Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-18
Bielsko-Biała: Wykonanie obsługi księgowej projektu TechnoBIT Venture- wiedza i kapitał dla innowacji w ramach realizacji Działania 3.1 pn.Inicjowanie działalności innowacyjnej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Numer ogłoszenia: 435588 - 2009; data zamieszczenia: 18.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. , ul. Cieszyńska 365, 43-382 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8122675, faks 033 8169162.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.arrsa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie obsługi księgowej projektu TechnoBIT Venture- wiedza i kapitał dla innowacji w ramach realizacji Działania 3.1 pn.Inicjowanie działalności innowacyjnej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie obsługi księgowej obejmuje: 1)Prowadzenie spraw finansowo-księgowych, w tym odpowiedzialność za obsługę księgową projektu, 2)Prowadzenie spraw związanych z wejściem, wyjściem kapitałowym do nowo powstałych spółek, 3)Bieżące monitorowanie kondycji finansowych spółek, w których ARR S.A. będzie zaangażowana kapitałowo w ramach realizacji projektu, 4)Reprezentowanie, przygotowywanie dokumentów, uczestniczenie oraz wykonywanie innych czynności wynikających z przeprowadzanych kontroli i audytów projektu, 5)Wdrażanie zaleceń pokontrolnych, 6)Sporządzanie sprawozdań finansowych, 7)Sporządzanie wniosków o płatność oraz nanoszenie ewentualnych poprawek wnoszonych przez Instytucje wdrażająca projekt, 8)Udzielanie informacji z zakresu finansowo-księgowego podmiotom uczestniczącym w projekcie, 9)Nadzór finansowo - księgowy nad prawidłową realizacją projektu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.10.00 - Usługi księgowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1800,00 PLN słownie: jeden tysiąc osiemset złotych. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 29 grudnia 2009r.do godz. 13.00III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy złożyli ofertę ważną w rozumieniu niniejszej specyfikacji. 2.W postępowania mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 ze zmianami. 3.Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności na podstawie art. 22. ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 ze zmianami. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli: Wykonawca jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym lub Ewidencji Działalności Gospodarczej, a określenie przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej w tym rejestrze lub w tej ewidencji obejmuje wykonanie usług księgowych. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na postawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 ze zmianami, zwanej dalej ustawą, Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; b)aktualnych zaświadczeń z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z art. 22. ust.2 ustawy. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli: - Wykonawca wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat minimum trzy zamówienia odpowiadające treścią przedmiotowego zamówienia tj. obsługa finansowo-księgowa projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, a wartość przynamniej jednego zamówienia była na kwotę nie mniejszą niż 10 000 000 000 zł brutto, a jeśli okres działalności jest krótszy (ale nie krótszy niż 2 lata) wykonał zamówienie w tym okresie na wartość brutto nie mniejszą niż 15 000 000 000 zł brutto. - Wykonawca musi posiadać co najmniej 10 letnie doświadczenie w zakresie obsługi księgowej przedsiębiorców. - Wykonawca musi posiadać uprawnienia do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, a także uprawnienia doradcy podatkowego. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: a)Wykaz umów/zleceń na realizację obsługi księgowej projektów współfinansowanych z środków Unii Europejskiej z ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. Dokumentami potwierdzającymi spełnienie tego warunku mogą być referencje od zleceniodawców, wskazujące wartość umowy oraz należyte wykonanie zamówienia, protokołu odbioru. b)Wykaz osób które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia wraz dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe. Dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje zawodowe są CV oraz kserokopie dyplomów, certyfikaty, świadectwa itp. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zgodnie z art.22.1 ust.3 ustawy. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli: - wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Potwierdzeniem spełnienia tego warunku jest załączenie do oferty polisy ubezpieczeniowej, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności lub oświadczenia, w którym Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia polisy ubezpieczeniowej przy podpisaniu umowy, na kwotę nie mniejszą niż 100 000 złotych. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli: - wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Potwierdzeniem spełnienia warunku jest złożenie oświadczenia, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie 24 ustawy oraz spełnia warunki, o których mowa w art. 23 ustawy - załącznik nr 4 i 5 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia określone w rozdziale VI niniejszej SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Odpowiednio wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 2.Wykaz zrealizowanych umów/zleceń - załącznik nr 2 do SIWZ wraz ich pisemnym potwierdzeniem (np. referencje). 3.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z wymaganymi dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ. 4.Oświadczenie złożone w trybie art. 22 ust.1 ustawy - załącznik nr 4 do SIWZ. 5.Oświadczenie złożone w trybie art. 24 ust.1 pkt. 1-10 ust.2 pkt. 1-4 ustawy - załącznik nr 5 do SIWZ 6.Aktualnego odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 7.Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy o udzielenie zamówienia publicznego. 8.Aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 9.Polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności lub oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt.3. 10.Oświadczenie o akceptacji projektu umowy lub zaparafowany załącznik nr 6 (projekt umowy). 11.Oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców w realizacji zamówienia. 12.Oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji oraz przyjęciu bez zastrzeżeń warunków zawartych w niniejszej specyfikacji wraz załącznikami. 13.Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 14.W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia wspólnie przez dwóch lub więcej Wykonawców dokumenty wymienione w pkt. 6-9 niniejszego rozdziału SIWZ, musza złożyć wszyscy Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arrsa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
ul. Cieszyńska 365, 43-382 Bielsko- Biała, II pietro,pok. nr 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 13:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, ul. Cieszyńska 365, Bielsko - Biała, II piętro, sekretariat Zarządu ARR S.A..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie na wykonanie obsługi księgowej jest współfinansowane w ramach Działania 3.1 Inicjowanie działalności innowacyjne Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Przebudowa Przedszkola nr 24 przy ul. Stefanii Sempołowskiej 52 w Bielsku-Białej wraz z rozbudową o część szatni oraz żłobek
- Remont 10 lokali mieszkalnych - pustostanów stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części - etap VIII / 2025
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. M. Konopnickiej i ul. Traugutta w Czechowicach-Dziedzicach
- Usługa pośrednictwa w rezerwacji i sprzedaży usług restauracyjnych dla gości Miasta Bielska-Białej
- "Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 4425S ul. Sikorskiego w Zabrzegu na odc. od skrzyżowania z ul. Waryńskiego do skrzyżowania z ul. Zabrzeską - etap III"
- Świadczenie usługi całodobowego schronienia w domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.