Ogłoszenie z dnia 2006-08-22
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Grudziądz: oferowanie kursów językowych dla osób bezrobotnych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu, do kontaktów: Oliwia Bar - Wierucka, ul. Parkowa 22, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6433000 w. 112, fax 056 6433001, e-mail: przetarg@pup.grudziadz.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pup.grudziadz.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.pup.grudziadz.com.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): nie dotyczy Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu, Krzysztof Olszewski, ul. Parkowa 22, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (0-56) 643-36-30, fax (0-56) 643-30-01, e-mail: kolszewski@pup.grudziądz.com.pl, www.pup.grudziadz.com.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu, Beata Moczulska, ul. Parkowa 22, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, fax (0-56) 643-30-01, www.pup.grudziadz.com.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: oferowanie kursów językowych dla osób bezrobotnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 24. Główne miejsce świadczenia usług: Na terenie kraju. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia dla 89 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Grudziądzu na temat: Język hiszpański w stopniu podstawowym z elementami kultury hiszpańskiej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.80.00 - Oferowanie kursów językowych Kod CPV wg słownika 2008: 80.58.00.00 - Oferowanie kursów językowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 22.12.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: W związku z tym, że wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy, Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: I. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego postępowania; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ustawy Pzp. II. W związku z tym, że wydatki publiczne powinny być dokonywane w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasady uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów, Zamawiający wymaga aby wykonawcy ubiegający się o zamówienie spełniali następujące, szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1) W zakresie warunku wskazanego w pkt I ppkt 1 wymaga się od wykonawcy posiadania m.in.: a) certyfikatu wydanego przez ministra właściwego do spraw pracy bądź marszałka województwa potwierdzającego wpis do rejestru agencji zatrudnienia w zakresie pośrednictwa obywateli polskich do pracy za granicą u pracodawców zagranicznych, b) zaświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. c) posiadania przedstawicielstwa na terenie Hiszpanii lub stałej umowy o współpracy z partnerami hiszpańskimi. Ocena spełniania pozostałych warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń. 2)W zakresie warunku wskazanego w pkt I ppkt 2 wykonawca jest zobowiązany: a)posiadać doświadczenie w realizacji projektów na rzecz pracodawców hiszpańskich, b)posiadać znajomość zagadnień praktycznych i teoretycznych z zakresu rekrutacji i selekcji pracowników, c)zagwarantować zespół pracowników, który zapewni sprawną realizację zlecenia, w tym pracowników posługujących się językiem hiszpańskim, d)posiadać doświadczenie w organizacji i prowadzeniu szkoleń oraz znajomości polskiego oraz lokalnego rynku pracy, e)posiadać narzędzia informatyczne oraz procedury pozwalające na obsługę baz danych, zapewniających ochronę danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych. Ocena spełniania pozostałych warunków w w/w zakresie nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń. 3)W zakresie warunku wskazanego w pkt I ppkt 3 ocena spełniania warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń, 4)W zakresie warunku wskazanego w pkt I ppkt 4 ocena spełniania warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców potwierdzających ich spełnianie, z wykorzystaniem druku ZP-17, o którym mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie wzoru protokołu postępowania o zamówienie oraz dodatkowych wymagań, którym musi odpowiadać protokół (Dz.U. nr 87, poz. 606) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) Zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. 4) Certyfikat wydany przez ministra właściwego do spraw pracy bądź marszałka województwa potwierdzający wpis do rejestru agencji zatrudnienia w zakresie pośrednictwa obywateli polskich do pracy za granicą u pracodawców zagranicznych 5) Dokument potwierdzający posiadanie przedstawicielstwa na terenie Hiszpanii. 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu właściwego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 10) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 11) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.grudziądz.com.pl/sop.php. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.08.2006, godzina 12:30, Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu, ul. Parkowa 22, II piętro, pok. 308.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: nie dotyczy 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.08.2006.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dokumentacja projektowa przebudowy z rozbudową drogi powiatowej nr 1392C Słup-Mędrzyce w miejscowości Przesławice
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie "Rozbudowa drogi gminnej nr 040145C - ul. Orla w Białym Borze, gm. Grudziądz wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Biały Bór"
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych w zakresie: "Szwaczka"
- INTEGRACYJNA PRZESTRZEŃ ZABAW DLA DZIECI PRZY UL. ŚNIADECKICH 35 W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- "Dostawa macierzy dyskowej i dysków do macierzy w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa sprzętu medycznego, materiałów medycznych, materiałów opatrunkowych, środków do dezynfekcji, fantomów oraz baterii- sprawa nr 47/2025
więcej: przetargi w Grudziądzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.