eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › DOSTAWA WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ ODDZIAŁU DERMATOLOGII, GERIATRII, ZOLCHŁODZIARKI, MEBLE, SIEDZISKA, KRZESŁA, TABORETY, POŚCIEL, PODUSZKI, KOCE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-06

Sosnowiec: DOSTAWA WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ ODDZIAŁU DERMATOLOGII, GERIATRII, ZOL: CHŁODZIARKI, MEBLE, SIEDZISKA, KRZESŁA, TABORETY, POŚCIEL, PODUSZKI, KOCE
Numer ogłoszenia: 435542 - 2012; data zamieszczenia: 06.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu , ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 41 30 111, faks 32 41 30 112.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ ODDZIAŁU DERMATOLOGII, GERIATRII, ZOL: CHŁODZIARKI, MEBLE, SIEDZISKA, KRZESŁA, TABORETY, POŚCIEL, PODUSZKI, KOCE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pomieszczeń oddziału dermatologii, geriatrii, zol: chłodziarki, meble, siedziska, krzesła, taborety, pościel, poduszki, koce Zamówienie składa się z 21 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: PAKIET NR 1 Stoliki do sal chorych i pokoju socjalnego PAKIET NR 2 Krzesło do sal chorych PAKIET NR 3 Fotel do sal chorych PAKIET NR 4 Taboret obrotowy do sal chorych i krzesło do gabinetów i dyżurki PAKIET NR 5 Biurko komputerowe PAKIET NR 6 Krzesło komputerowe PAKIET NR 7 Szafy, regał, komoda, wieszak PAKIET NR 8 Taboret obrotowy do gabinetów zabiegowych PAKIET NR 9 Szafa na lekarstwa PAKIET NR 10 Regały PAKIET NR 11 Zestaw wypoczynkowy PAKIET NR 12 Wózek zabiegowy PAKIET NR 13 Wózek sanitarny PAKIET NR 14 Zestaw do sprzątania PAKIET NR 15 Wózek na brudną bieliznę PAKIET NR 16 Pościel, poduszki, koce PAKIET NR 17 Bielizna PAKIET NR 18 Wózek do przewożenia posiłków PAKIET NR 19 Dozowniki PAKIET NR 20 Lodówka, kuchenka mikrofalowa PAKIET NR 21 Niszczarka 2. Miejsce dostawy: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu, 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1 lub 41-200 Sosnowiec ul. Zegadłowicza 3. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach 4.1 - 4.21 do SIWZ. 4. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu. 5. Termin płatności: do 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wypełnionego oryginału faktury. 6. Dostawa jest realizowana zgodnie z umową dotacji gminy Szpitala Miejskiego w Sosnowcu - załącznik nr 2 do aneksu nr 4 umowy WZO.D 02/12 poz.4..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.10-0, 39.00.00.00-2, 39.11.10.00-3, 39.11.20.00-0, 39.11.32.00-9, 39.51.20.00-4, 39.51.61.20-9, 39.51.11.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • inne dokumenty

    - przedłożyć katalog oferowanego asortymentu lub inny dokument w języku polskim zawierający opis przedmiotu zamówienia z zaznaczeniem odpowiedniego pakietu i pozycji asortymentu, do którego wykonawca przystępuje, oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ; załącznik nr 4.1-4.21 w zależności od pakietu, do którego wykonawca przystępuje jako oświadczenie o spełnianiu parametrów oferowanego asortymentu - w przypadku pakietu 15 - certyfikat CE lub deklaracja zgodności

