eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żydowo › SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYDOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-25

Żydowo: SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYDOWIE
Numer ogłoszenia: 435770 - 2013; data zamieszczenia: 25.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Żydowie , Żydowo 112, 76-012 Żydowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3188879, -87, - 89, faks 094 3188879.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: dps.zydowo.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Samorządu Terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYDOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Żydowie CPV 03000000-1 Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne CPV 15000000-8 Żywność, napoje z podziałem na części: Część Nr 1-Sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego, produktów mięsnych i wędlin Część Nr 2-Sukcesywna dostawa mięsa drobiowego produktów mięsnych i wędlin Część nr 3 - Sukcesywne dostawy produktów ogólno-spożywczych Część nr 4 - Sukcesywne dostawy pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich Cześć nr 5 - Sukcesywne dostawy mleka, produktów mleczarskich i tłuszczy Część nr 6 - Sukcesywne dostawy świeżych warzyw, owoców i ziemniaków Część nr 7 - Sukcesywne dostawy ryb przetworzonych i konserwowanych Część nr 8 -Sukcesywne dostawy jaj konsumpcyjnych Szczegółowy rodzaj, asortyment oraz ilość określa załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe Zestawienie Ilościowe Przedmiotu Zamówienia z podziałem na osiem części. 3) Dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie loco magazyn żywnościowy Domu Pomocy Społecznej w Żydowie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. 4) Artykuły będące przedmiotem zamówienia będą wytworzone i dostarczane zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25.08.2006r. (tj. Dz. U. 2010 Nr 136, poz. 914 z późn. zm.) oraz aktualnych rozporządzeń wydanych na jej podstawie. 5) Wykonawca gwarantuje wysoką jakość artykułów zgodną z normami oraz zobowiązuje się do udzielenia gwarancji jakościowej na dostarczane artykuły (min. ? okresu określonego przez producenta), gwarancja rozpoczyna swój bieg od dnia odbioru przez Zamawiającego. Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty odbioru każdej partii towaru. 6) Przedmiot dostawy powinien posiadać aktualny termin przydatności do spożycia oraz odpowiadać co do jakości normom i atestom obowiązującym w Polsce. 7) Aktualny termin przydatności artykułów do spożycia, ma być oznaczony na każdym artykule w zależności od kategorii w sposób czytelny, 8) Dostawy częściowe, o których mowa w pkt 1 następować będą w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od daty otrzymania zamówienia, chyba że Zamawiający ustali dłuższy termin. 9) Zamówienie składane na dostawę przesłane będzie faxem lub telefoniczne. 10) Zamawiane artykuły powinny być dostarczane w opakowaniach (skrzynki, pojemniki itp.). Opakowanie powinno być dostosowane do właściwości danego artykułu i odpowiednie z punktu widzenia higieny i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Środki transportu powinny być czyste i bez obcych zapachów. 11) Wykonawca zapewnia dostawy przedmiotu zamówienia przez cały okres trwania umowy. 12) Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę ,a w szczególności z tytułu niezrealizowania umowy do pełnej wartości. Przysługuje mu tylko zapłata za faktycznie dostarczoną ilość. 13) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych asortymentu danej części określonego w załączniku nr 1 do niniejszej siwz w granicach ogólnej wartości danej części zamówienia. Zmiany te nie stanowią zmiany umowy. 14) W związku z obowiązującym w Domu Pomocy Społecznej systemem HACCP należy przedstawić w momencie rozpoczęcia dostaw i na żądanie SANEPID-u n/w dokumenty: a) Decyzja Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego dla środka transportu zezwalająca na przewóz produktów spożywczych. b) Aktualne orzeczenie lekarskie z badania do celów sanitarno-epidemiologicznych osoby dostarczającej towar 16) Umożliwienie kontroli środka transportu i pojemników (opakowań) do przewozu towaru pod kątem czystości. 17) Do każdej dostawy Wykonawca dołącza: . handlowy dokument identyfikacyjny . WZ lub Fakturę 18) Odbioru jakościowego artykułów dokonuje Zamawiający w chwili ich dostawy. 