Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-25
Gorlice: PRZYSTOSOWANIE CZĘŚCI BUDYNKU PRZY ULICY REYMONTA 1 W GORLICACH NA POTRZEBY MIESZKAŃ CHRONIONYCH ORAZ OGRZEWALNI -
DOSTAWA MEBLI ORAZ DOSTAWA Z MONTAŻEM SPRZĘTU AGD
Numer ogłoszenia: 435888 - 2013; data zamieszczenia: 25.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorlice , ul. Rynek 2, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 18 3551252, faks 18 3551212.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gorlice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYSTOSOWANIE CZĘŚCI BUDYNKU PRZY ULICY REYMONTA 1 W GORLICACH NA POTRZEBY MIESZKAŃ CHRONIONYCH ORAZ OGRZEWALNI - DOSTAWA MEBLI ORAZ DOSTAWA Z MONTAŻEM SPRZĘTU AGD.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz sprzętu AGD dla 2 mieszkań chronionych i ogrzewalni w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ulicy Reymonta 1 w Gorlicach. 2.W zakresie przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest dostarczyć gotowe lub wykonać i rozmieścić w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego meble według asortymentu szczegółowo określonego w załączniku nr 1 do SIWZ, a także dostarczyć i w zamontowanych meblach rozmieścić oraz podłączyć do odpowiednich sieci urządzenia kuchenne i sprzęt AGD według asortymentu określonego w zał. nr 2 do SIWZ i w układzie wskazanym w załączniku nr 1 do SIWZ - rysunek: Ustawienie mebli kuchennych. 3. Przedmiot umowy o którym mowa w ust. 1.2 obejmuje: a) rozładunek, wniesienie do pomieszczeń i montaż mebli w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gorlicach, ul. Reymonta 1 w pomieszczeniach wskazanych w rysunkach technicznych stanowiących załączniki nr 3 i 4 do SIWZ, przy czym szafki wiszące będą montowane do ścian ceglanych lub z pustaków żużlowych, b) montaż 2 gniazd elektrycznych podwójnych pod szafkami, c) demontaż istniejących zlewozmywaków i baterii (2 sztuki), d) ponowny montaż zlewozmywaków i baterii w wykonanych meblach (2 sztuki), e) wykonanie podłączeń sprzętu AGD do sieci elektrycznej, wodociągowej i kanal. sanitarnej - rozmieszczenie istniejących gniazd elektrycznych podłączy wodno - kanalizacyjnych obrazują rysunki techniczne stanowiące zał. nr 3 i nr 4 do SIWZ, f) docięcie blatów na miejscu, g) ewentualne docięcie mebli do listwy. 4.Na dostarczony, rozmieszczony i zamontowany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji. 5.Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia, ilość, rodzaj, parametry i charakterystykę techniczną przedmiotu zamówienia przedstawia: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie mebli -zał. nr 1 do SIWZ, 2) Zestawienie sprzętu gospodarstwa domowego -zał. nr 2 do SIWZ, 3) Rysunek techniczny - rozmieszczenie gniazd elektrycznych -zał. nr 3 do SIWZ, 4) Rysunek techniczny - rozmieszczenie przyłączy wod-kan -zał. nr 4 do SIWZ. 5) Wzór umowy - zał. nr 5 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00 - Meble różne 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz OFERTA, który należy sporządzić ściśle wg wzoru formularza stanowiącego zał. nr 6 do SIWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy, 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorlice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gorlicach, 38- 300 Gorlice, Rynek 2, Biuro Zamówień Publicznych - pok. 114.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gorlicach, 38- 300 Gorlice, Rynek 2, dziennik podawczy lub Biuro Zamówień Publicznych - pok. 114.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia wizyt zawodoznawczych na potrzeby realizacji projektu pn.: Mój zawód - moja przyszłość - rozwój Centrów Kompetencji Zawodowych w Powiecie Gorlickim - III edycja
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa materiałów jednorazowych do wykonywania badań laboratoryjnych
- Dostawa odczynników i materiałów oraz dzierżawa sprzętu do wykonywania oznaczeń immunohematologicznych krwi
- PRZEBUDOWA BUDYNKU MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 5 W GORLICACH W CELU DOSTOSOWANIA GO DO POTRZEB OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
- Świadczenie usług w zakresie wyłapywania, transportu, kastracji/sterylizacji i utrzymania bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Gorlice oraz utrzymywania i opieki nad bezdomnymi zwierzętami w schronisku.
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i montaż sprzętu AGD i RTV do lokali mieszkalnych WCPR
- Zakup i montaż pierwszego wyposażenia kuchni wraz z zapleczem dla potrzeb realizacji programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029 (drugie postępowanie).
- Sukcesywne dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości oraz środków do pielęgnacji do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- Sukcesywna dostawa środków czystości oraz artykułów gospodarczych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2026 roku
- Zakup i sukcesywna dostawa art. chemicznych, czystościowych i higienicznych do obiektów Zespołu do obsługi Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych Nr 1 w Warszawie
- "Dostawa wyposażenia gastronomicznego na potrzeby ZSCKR w Mieczysławowie"
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





