eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekZP/03/2014 Sukcesywną dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących z podziałem na 7 pakietów



Ogłoszenie z dnia 2014-02-06

Włocławek: ZP/03/2014 Sukcesywną dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących z podziałem na 7 pakietów
Numer ogłoszenia: 43596 - 2014; data zamieszczenia: 06.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. , ul. Kilińskiego 16, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 231 10 33, faks 054 232 56 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzoz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o. o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/03/2014 Sukcesywną dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących z podziałem na 7 pakietów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 1 - PIELĘGNACJA SKÓRY, ODKAŻANIE SKÓRY I RĄK: a)Preparat do pielęgnacji skóry rąk i ciała wg opisu zawartego w SIWZ - 200 szt., b)Preparat alkoholowy do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk, wg opisu zawartego w SIWZ, - 300 szt. c)Preparat alkoholowy do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk, wg opisu zawartego w SIWZ - 200 szt. d)Preparat do dezynfekcji skóry przed iniekcjami, wg opisu zawartego w SIWZ - 260 szt. e)Preparat do dezynfekcji skóry przed iniekcjami zawierający alkohole i nadtlenek wodoru, wg opisu zawartego w SIWZ - 10 szt. f)Preparat w do profilaktyki przeciwgrzybicznej, wg opisu zawartego w SIWZ - 10 szt. PAKIET 2 - ŚRODKI DO MYCIA I DEZYNFEKCJI DUŻYCH POWIERZCHNI a)Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni, wg opisu zawartego w SIWZ -150 szt. b)Preparat do jednofazowej dezynfekcji dużych powierzchni, wg opisu zawartego w SIWZ -150 szt. PAKIET 3 - ŚRODKI DO SZYBKIEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI a)Alkoholowy preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni trudnodostępnych, wg opisu zawartego w SIWZ - 200 szt. b)Bezalkoholowe chusteczki do dezynfekcji powierzchni o właściwościach dezynfekcyjno - myjących, wg opisu zawartego w SIWZ - 100 szt. c)Bezalkoholowe chusteczki do dezynfekcji powierzchni o właściwościach dezynfekcyjno - myjących, wg opisu zawartego w SIWZ - 100 szt. PAKIET 4 - ŚRODKI DO MANUALNEJ DEZYNFEKCJI NARZĘDZI a)Preparat do dezynfekcji narzędzi chirurgicznych, wg opisu zawartego w SIWZ - 150 szt. PAKIET 5 - ŚRODKI DO ANTYSEPTYKI a)Preparat do dezynfekcji błon śluzowych,wg opisu zawartego w SIWZ - 200 szt. b)Preparat do dezynfekcji błon śluzowych, wg opisu zawartego w SIWZ - 200 szt. c)Preparat do dezynfekcji błon śluzowych, wg opisu zawartego w SIWZ - 10 szt. PAKIET 6 - ŚRODKI DO ZMYWAREK I POZOSTAŁYCH MASZYN MYJĄCYCH a)Uniwersalny płyn myjący, wg opisu zawartego w SIWZ - 18 op. b)Sól do filtra - preparat chroniący zmywarkę przed osadzaniem się kamienia, wg opisu zawartego w SIWZ - 4 op. c)Środek do maszynowego mycia podłóg, wg opisu zawartego w SIWZ - 5 op. d)Środek myjąco-pielęgnujący na bazie alkoholu, do maszynowego mycia podłóg, wg opisu zawartego w SIWZ - 3 op. PAKIET 7 - ŚRODKI DO MASZYNOWEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI SPRZĘTU MEDYCZNEGO W MYJNIACH I DEZYNFEKATORACH a)Płyn płucząco-odkamieniający, wg opisu zawartego w SIWZ - 16 op. b)Płyn dezynfekujący, , wg opisu zawartego w SIWZ - 2 op..