eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszkówdostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Wyszkowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-22

POZYCJA 43584

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wyszków: dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Wyszkowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, do kontaktów: Maria Deptuła wew.312, Anna Szymborska wew.376, ul. Komisji Edukacji Narodowej 1, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 029 7423811, fax 029 7428028, e-mail: spzzoz@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital-wyszkow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Wyszkowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : SPZZOZ, 07-200 Wyszków, ul. Komisji Edukacji Narodowej nr 1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Kod CPV: 33100000-1, 21120000-0, 24495000-0. 1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku, wymienionego w pakietach od nr 1 do nr 13 dla potrzeb Szpitala SPZZOZ w Wyszkowie. 2.Oferowane materiały muszą być wykonane i dopuszczone do obrotu i stosowania w służbie zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami i Ustawą z dnia 20 kwietna 2004 o Wyrobach Medycznych (Dz. U z 2004 r., Nr 93 poz. 896 z późniejszymi zmianami); 3.Dostarczany sprzęt medyczny będzie odpowiadał warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami. 4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej ilości materiałów wymienionych w pakietach nr 1 do nr 13, z czego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego. 5.Warunki dostawy. a)dostawa następować będzie w asortymentach i ilościach określanych każdorazowo przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Dostawcy. b)miejsce dostawy- magazyn główny SPZZOZ, 07-200 Wyszków, ul. Komisji Edukacji Narodowej nr 1. c)dostawca we własnym zakresie zapewnia transport i rozładunek. d)czas realizacji dostawy do 7 dni od złożenia zamówienia, a dla dostaw awaryjnych 24 godziny. e)wymagany termin płatności minimum 60 dni. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy \Prawo zamówień publicznych\; 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy \Prawo zamówień publicznych\; 3.Spełniają wymogi określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 21.12.00.00 - Papier i tektura Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 24.49.50.00 - Wszelkie pozostałe produkty inne niż terapeutyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.50.00 - Wszelkie pozostałe produkty inne niż terapeutyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy \Prawo zamówień publicznych\; 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy \Prawo zamówień publicznych\; 3.Spełniają wymogi określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Cena ofertowa- 100% Oferta najtańsza spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 100 punktów, Pozostałe proporcjonalnie mniej według formuły: najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych ----------------------------------------------------------------- x 100= ilość punktów cena oferty badanej nieodrzuconej Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania niniejszej SIWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą, według przyjętych kryteriów oceny ofert. Oferty będą porównane oddzielnie dla każdego z zadań okreslonych w pakietach od nr 1 do 13. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.Ustawowe oraz dodatkowe - zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006, Nr 87, poz.605). 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 pzp: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)koncesję, zezwolenia lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. 2.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający może żądać: a)w języku polskim katalogi, broszury lub ulotki producentów opisujące szczegółowo oferowany materiał (jego walory medyczne, jakościowe, atesty, aprobaty, zgodne z przepisami dopuszczenia do obrotu i stosowania w Służbie Zdrowia w Polsce. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1a składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 1)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.Dokumenty wymagane Ustawą o wyrobach Medycznych z dnia 20 .04. 2004 r. (Dz. U z 2004 r., Nr 93. poz. 896 z późniejszymi zmianami); w tym: a)kserokopia deklaracji zgodności ze znakiem CE, b)kserokopia zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych, wyrobu oznaczonego znakiem CE, dla którego wystawiono Deklarację zgodności (wraz z dokładną charakterystyką wyrobu). B.Wynikające z SIWZ 1.Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1), 2.Szczegółowy formularz oferty cenowej - pakiety nr 1 do nr 13 (załącznik nr 2/1- 2/13) 3.Podpisane oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 oraz z art. 44, że spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3)*, 4.Podpisany formularz umowy (załącznik nr 4).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-wyszkow.com.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.09.2006, godzina 11:15, Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie ul. KEN 1, 07-200 Wyszków.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.08.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: sprzęt medyczny jednorazowego użytku. 1) Krótki opis: wg asortymentu wskazanego w pakiecie nr 1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.11, 33.12.40.00, 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: sprzęt medyczny jednorazowego użytku. 1) Krótki opis: wg asortymentu wskazanego w pakiecie nr 2. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40, 33.14.12.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: sprzęt medyczny jednorazowego użytku. 1) Krótki opis: wg asortymentu wskazanego w pakiecie nr 3. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: sprzęt medyczny jednorazowego użytku. 1) Krótki opis: wg asortymentu wskazanego w pakiecie nr 7. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.00. 3) Wielkość lub zakres: ponizej 60.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.