19) Jako termin realizacji dostawy rozumie się datę złożenia podpisu na dokumencie odbioru dostawy przez osobę upoważnioną do odbioru ze strony Zamawiającego. 20) W przypadku dostarczenia artykułów z wadami lub brakami Wykonawca dokona wymiany lub ich uzupełnienia na artykuły wolne od wad na swój koszt w terminie 24 godzin od dostawy artykułów. 21) W razie wykrycia w terminie późniejszym wad w przedmiocie dostawy Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie złożyć Wykonawcy reklamację ustnie lub faksem do dokumentu odbioru. 22) Załatwienie reklamacji winno nastąpić niezwłocznie w trybie indywidualnych uzgodnień i w sposób właściwy dla danego towaru, nie później niż w ciągu 2 dni od zgłoszenia. 23) W przypadku niedostarczenia przez Wykonawcę artykułów wcześniej zamówionych, o niższej niż deklarowana jakości lub w jakikolwiek inny sposób niezgodnej z przedmiotem zamówienia, Zamawiającemu przysługuje prawo do zakupu interwencyjnego odpowiedniej ilości artykułów, będących przedmiotem dostawy, na wolnym rynku od innego dostawcy w ilości i asortymencie nie zrealizowanej dostawy. 24) W przypadku zakupu interwencyjnego Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu Zamawiającemu różnicy pomiędzy ceną zakupu interwencyjnego, a ceną dostawy ustaloną w zawartej z Wykonawcą umowie. 25) Płatność będzie realizowana sukcesywnie po każdej dostawie przedmiotu zamówienia do Zamawiającego, na podstawie faktur wystawianych na płatnika: Dom Pomocy Społecznej ,76-012 Żydowo 107, 26) Należność płatna przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie 30 dni licząc od daty doręczenia faktury do Zamawiającego na adres: Dom Pomocy Społecznej ,76-012 Żydowo 107, 27) W szczególnych przypadkach wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć, na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; np. zaprzestanie produkcji, zmiana nazwy asortymentu, dopuszcza się możliwość zastąpienia go towarem o nie gorszych parametrach i w tej samej cenie. 28) Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia(zakresu),których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość realizacji przedmiotu zamówienia przez podwykonawców oraz zobowiązany jest do zapłaty wynagrodzenia na ich rzecz..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.00.00.00-1, 03.14.25.00-3, 03.20.00.00-3, 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.11.00.00-2, 15.11.30.00-3, 15.11.40.00-0, 15.13.11.30-5, 15.13.11.34-3, 15.13.14.10-2, 15.13.13.10-1, 15.40.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie minimum realizacji jednego zamówienia na dostawy artykułów spożywczych o wartości nie mniejszej niż :Część Nr 1-60.000 zł(sześćdziesiąt tysięcy złotych)Część Nr 2-20.000 zł(dwadzieścia tysięcy złotych)Część Nr 3-35.000 zł(trzydzieści pięć tysięcy złotych)Część Nr 4-25.000 zł(dwadzieścia pięć tysięcy złotych)Część Nr 5-60.000 zł(sześćdziesiąt tysięcy złotych)Część Nr 6-35.000 zł(trzydzieści pięć tysięcy złotych)Część Nr 7-10.000 zł(dziesięć tysięcy złotych)Część Nr 8-10.000 zł(dziesięć tysięcy złotych)Na potwierdzenie spełniania postawionego warunkuWykonawca musi złożyć wykaz na/wg załącznika nr 6do SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) SZCZEGÓŁOWE ZESTAWIENIE ILOŚCIOWE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Część Nr.............. wypełnione na/wg Załącznika nr 1 do SIWZ 2) WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzona na/wg Załącznika nr 2 do SIWZ. 3) INFORMACJA WYKONAWCY o tym, że nie należy do grupy kapitałowej sporządzona na/wg Załącznika nr 7 do SIWZ . 4) OŚWIADCZENIE WYKONAWCY, że posiada atesty na dostarczane produkty(HACCP lub Handlowy Dokument Identyfikacyjny),a także oświadczenie, iż na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające to oświadczenie sporządzone na/wg Załącznika nr 10 do SIWZ 5) Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. 6)ZOBOWIĄZANIE sporządzone na/wg Załącznika nr 9 do SIWZ wypełniają tylko te podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby. DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH: W świetle postawionych w niniejszym postępowaniu warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają tak jak Wykonawcy polscy oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt XI pdpkt 1,2,3 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadku: 1) wystąpienia siły wyższej, 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dps.zydowo.