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik Nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik Nr 2 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik Nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik Nr 2 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik Nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzoz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o. o. ul. Jana Kilińskiego 16, 87-800 Włocławek, pokój nr 46, Zamówienia Publiczne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2014 godzina 14:00, miejsce: Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o. o. ul. Jana Kilińskiego 16, 87-800 Włocławek, pokój nr 47, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1 - PIELĘGNACJA SKÓRY, ODKAŻANIE SKÓRY I RĄK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 1 - PIELĘGNACJA SKÓRY, ODKAŻANIE SKÓRY I RĄK: a)Preparat do pielęgnacji skóry rąk i ciała wg opisu zawartego w SIWZ - 200 szt., b)Preparat alkoholowy do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk, wg opisu zawartego w SIWZ, - 300 szt. c)Preparat alkoholowy do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk, wg opisu zawartego w SIWZ - 200 szt. d)Preparat do dezynfekcji skóry przed iniekcjami, wg opisu zawartego w SIWZ - 260 szt. e)Preparat do dezynfekcji skóry przed iniekcjami zawierający alkohole i nadtlenek wodoru, wg opisu zawartego w SIWZ - 10 szt. f)Preparat w do profilaktyki przeciwgrzybicznej, wg opisu zawartego w SIWZ - 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2 - ŚRODKI DO MYCIA I DEZYNFEKCJI DUŻYCH POWIERZCHNI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 2 - ŚRODKI DO MYCIA I DEZYNFEKCJI DUŻYCH POWIERZCHNI: a)Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni, wg opisu zawartego w SIWZ -150 szt. b)Preparat do jednofazowej dezynfekcji dużych powierzchni, wg opisu zawartego w SIWZ -150 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET 3 - ŚRODKI DO SZYBKIEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 3 - ŚRODKI DO SZYBKIEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI: a)Alkoholowy preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni trudnodostępnych, wg opisu zawartego w SIWZ - 200 szt. b)Bezalkoholowe chusteczki do dezynfekcji powierzchni o właściwościach dezynfekcyjno - myjących, wg opisu zawartego w SIWZ - 100 szt. c)Bezalkoholowe chusteczki do dezynfekcji powierzchni o właściwościach dezynfekcyjno - myjących, wg opisu zawartego w SIWZ - 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET 4 - ŚRODKI DO MANUALNEJ DEZYNFEKCJI NARZĘDZI:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 4 - ŚRODKI DO MANUALNEJ DEZYNFEKCJI NARZĘDZI: a)Preparat do dezynfekcji narzędzi chirurgicznych, wg opisu zawartego w SIWZ - 150 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET 5 - ŚRODKI DO ANTYSEPTYKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 5 - ŚRODKI DO ANTYSEPTYKI: a)Preparat do dezynfekcji błon śluzowych,wg opisu zawartego w SIWZ - 200 szt. b)Preparat do dezynfekcji błon śluzowych, wg opisu zawartego w SIWZ - 200 szt. c)Preparat do dezynfekcji błon śluzowych, wg opisu zawartego w SIWZ - 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET 6 - ŚRODKI DO ZMYWAREK I POZOSTAŁYCH MASZYN MYJĄCYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 6 - ŚRODKI DO ZMYWAREK I POZOSTAŁYCH MASZYN MYJĄCYCH: a)Uniwersalny płyn myjący, wg opisu zawartego w SIWZ - 18 op. b)Sól do filtra - preparat chroniący zmywarkę przed osadzaniem się kamienia, wg opisu zawartego w SIWZ - 4 op. c)Środek do maszynowego mycia podłóg, wg opisu zawartego w SIWZ - 5 op. d)Środek myjąco-pielęgnujący na bazie alkoholu, do maszynowego mycia podłóg, wg opisu zawartego w SIWZ - 3 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET 7 - ŚRODKI DO MASZYNOWEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI SPRZĘTU MEDYCZNEGO W MYJNIACH I DEZYNFEKATORACH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 7 - ŚRODKI DO MASZYNOWEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI SPRZĘTU MEDYCZNEGO W MYJNIACH I DEZYNFEKATORACH: a)Płyn płucząco-odkamieniający, wg opisu zawartego w SIWZ - 16 op. b)Płyn dezynfekujący, , wg opisu zawartego w SIWZ - 2 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.