eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Paczków › Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta i Gminy Paczków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-23

Paczków: Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta i Gminy Paczków
Numer ogłoszenia: 436002 - 2011; data zamieszczenia: 23.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Paczków , Rynek 1, 48-370 Paczków, woj. opolskie, tel. 77 4316791, faks 77 439 02 96.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.paczkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta i Gminy Paczków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta i Gminy Paczków. Zakres zleconych prac obejmuje: a) bieżące oczyszczanie poprzez zamiatanie mechaniczne i/lub ręczne: jezdni, chodników, kamienia nieregularnego w obrębie Rynku w dni powszednie, soboty, niedziele oraz święta państwowe i religijne (łącznie z Dniami Paczkowa) wraz całkowitym usunięciem wszelkiej roślinności z chodników, jezdni ulic, placów, parkingów, b) sprzątanie parków i innych terenów wraz z usuwaniem śmieci, zamiataniem alei spacerowych, dróg i chodników wraz z usunięciem darni oraz znajdujących się w parkach placów zabaw i innych miejsc rekreacji i wypoczynku, c) wywóz zebranych odpadów na składowisko wraz z uiszczeniem przez Wykonawcę opłaty za ich zagospodarowanie, d) opróżnianie koszy ulicznych (w rynku dodatkowo wg. potrzeb, również w soboty, niedziele oraz święta) i koszy parkowych zgodnie z ustaloną częstotliwością, tj.: - ulica Rynek trzy razy w tygodniu (opróżnianie w poniedziałki, środy, piątki), - pozostałe ulice dwa razy w tygodniu (opróżnianie w według potrzeb), - parki jeden raz w tygodniu, zaś w okresie od 1 maja do 30 września dwa razy w tygodniu, - na terenach sołectw gminy jeden raz w miesiącu. Zebrane z koszy ulicznych i parkowych odpady Wykonawca bezzwłocznie wywiezie na składowisko odpadów komunalnych - koszty przyjęcia odpadów na składowisko ponosi Wykonawca. Kosze uliczne stanowią własność Zamawiającego. e) zbieranie śmieci i innych zanieczyszczeń z ulic i chodników oraz z kamienia nieregularnego w Rynku oraz z podwórek, w parkach i na skwerach, klombach, gazonach, donicach, kwietnikach oraz rabatach kwiatowych, f) dokładne posprzątanie i wywóz piasku pozostałego po akcji zimowej z Rynku i z wszystkich ulic, chodników i placów objętych zimowym utrzymaniem oraz z parków, g) likwidowanie zanieczyszczeń na terenach określonych w załącznikach do umowy, powstałych wskutek działania zdarzeń losowych (np. burza, grad, wiatr oraz innych), zlokalizowanych i wskazanych przez Zamawiającego, h) zbieranie padłych zwierząt (psów, kotów, ptaków itp.) najpóźniej w ciągu 12 godzin od momentu zgłoszenia. W miejscach niedostępnych z uwagi np. na parkujące samochody Wykonawca będzie zobowiązany do ręcznego oczyszczenia tych miejsc. Skutkiem wykonania ww. czynności ma być uzyskanie stanu czystości oczyszczonego terenu. W okresie zimowym utrzymanie jezdni i chodników polegać będzie na opróżnianiu koszy ulicznych oraz zabieraniu śmieci i innych odpadów z jezdni, chodników i parków oraz innych terenów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.02.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych na terenie Gminy Paczków wynikające z ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r., Nr 236 poz. 2008 z późniejszymi zmianami) lub przedłoży dokument potwierdzający gotowość odbioru odpadów przez przedsiębiorcę posiadającego zezwolenie wynikające z ww. przepisów prawa. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena ww. warunku dotyczyć będzie łącznie wszystkich Wykonawców. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach dołączonych do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował albo realizuje w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych co najmniej jedno zadanie polegające utrzymaniu czystości i porządku o łącznej wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100 groszy brutto) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena ww. warunku dotyczyć będzie łącznie wszystkich Wykonawców. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach dołączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. I. Zmiana umowy jest możliwa na następujących zasadach: 1. w przypadku wystąpienia siły wyższej zmiana wymaga zgody obu stron umowy, przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani których nie mogły przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych, zmiana taka może dotyczyć w szczególności przesunięcia terminu i sposobu realizacji umowy i wymaga zgody obu stron, 2. w przypadku zmiany zakresu prac przewidzianych do wykonania w ramach oczyszczania (zmniejszenia wielkości oczyszczanych powierzchni lub zamiany na inne) w związku z awariami, przebudowami lub remontami i związanymi z tym wyłączeniami lub włączeniami do użytku określonych powierzchni, 3. w razie zmiany warunków technicznych i standardów wykonywania usług dokonanych przez uprawnione do tego organy, 4. zmiana obowiązującej stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę, 5. rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.paczkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, ul. Rynek 1, 48-370 Paczków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski, ul. Rynek 1, 48-370 Paczków, pok. nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.