eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kluczbork › Transport medyczny dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. NZOZ Szpital Powiatowy w Kluczborku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-14

Kluczbork: Transport medyczny dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. NZOZ Szpital Powiatowy w Kluczborku.
Numer ogłoszenia: 43590 - 2011; data zamieszczenia: 14.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia S.A. N ZOZ Szpital Powiatowy , ul. M.C. Skłodowskiej 23, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 077 4173502.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczszpitalkluczbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PCZ S.A. NZOZ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Transport medyczny dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. NZOZ Szpital Powiatowy w Kluczborku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu medycznego przez okres 12 m-cy od daty podpisania umowy. Zamawiający może rozwiązać umowę w trybie natychmiastowym w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących że wykonanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego (np. w przypadku podpisania lub realizacji przez Zamawiającego umowy z NFZ lub z innym podmiotem w zakresie obejmującym w całości lub w części przedmiot niniejszej umowy). Zamówienie podzielono na dwa zadania : Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania numer 1 jest przewóz pacjentów karetką S na wezwanie Zamawiającego. Wymagania dotyczące personelu co najmniej 3 osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych w tym: Lekarz systemu, pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny. Specjalistyczny środek transportu sanitarnego musi być pojazdem uprzywilejowanym w ruchu drogowym wyposażonym w : - sygnały dźwiękowe i świetlne , - telefon komórkowy lub inny sprzęt w odpowiednim stanie technicznym do porozumiewania się między izbą przyjęć Zamawiającego ,a Wykonawcą - wymagany sprzęt i aparaturę medyczną zgodnie z aktualnie obowiązującymi wymogami NFZ - kompletny zestaw leków i wyrobów medycznych zgodnie z wymogami NFZ - środki dezynfekcyjne. Przewozy wymagają realizacji w możliwie jak najkrótszym czasie . Przewozy zgłaszane będą telefonicznie lub faksem. Po zgłoszeniu Wykonawca ma obowiązek określić czas przyjazdu do Szpitala Zamawiającego. KOD CPV - 60.13.00.00-8 Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania numer 2 jest przewóz pacjentów karetką P z ratownikiem medycznym. Wymagania dotyczące personelu : Co najmniej dwie osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych ( o kwalifikacji : pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny - ewentualnie lekarz) Specjalistyczny środek transportu sanitarnego musi być pojazdem uprzywilejowanym w ruchu drogowym wyposażonym w : - sygnały dźwiękowe i świetlne , - telefon komórkowy lub inny sprzęt w odpowiednim stanie technicznym do porozumiewania się między izbą przyjęć Zamawiającego ,a Wykonawcą - wymagany sprzęt i aparaturę medyczną zgodnie z aktualnie obowiązującymi wymogami NFZ - kompletny zestaw leków i wyrobów medycznych zgodnie z wymogami NFZ - środki dezynfekcyjne Przewozy wymagają realizacji w możliwie jak najkrótszym czasie. Przewozy zgłaszane będą telefonicznie lub faksem. Po zgłoszeniu Wykonawca ma obowiązek określić czas przyjazdu do Szpitala Zamawiającego. KOD CPV - 60.13.00.00-8 Średnia ilość przejechanych km dla wszystkich typów karetek: Karetka S - około 6.000 km rocznie Karetka P - około 1400 km rocznie Dodatkowe wymagania dotyczące transportu medycznego: - uprawnienia kierowcy do transportu osób, - samochód przystosowany do transportu pacjentów leżących, - dyspozycyjność całą dobę, - ambulanse sanitarne powinny być zawsze sprawne technicznie o estetycznym wyglądzie , powinny posiadać wyposażenie zgodnie z Polską Normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane (PN-EN 1789:2008) określającą wymagania dla odpowiednich typów ambulansów drogowych, ważną na terenie Polski i UE homologację, ważne badania techniczne, dopuszczające pojazdy do ruchu oraz pakiet ubezpieczeń AC, OC, NW obowiązującą dla tego typu pojazdów.. Wykonawcy są zobowiązani do posiadania 24 -godzinnej łączności stacjonarnej. Wykonawca koszt dojazdu i powrotu do siedziby Zamawiającego musi wliczyć w cenę oferty, miejscem naliczania kilometrów jest Szpital Kluczbork. Zamawiający nie narzuca Wykonawcom miejsca postoju karetki w czasie oczekiwania na wyjazd..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten będzie spełniony jeżeli wykonawca przedstawi wykaz osób i podmiotów , którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia ,a także zakresu wykonywanych przez nich czynności

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten będzie spełniony jeżeli wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie ( referencje zamawiających).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek ten będzie spełniony jeżeli wykonawca przedstawi wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia samochodów którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten będzie spełniony jeżeli wykonawca dostarczy polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zmiany do umowy mogą być wprowadzane wyłącznie w drodze pisemnego aneksu na następujących warunkach: a) Jeżeli polegają na obniżeniu ceny przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pczszpitalkluczbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Zdrowia S.A. NZOZ Szpital Powiatowy Ul. M.C. Skłodowskiej 23 46- 200 Kluczbork budynek Apteki pokój dział techniczny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2011 godzina 10:30, miejsce: Powiatowe Centrum Zdrowia S.A. NZOZ Szpital Powiatowy Ul. M.C. Skłodowskiej 23 46- 200 Kluczbork Sekretariat Prezesa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania numer 1 jest przewóz pacjentów karetką S na wezwanie Zamawiającego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania dotyczące personelu co najmniej 3 osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych w tym: Lekarz systemu, pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny. Specjalistyczny środek transportu sanitarnego musi być pojazdem uprzywilejowanym w ruchu drogowym wyposażonym w : - sygnały dźwiękowe i świetlne , - telefon komórkowy lub inny sprzęt w odpowiednim stanie technicznym do porozumiewania się między izbą przyjęć Zamawiającego ,a Wykonawcą - wymagany sprzęt i aparaturę medyczną zgodnie z aktualnie obowiązującymi wymogami NFZ - kompletny zestaw leków i wyrobów medycznych zgodnie z wymogami NFZ - środki dezynfekcyjne. Przewozy wymagają realizacji w możliwie jak najkrótszym czasie . Przewozy zgłaszane będą telefonicznie lub faksem. Po zgłoszeniu Wykonawca ma obowiązek określić czas przyjazdu do Szpitala Zamawiającego. KOD CPV - 60.13.00.00-8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania numer 2 jest przewóz pacjentów karetką P z ratownikiem medycznym..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania dotyczące personelu : Co najmniej dwie osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych ( o kwalifikacji : pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny - ewentualnie lekarz) Specjalistyczny środek transportu sanitarnego musi być pojazdem uprzywilejowanym w ruchu drogowym wyposażonym w : - sygnały dźwiękowe i świetlne , - telefon komórkowy lub inny sprzęt w odpowiednim stanie technicznym do porozumiewania się między izbą przyjęć Zamawiającego ,a Wykonawcą - wymagany sprzęt i aparaturę medyczną zgodnie z aktualnie obowiązującymi wymogami NFZ - kompletny zestaw leków i wyrobów medycznych zgodnie z wymogami NFZ - środki dezynfekcyjne Przewozy wymagają realizacji w możliwie jak najkrótszym czasie. Przewozy zgłaszane będą telefonicznie lub faksem. Po zgłoszeniu Wykonawca ma obowiązek określić czas przyjazdu do Szpitala Zamawiającego. KOD CPV - 60.13.00.00-8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.