do obłożenia pola operacyjnego, klipsów, imadeł, staplerów oraz implantów zewnątrzgałkowych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 9 części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy zestawów do obłożenia pola operacyjnego, klipsów, imadeł, staplerów oraz implantów zewnątrzgałkowych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 9 części. Przedmiot zamówienia jest określony kodami CPV: 33.14.16.20-2, 33.14.11.20-7, 33.18.41.00-4 z czego: część 1 zawiera 7 pozycji asortymentowych, część 2 zawiera 1 pozycję asortymentową, część 3 zawiera 1 pozycję asortymentową, część 4 zawiera 2 pozycje asortymentowe, część 5 zawiera 1 pozycję asortymentową, część 6 zawiera 1 pozycję asortymentową, część 7 zawiera 2 pozycje asortymentowe, część 8 zawiera 1 pozycję asortymentową, część 9 zawiera 1 pozycję asortymentową. Zamówienie poniżej 193 tysięcy euro.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2, 33.14.11.20-7, 33.18.41.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1. Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia tj. wykażą się realizacją dostaw wyrobów medycznych o łącznej wartości nie mniejszej niż cena oferty brutto (w przypadku złożenia oferty na kilka części wymóg dotyczy części o najwyższej cenie) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentu potwierdzającego że dostawy wyszczególnione w wykazie, zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Załącznik nr 3. 3.Potwierdzą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1, tj. przedłożą dokumenty, o których mowa w pkt. 3 ppkt. 3.2. SIWZ. Ocena spełnienia w/w warunków odbywać się będzie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 3 SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda załączenia do oferty : a. Oświadczenie o posiadaniu dokumentów dopuszczających do obrotu i używania zaoferowanego asortymentu, zgodnie z wymaganiami prawnymi określonymi w ustawie o Wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 roku (Dz. U. 2010, Nr 107, poz. 679) i rozporządzeniami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie. b. Oświadczenie potwierdzające spełnienie normy EN 13795 1, 2, 3 - dotyczy części 1 - 4. c. Potwierdzenie producenta spełnienia parametrów dotyczących gramatur, odporności na penetrację płynów - dotyczy części 1-4. d. Materiały producenta (np. foldery, opisy techniczne, wyciągi z katalogów). e. Wykaz przekazanych próbek do testowania z zaznaczeniem, których pozycji bądź części dotyczą. f. W celu dokonania oceny spełnienia wymagań określonych w pkt. 4.10. SIWZ oraz wymagań określonych w Formularzu cenowym Załącznik Nr 2 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą próbek zaproponowanego asortymentu będącego przedmiotem zamówienia do przetestowania - w warunkach szpitalnych (blok operacyjny) w minimalnej ilości określonej w Formularzu cenowym - dotyczy części 1,2,3,4 i 6. UWAGA! Formularz cenowy określa części i pozycje dla których należy złożyć próbki oraz określa ich ilości. Próbki do testowania powinny być zapakowane w oddzielne pudełko opatrzone napisem : próbki do przetargu nieograniczonego na dostawę zestawów do obłożenia pola operacyjnego ... - PN/LXII/2011, określone której pozycji i części dotyczą i dostarczone do dnia 04.01.2012 roku godz. 10.45 tj. terminu składania ofert. Przekazane przez Wykonawcę nieodpłatnie próbki do przetestowania nie będą podlegały zwrotowi. g. W celu dokonania oceny spełnienia wymagań określonych w Formularzu cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą próbek do wglądu - 1 szt. - opakowanie indywidualne umożliwiające oględziny zaoferowanego asortymentu przed rozpakowaniem - dotyczy części 5. UWAGA! Formularz cenowy określa części i pozycje dla których należy złożyć próbki oraz określa ich ilości. Próbki do wglądu powinny być zapakowane w oddzielne pudełko opatrzone napisem: próbki do przetargu nieograniczonego na dostawę zestawów do obłożenia pola operacyjnego ... - PN/LXII/2011, określone której pozycji i części dotyczą i dostarczone do dnia 04.01.2012 roku godz. 10.45 tj. terminu składania ofert. Przekazane przez Wykonawcę nieodpłatnie próbki do wglądu będą podlegały zwrotowi na wniosek Wykonawcy i jego koszt
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Ceny mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT, obniżki cen rynkowych. Po upływie okresu stałości cen, ceny mogą ulec zmianie maksymalnie o wskaźnik średniorocznej inflacji według komunikatów GUS - nie częściej niż raz w roku
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zgierz.pl/main.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 - Sekcja Zamówień Publicznych (budynek administracji, pok. nr 14).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2012 godzina 10:45, miejsce: w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 - Sekcja Zamówień Publicznych (budynek administracji, pok. nr 14).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: serwety i akcesoria obłożeniowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 1 zawiera 7 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: podkład pod pośladki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 2 zawiera 1 pozycję asortymentową.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: serweta pionowa do izolacji pacjenta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 3 zawiera 1 pozycję asortymentową.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: - sterylny zestaw przeznaczony do zabiegu zespoleń śródszpikowych - sterylny zestaw przeznaczony do operacji stawu biodrowego z torbami do dyslokacji kończyny..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 4 zawiera 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: imadło do zabiegów laparoskopowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 5 zawiera 1 pozycję asortymentową.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: klipsy tytanowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 6 zawiera 1 pozycję asortymentową.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: staplery skórne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 7 zawiera 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: taśma do opasania gałki ocznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 8 zawiera 1 pozycję asortymentową.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: gąbka silikonowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 9 zawiera 1 pozycję asortymentową.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- 69 /ZP /24 Remonty budynków i nawierzchni terenu zlokalizowanych w Leźnicy Wielkiej , Nowym Glinniku , Tomaszowie Mazowieckim , Zgierzu i Kutnie
- "Modernizacja pomieszczeń parazytologii laboratorium, pomieszczenia sterylnego Centralnej Sterylizatorni, ciągu komunikacyjnego pomiędzy SOR, RTG, Laboratorium i korytarza kuchni."
- Dostawa materiałów i gadżetów promocyjnych w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz (...)
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA SZYCIU UMUNDUROWANIA WG OKREŚLONYCH WZORÓW DLA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH I KANDYDATÓW NA ŻOŁNIERZY
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz w ramach zadań budżetowych: "Przebudowa dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz-ul. Dubois, ul. Działkowa" oraz "Budowa i modernizacja infrastruktury (...)
- "Prace konserwatorskie i restauratorskie przy ołtarzu głównym z obrazami i rzeźbami z Kościoła Parafialnego pw. Wszystkich Świętych w Giecznie"
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy asortymentu do procedur bariatrycznych
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla ZZOZ w Wadowicach
- Dostawa cewników dializacyjnych i systemów do trombektomii dla UCK
- Dostawa produktów leczniczych.
- dostawa leków.
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.