Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-22
Warszawa: Sukcesywne dostawy szklanych wyrobów laboratoryjnych
Numer ogłoszenia: 435670 - 2011; data zamieszczenia: 22.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska, Wydział Chemiczny , ul. Noakowskiego 3, 00-664 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6282741, 2347507, faks 022 6282741.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy szklanych wyrobów laboratoryjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roczne sukcesywne dostawy szklanych wyrobów laboratoryjnych, wyszczególnionych w wykazach stanowiących załączniki nr 1-4 do SIWZ - 434 pozycje asortymentowe w ilościach od kilku do kilkuset sztuk w zależności od rodzaju asortymentu. Zamówienie realizowane będzie w czterech częściach. Dostawy towarów realizowane będą na podstawie pisemnego zapotrzebowania, w którym wskazany będzie asortyment i ilość zamawianych towarów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1) specyfikacje techniczne oferowanych towarów oraz próbki tych towarów które wskazał Zamawiający w SIWZ, 2) dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych towarów zgodnie z wymaganiami SIWZ (jeżeli dotyczy) - specyfikacje techniczne towarów, specyfikacje techniczne szkła, próbki oferowanych towarów. Wykonawcy składający ofertę na realizacje CZĘŚCI 3 dodatkowo powinni dostarczyć: 1) certyfikaty ISO 9001 w zakresie produkcji szklanych wyrobów laboratoryjnych producentów oferowanych towarów, 2) przykładowe certyfikaty serii szkła miarowego, 3) oświadczenia producenta oferowanego szkła miarowego, że może być ono sterylizowane i suszone w temperaturze do 250°C, 4) oświadczenia producenta oferowanych towarów, że prowadzi on kontrole jakości zgodnie z normą ISO 3951. Wykonawcy, którzy składają ofertę na realizację CZĘŚCI 4 dodatkowo powinni dostarczyć: 1) certyfikaty ISO 9001 w zakresie produkcji szklanych wyrobów laboratoryjnych producentów oferowanych towarów, 2) przykładowe certyfikaty serii szkła miarowego.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia jeżeli wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, 2) wypełnione formularze cenowe, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z przepisów lub innych dokumentów załączonych do oferty, 4) jeżeli Wykonawca jest osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą musi złożyć wraz z ofertą zaświadczenie lub kopie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowien umowy dotyczyc moga wartosci podatku VAT w sytuacji gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Warszawska, Wydział Chemiczny, 00-664 Warszawa, ul. Noakowskiego 3, p.51, faks: 22 234 71 01, e-mail: oknoa@ch.pw.edu.pl..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2012 godzina 09:30, miejsce: Politechnika Warszawska, Wydział Chemiczny, 00-664 Warszawa, ul. Noakowskiego 3, p. 162 (Biuro Dziekana)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w Ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szklane wyroby laboratoryjne wg Wykazu 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem CZĘŚCI 1 są szklane wyroby laboratoryjne wyszczególnione w WYKAZIE 1 stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ - 247 pozycje asortymentowe w ilościach od kilkudziesięciu do kilkuset sztuk w zależności od asortymentu. Oferowane towary powinny być produktami katalogowymi o ustalonych standardach jakościowych, zgodne z opisami i schematami zamieszczonymi w WYKAZIE 1. Oferowane towary powinny być wykonane ze szkła borokrzemianowego klasy 3.3 wg normy ISO 3585. Dostawy realizowane będą na podstawie pisemnych zapotrzebowań w ciągu 4 tygodni od daty zgłoszenia zapotrzebowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szklane wyroby laboratoryjne wg Wykazu 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem CZĘŚCI 2 są szklane wyroby laboratoryjne wyszczególnione w WYKAZIE 2 stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ - 24 pozycje asortymentowe w ilościach od kilku do kilkudziesięciu sztuk w zależności od asortymentu.Oferowane wyroby powinny być wykonane ze szkła borokrzemianowego klasy 3.3 wg normy ISO 3585 z wykorzystaniem wysokiej jakości kranów i szlifów. Oferowane wyroby powinny być wykonane precyzyjnie i ściśle wg schematów sporządzonych przez Zamawiającego zamieszczonych w Wykazie 2. Dostawy realizowane będą na podstawie pisemnych zapotrzebowań w ciągu 4 tygodni od daty zgłoszenia zapotrzebowania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szklane wyroby laboratoryjne wg Wykazu 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem CZĘŚCI 3 są szklane wyroby laboratoryjne marki DURAN wyszczególnione w WYKAZIE 3 stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ lub równoważne - 85 pozycji asortymentowych w ilościach od kilkudziesięciu do kilkuset sztuk w zależności od asortymentu. Oferowane towary powinny być wysokiej jakości produktami katalogowymi o ustalonych standardach jakościowych. Dostawy towarów realizowane będą na podstawie pisemnego zapotrzebowania w ciągu 4 tygodni od daty zgłoszenia zapotrzebowania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szklane wyroby laboratoryjne wg Wykazu 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem CZĘŚCI 4 są szklane wyroby laboratoryjne marki QUICKFIT lub PYREX oraz krany typu ROTAFLO wyszczególnione w WYKAZIE 4 stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ lub towary równoważne - 74 pozycje asortymentowe w ilościach od kilku do kilkuset sztuk w zależności od asortymentu. Oferowane towary powinny być wysokiej jakości produktami katalogowymi o ustalonych standardach jakościowych. Dostawy towarów realizowane będą na podstawie pisemnych zapotrzebowań w ciągu 6 tygodni od daty zgłoszenia zapotrzebowania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywna dostawa odczynników do badania krwi dla Instytutu Sportu - Państwowego Instytutu Badawczego
- Obsługa serwisowa oraz przeglądy centralnego zasilacza awaryjnego UPS Socomec typu Delphys BC 200 kVA.
- Zabudowa powierzchni wystawowej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów ISM Middle East 2025 w dniach 15-17 września 2025 r. w Dubaju w ZEA
- Remont 5 lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu
- 390/2025 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenach Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Instytutu Łączności - PIB
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
- Zakup sprzętu i materiałów niezbędnych do wykorzystania na warsztatach ekologicznych w ramach projektu (...) Dostawa do CEE Ekosynteza ul. Grotowa 11, Bielsko-Biała - 5 części postępowania.
- 266_Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych
- "Dostawy różnych materiałów pomocniczych i szkła laboratoryjnego"
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
więcej: Laboratoryjne wyroby szklane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.