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Materiały przetargowe są dostępne oraz w formie papierowej w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Żydowie 107, pok.3, w dni robocze w godz. od 9.00 - 14.00, tel.(094) 318-88-87 wew.34.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2013 godzina 11:00, miejsce: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYDOWIE 76 - 012 Żydowo 107 pow. Koszalin pokój nr 5 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego, produktów mięsnych i wędlin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa wieprzowego, produktów mięsnych i wędlin na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Żydowie. Szczegółowy rodzaj, asortyment oraz ilość określa załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe Zestawienie Ilościowe Przedmiotu Zamówienia Część Nr 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.11.00.00-2, 15.11.30.00-3, 15.11.40.00-0, 15.13.00.00-8, 15.13.11.30-5, 15.13.11.34-3, 15.13.13.10-1, 15.13.13.10-1, 15.13.14.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywna dostawa mięsa drobiowego produktów mięsnych i wędlin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa drobiowego produktów mięsnych i wędlin na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Żydowie. Szczegółowy rodzaj, asortyment oraz ilość określa załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe Zestawienie Ilościowe Przedmiotu Zamówienia Część Nr 2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.00.00-2, 15.11.20.00-6, 15.11.21.30-6, 15.13.11.35-0, 15.13.13.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywne dostawy produktów ogólno-spożywczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów ogólno-spożywczych.Szczegółowy rodzaj, asortyment oraz ilość określa załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe Zestawienie Ilościowe Przedmiotu Zamówienia Część NR 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.33.00.00-0, 15.40.00.00-2, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6, 15.98.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sukcesywne dostawy pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskichna potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Żydowie . Szczegółowy rodzaj, asortyment oraz ilość określa załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe Zestawienie Ilościowe Przedmiotu Zamówienia Część Nr 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.81.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sukcesywne dostawy mleka, produktów mleczarskich i tłuszczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy dostawy mleka, produktów mleczarskich i tłuszczy dla Domu Pomocy Społecznej w Żydowie. Szczegółowy rodzaj, asortyment oraz ilość określa załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe Zestawienie Ilościowe Przedmiotu Zamówienia Cześć Nr 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sukcesywne dostawy świeżych warzyw, owoców i ziemniaków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy świeżych warzyw, owoców i ziemniaków na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Żydowie . Szczegółowy rodzaj, asortyment oraz ilość określa załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe Zestawienie Ilościowe Przedmiotu Zamówienia Część Nr 6..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.00.00.00-1, 03.20.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sukcesywne dostawy ryb przetworzonych i konserwowanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy ryb przetworzonych i konserwowanych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Żydowie. Szczegółowy rodzaj, asortyment oraz ilość określa załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe Zestawienie Ilościowe Przedmiotu Zamówienia Część Nr 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.20.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sukcesywne dostawy jaj konsumpcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy jaj konsumpcyjnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Żydowie w ilosci 60.000 szt. Szczegółowy rodzaj, asortyment oraz ilość określa załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe Zestawienie Ilościowe Przedmiotu Zamówienia Część nr 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.00.00.00-1, 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.