eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Parzniew › Dostawa materiału siewnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-23

Parzniew: Dostawa materiału siewnego
Numer ogłoszenia: 43597 - 2012; data zamieszczenia: 23.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Rolne Skarbu Państwa w Lesznie z/s w Parzniewie , ul. SOPR 1, 05-804 Parzniew, woj. mazowieckie, tel. 022 7297941, faks 022 7297941.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiału siewnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiału siewnego do Gospodarstwa Rolnego Skarbu Państwa w Parzniewie woj. mazowieckie, oraz Gospodarstwa Rolnego Skarbu Państwa w Nowym Modlinie, woj. mazowieckie. Zamówienie zostało podzielone na 4 części - opis każdej z czterech części zamówienia oznaczonych numerami 1,2,3,4 przedstawiono w §18 SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.10.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium: a)dla części nr 1 wadium w wysokości - 200,00 zł (słownie: dwieście złotych ), b)dla części nr 2 wadium w wysokości - 200,00 zł (słownie: dwieście złotych), c)dla części nr 3 wadium w wysokości - 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych), d)dla części nr 4 wadium w wysokości - 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, gdy załączy do oferty oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy (wzór formularza oferty stanowi załącznik nr 5 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, gdy załączy do oferty oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy (wzór formularza oferty stanowi załącznik nr 5 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, gdy załączy do oferty oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy (wzór formularza oferty stanowi załącznik nr 5 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, gdy załączy do oferty oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy (wzór formularza oferty stanowi załącznik nr 5 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, gdy załączy do oferty oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy (wzór formularza oferty stanowi załącznik nr 5 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy bez zwiększenia ustalonego wynagrodzenia, w przypadku, gdy: 1)Konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, 2)W przypadku zmian strukturalno - organizacyjnych Zamawiającego powodujących potrzebę wprowadzenia do treści umowy stosownych zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gospodarstwo Rolne Skarbu Państwa w Lesznie z/s w Parzniewie; Aleja Prymasa Tysiąclecia 60/62; 01-424 Warszaw.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Gospodarstwo Rolne Skarbu Państwa w Lesznie z/s w Parzniewie; Aleja Prymasa Tysiąclecia 60/62; 01-424 Warszaw; Biuro: pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiału siewnego - jęczmienia jary - do Gospodarstwa Rolnego w Parzniewie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do Gospodarstwa Rolnego w Parzniewie jęczmienia jarego w ilości 5 ton. Szczegółowy opis dostawy przedstawiono w § 18 ust 1 pkt 1.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiału siewnego- owsa jarego - do Gospodarstwa Rolnego w Nowym Modlinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do Gospodarstwa Rolnego w Nowym Modlinie owsa jarego w ilości 5 ton. Szczegółowy opis dostawy przedstawiono w § 18 ust 1 pkt 1.2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiału siewnego - kukurydzy na ziarno - do Gospodarstwa Rolnego w Nowym Modlinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do Gospodarstwa Rolnego w Nowym Modlinie kukurydzy (na ziarno) w ilości potrzebnej na obsianie 25 ha. Szczegółowy opis dostawy przedstawiono w § 18 ust 1 pkt 1.3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa materiału siewnego - kukurydzy na ziarno - do Gospodarstwa Rolnego w Nowym Modlinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do Gospodarstwa Rolnego w Nowym Modlinie kukurydzy (na ziarno) w ilości potrzebnej na obsianie 20 ha. Szczegółowy opis dostawy przedstawiono w § 18 ust 1 pkt 1.4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.