eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceUbezpieczenie komunikacyjne AC i NNW pojazdów służbowych wraz z ich wyposażeniem będących własnością Komendy Wojewódzkie Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2011-12-22

Katowice: Ubezpieczenie komunikacyjne AC i NNW pojazdów służbowych wraz z ich wyposażeniem będących własnością Komendy Wojewódzkie Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach
Numer ogłoszenia: 435544 - 2011; data zamieszczenia: 22.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach , ul. Wita Stwosza 36, 40-042 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 6215000, faks 32 2519282, 32 6215215.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: katowice.kwpsp.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie komunikacyjne AC i NNW pojazdów służbowych wraz z ich wyposażeniem będących własnością Komendy Wojewódzkie Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów służbowych wraz z ich wyposażeniem będących własnością Komendy Wojewódzkie Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach, obejmujące: a) ubezpieczenie autocasco w ruchu i postoju (AC) na terytorium RP; b) ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów pojazdów mechanicznych (NNW) na terytorium RP; c) inne ryzyka związane z działalnością Zamawiającego zgłoszone do ubezpieczenia w trakcie trwania umowy; 2. Okres obejmujący poszczególne ubezpieczenia: a) AC i NNW ruchome okresy ubezpieczenia. b) inne ryzyka w rocznych okresach ubezpieczenia 3. Suma ubezpieczenia/suma gwarancyjna a) NNW - 10.000,00 zł na każdego ubezpieczonego i każde zdarzenie objęte ochrona ubezpieczeniowa; b) AC - wartość liczona zgodnie z systemem wyceny samochodów do ubezpieczenia komunikacyjnego, obowiązującym u danego Ubezpieczyciela, aktualnym na dzień wystawienia polisy (dokumentu ubezpieczenia). 4. Składki będą płatne oddzielnie za każdy ubezpieczony pojazd jednorazowo (dopuszcza się płatność zbiorczo za grupę pojazdów objętych tym samym okresem ubezpieczenia) na rachunek bankowy Ubezpieczyciela w terminie 14 dni od daty otrzymania polisy/faktury przez zamawiającego. 5. Zakres ubezpieczenia Oferowane przez Ubezpieczyciela warunki ubezpieczenia pojazdów powinny obejmować: W zakresie ubezpieczenia autocasco (AC) wszelkie szkody powstałe w pojeździe albo w jego wyposażeniu polegające na: a) uszkodzeniu pojazdu wskutek nagłego działania siły mechanicznej w chwili zetknięcia pojazdu z innym pojazdem, osobami, zwierzętami lub przedmiotami pochodzącymi z zewnątrz pojazdu, a także działania osób trzecich, w tym również włamania; b) uszkodzeniu lub utracie pojazdu w związku z powodzią, uderzeniami pioruna, wybuchem, zatopieniem, pożarem, opadem atmosferycznym, osuwaniem lub zapadaniem się ziemi, huraganem lub nagłym działaniem czynnika termicznego lub chemicznego pochodzącego z zewnątrz pojazdu; c) kradzieży pojazdu lub jego części oraz wyposażenia tego pojazdu. W zakresie ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów (NNW) - trwałe następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z ruchem pojazdów oraz podczas: - wsiadania do pojazdu i wysiadania z pojazdu; - przebywania w pojeździe w przypadku zatrzymania pojazdu lub postoju pojazdu na trasie jazdy; - naprawy pojazdu na trasie jazdy. 6. Stawki ubezpieczenia określone w umowie pozostaną niezmienne w czasie całego okresu ubezpieczenia. W trakcie okresu ubezpieczenia do pojazdów samochodowych dodatkowo zgłoszonych przez Zamawiającego maja zastosowanie te same stawki ubezpieczenia (NNW). W zakresie ubezpieczenia AC wysokość składki ustalona będzie w oparciu o te same kryteria jakie zastosowano do pojazdów objętych ubezpieczeniem. 7. Likwidacja szkód odbywać się będzie w formie bezgotówkowej w serwisach naprawczych na podstawie uzgodnionych z Ubezpieczycielem protokołów kosztów i sposobu naprawy. 8. Samochody posiadające gwarancje będą naprawiane w autoryzowanych stacjach obsługi. Do napraw używane będą wyłącznie oryginalne i fabrycznie nowe części. 9. Odszkodowane będzie płatne w terminie 30 dni od daty otrzymania zgłoszenia szkody, bez potracenia udziałów własnych i amortyzacji części. Ubezpieczyciel nie jest uprawniony do potrącania z wypłacanego odszkodowania rat jeszcze niewymagalnych. 10. W przypadku zgłoszenia szkody spowodowanej przez osobę trzecia, odszkodowanie wypłacane będzie z polisy ubezpieczenia AC, bez oczekiwania na pokrycie szkody w ramach procedury regresowej. 11. Wykaz pojazdów mechanicznych do ubezpieczenia i okresy ubezpieczenia poszczególnych pojazdów określone w załączniku nr 8 do siwz..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • zgodnie z art 67 ust. 1 pkt 5 i 6

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium obowiązuje

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą z dnia 22.05.2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r. nr 124, poz. 1151 z późn. zm.). Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w pkt 6 siwz , a także oświadczenia wykonawcy, że spełnia warunki wymagane w art. 22 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub jest w trakcie wykonywania co najmniej trzech zamówień w zakresie usług ubezpieczeniowych komunikacyjnych o wartości składek nie mniejszej niż 50 000 zł (każda) za cały okres świadczenia usługi Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w pkt 6 siwz , a także oświadczenia wykonawcy, że spełnia warunki wymagane w art. 22 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim zapleczem personalnym: co najmniej jednym pracownikiem sprzedażowym, uprawnionym do wystawiania polis i co najmniej dwoma pracownikami w zakresie likwidacji szkód - do ubezpieczeń majątkowych. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w pkt 6 siwz , a także oświadczenia wykonawcy, że spełnia warunki wymagane w art. 22 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty, Wykaz części zamówienia, które zostaną wykonane przez podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje ich udział), Zaparafowany wzór umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.kwpsp.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 40-042 Katowice ul. Wita Stwosza 36.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2012 godzina 10:00, miejsce: 40-042 Katowice ul. Wita Stwosza 36 - sekretariat główny pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.