eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murowana Goślina › Dostawy na potrzeby realizacji projektu Ochrona przyrodniczo cennych okolic Poznania przez ukierunkowanie i koncentrację ruchu turystycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-06

Murowana Goślina: Dostawy na potrzeby realizacji projektu Ochrona przyrodniczo cennych okolic Poznania przez ukierunkowanie i koncentrację ruchu turystycznego
Numer ogłoszenia: 435556 - 2012; data zamieszczenia: 06.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa Lasy Państwowe Nadleśnictwo Łopuchówko , Łopuchówko 1, 62-095 Murowana Goślina, woj. wielkopolskie, tel. 061 8122161, 604-549-228, faks 061 8122161.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://lopuchowko.poznan.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy na potrzeby realizacji projektu Ochrona przyrodniczo cennych okolic Poznania przez ukierunkowanie i koncentrację ruchu turystycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy na potrzeby realizacji projektu Ochrona przyrodniczo cennych okolic Poznania przez ukierunkowanie i koncentrację ruchu turystycznego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko oraz ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 części: 1. Część 1 - dostawa elementów związanych z zabezpieczeniem wjazdów na obszary chronione Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem elementów związanych z zabezpieczeniem wjazdów na obszary chronione, na które składają się: 1) rogatki metalowe - 10 sztuk; 2) tablice ustawowe - 3 sztuki; 3) znaki zakaz ruchu - 13 sztuk; 4) znaki informacyjne parking - 3 sztuki; 5) znaki informacyjne -16 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 5 do SIWZ. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: minimalny czas gwarancji 3 lata Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 2. Część 2 - dostawa zestawu komputerowego Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputera przenośnego typu laptop (1 szt.) wraz z osprzętem oraz rzutnika multimedialnego wraz z osprzętem i ekranem projekcyjnym (1 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 5 do SIWZ. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: minimalny czas gwarancji 3 lata Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 3. Część 3 - dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie materiałów promocyjnych dla projektu Ochrona przyrodniczo cennych okolic Poznania przez ukierunkowanie i koncentrację ruchu turystycznego. 2. Wykaz produktów oraz wymagania ich dotyczące są określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje: - produkty, - transport produktów do siedziby Zamawiającego. 4. Projekty graficzne opracuje i dostarczy Wykonawca na podstawie zaleceń Zamawiającego. Projekt graficzny wykonany przez Wykonawcę zamówienia, podlega konsultacji oraz akceptacji przez Zamawiającego, elementy związane ze współfinansowaniem ze środków Unii Europejskiej muszą być zgodne z Zasadami promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (załącznik nr 6 do SIWZ) oraz Zasadami stosowania znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektów Programu Infrastruktura i Środowisko (załącznik nr 7 do SIWZ). 5. Produkty mają być nowe, pełnowartościowe. 6. Ilekroć w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia jest mowa w stosunku do określonego produktu, o wymiarze ok. należy przez to rozumieć wymiar z tolerancją +/- 10% od wymiaru podanego dla danego produktu, z zastrzeżeniem, że różnica w ww. granicach nie może powodować utraty funkcjonalności danego produktu. 7. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: minimalny czas gwarancji 12 miesięcy. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: Uwaga: We wszystkich przypadkach, w których zamawiający wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie elementów przedmiotu zamówienia, należy rozumieć, że zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych pod względem jakościowym i spełnianych parametrów technicznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o wartości do 20 % wartości zamówienia podstawowego (wartości umowy), w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (od terminu podpisania umowy).

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.22.00-9, 34.92.81.10-2, 30.21.31.00-6, 38.65.21.00-1, 39.29.41.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • brak szczegółowych wymagań w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie 2 dostawy sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 10 000 zł netto każda (dot. części 2), zaś na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca powinien wskazać wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np.: referencje, protokoły itp.); - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie 2 dostawy materiałów informacyjno-promocyjnych o wartości nie mniejszej niż 10 000 zł netto każda (dot. części 3), zaś na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca powinien wskazać wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np.: referencje, protokoły itp.);

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • brak szczegółowych wymagań w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • brak szczegółowych wymagań w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 10 000,00 zł (dla każdej części).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem załączonego wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; b) kosztorys ofertowy załącznik nr 1a do SIWZ; c) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę do reprezentacji, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; d) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, w tym spółka cywilna) określające pełnomocnika (lidera);

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający dopuszcza wprowadzanie zmian w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na warunkach określonych we wzorze umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lopuchowko.poznan.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Łopuchówko Łopuchówko 1 62- 095 Murowana Goślina fax: 0-61 8 122-161 lopuchowko@poznan.lasy.gov.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Łopuchówko Łopuchówko 1 62-095 Murowana Goślina Sekretariat Nadleśnictwa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia są dostawy na potrzeby realizacji projektu Ochrona przyrodniczo cennych okolic Poznania przez ukierunkowanie i koncentrację ruchu turystycznego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko oraz ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa elementów związanych z zabezpieczeniem wjazdów na obszary chronione.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem elementów związanych z zabezpieczeniem wjazdów na obszary chronione, na które składają się: 1) rogatki metalowe - 10 sztuk; 2) tablice ustawowe - 3 sztuki; 3) znaki zakaz ruchu - 13 sztuk; 4) znaki informacyjne parking - 3 sztuki; 5) znaki informacyjne -16 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 5 do SIWZ. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: minimalny czas gwarancji 3 lata.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.22.00-9, 34.92.81.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa zestawu komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputera przenośnego typu laptop (1 szt.) wraz z osprzętem oraz rzutnika multimedialnego wraz z osprzętem i ekranem projekcyjnym (1 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 5 do SIWZ. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: minimalny czas gwarancji 3 lata.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 38.65.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie materiałów promocyjnych dla projektu Ochrona przyrodniczo cennych okolic Poznania przez ukierunkowanie i koncentrację ruchu turystycznego. 2. Wykaz produktów oraz wymagania ich dotyczące są określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje: - produkty, - transport produktów do siedziby Zamawiającego. 4. Projekty graficzne opracuje i dostarczy Wykonawca na podstawie zaleceń Zamawiającego. Projekt graficzny wykonany przez Wykonawcę zamówienia, podlega konsultacji oraz akceptacji przez Zamawiającego, elementy związane ze współfinansowaniem ze środków Unii Europejskiej muszą być zgodne z Zasadami promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (załącznik nr 6 do SIWZ) oraz Zasadami stosowania znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektów Programu Infrastruktura i Środowisko (załącznik nr 7 do SIWZ). 5. Produkty mają być nowe, pełnowartościowe. 6. Ilekroć w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia jest mowa w stosunku do określonego produktu, o wymiarze ok. należy przez to rozumieć wymiar z tolerancją +/- 10% od wymiaru podanego dla danego produktu, z zastrzeżeniem, że różnica w ww. granicach nie może powodować utraty funkcjonalności danego produktu. 7. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: minimalny czas gwarancji 12 miesięcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.