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl zakładka zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Dziale Zamówień Publicznych i Zawierania Umów Szpitala Miejskiego, 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1 ( Budynek Zaopatrzenia)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2012 godzina 10:00, miejsce: W Samodzielnym Publicznym Szpitalu Miejskim w Sosnowcu, 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1, Sekretariat III piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1 Stoliki do sal chorych i pokoju socjalnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stolik do sal chorych konstrukcja metalowa z czterema nogami nie brudzącymi wykładziny wysokość 75cm (-/+ 5cm) blat z okładziną drewnopodobną - buk o wymiarach 60x60cm (-/+5cm) szt.9 Stolik do pokoju socjalnego konstrukcja metalowa z czterema nogami nie brudzącymi wykładziny wysokość 75cm (-/+ 5cm) blat z okładziną drewnopodobną - buk o wymiarach 80x80cm (-/+5cm) szt.2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 Krzesło do sal chorych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesło do sal chorych krzesło z oparciem konstrukcja metalowa chromowana lub malowana proszkowo z osłonami na nogach nie brudzącymi wykładziny oparcie i siedzisko z trwałego gładkiego tworzywa sztucznego kolor zielony szt.40.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 39.11.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3 Fotel do sal chorych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotel do sal chorych tapicerowany materiałem gładkim, zmywalnym kolor granatowy konstrukcja metalowa z osłonami nie brudzącymi wykładziny min. wysokość nóżek - 7cm szt.5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4 Taboret obrotowy do sal chorych i krzesło do gabinetów i dyżurki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taboret obrotowy do sal chorych tapicerowanie materiałem gładkim, zmywalnym konstrukcja metalowa z osłonami nie brudzącymi wykładziny regulowana wysokość siedziska kolor zielony szt.14 Krzesło do gabinetów i dyżurki krzesło z oparciem konstrukcja metalowa chromowana lub malowana proszkowo z osłonami na nogach nie brudzącymi wykładziny oparcie i siedzisko tapicerowane materiałem gładkim, zmywalnym kolor zielony szt.9.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR 5 Biurko komputerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biurko komputerowe wymiary 120x60x77cm (+/-5cm) z nadstawką podwieszany kontenerek stelaż metalowy, płyta wiórowa dwustronnie laminowana grubość blatu 25mm (+/- 2mm) obrzeże PCV kolor buk szt.11 Biurko komputerowe wymiary 120x70x77cm (+/-5cm) z nadstawką podwieszany kontenerek stelaż metalowy, płyta wiórowa dwustronnie laminowana grubość blatu 25mm (+/- 2mm) obrzeże PCV kolor buk szt.3 Biurko wymiary 120x70x77cm (-/+5cm) szafka podbiurkowa z szufladami kolor buk szt.4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET NR 6 Krzesło komputerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesło komputerowe obrotowe z regulowaną wysokością na podnośniku pneumatycznym podłokietniki opacie odchylane tapicerowane materiałem gładkim, zmywalnym kolor czarny szt.21.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.11.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET NR 7 Szafy, regał, komoda, wieszak.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa na materiały biurowe wymiary 75x55x200cm (+/-5cm) wykonana z płyty wiórowej dwustronnie laminowanej metalowe nóżki drzwi zamykane wewnątrz półki z możliwością regulacji wysokości kolor buk szt.9 Szafa ubraniowa wymiary 80x45x200cm (+/-5cm) wykonana z płyty wiórowej dwustronnie laminowanej metalowe nóżki drzwi zamykane wewnątrz drążek i półka kolor buk szt.4 Szafa ubraniowa wymiary 60x45x200cm (+/-5cm) wykonana z płyty wiórowej dwustronnie laminowanej metalowe nóżki drzwi zamykane wewnątrz drążek i półka kolor buk szt.4 Półka na dokumentację wymiary 75x60cm wykonana z płyty wiórowej dwustronnie laminowanej pionowe przegródki kolor buk szt.4 Wieszak stojący konstrukcja metalowa malowana proszkowo szt.13 Regał biurowy wymiary 80x45x110cm (+/-5cm) wykonany z płyty wiórowej dwustronnie laminowanej metalowe nóżki drzwi zamykane wewnątrz półki z mozliwością regulacji wysokości kolor buk szt.6 Regał biurowy wymiary 60x45x110cm (+/-5cm) wykonany z płyty wiórowej dwustronnie laminowanej metalowe nóżki drzwi zamykane wewnątrz półki z możliwością regulacji wysokości kolor buk szt 3 Komoda wymiary 60x45x70cm (+/-5cm) wykonana z płyty wiórowej dwustronnie laminowanej metalowe nóżki wewnątrz półki z możliwością regulacji wysokości kolor buk szt.4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET NR 8 Taboret obrotowy do gabinetów zabiegowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taboret obrotowy do gabinetów zabiegowych tapicerowany materiałem gładkim, zmywalnym konstrukcja metalowa ze stali nierdzewnej regulowana wysokość siedziska podstawa na kółkach jezdnych z możliwością blokady kółek certyfikat CE lub deklaracja zgodności gwarancja min. 24 miesiące kolor zielony szt.3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET NR 9 Szafa na lekarstwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa na lekarstwa wymiary 55x44x180cm stalowa malowana proszkowo kolor biały drzwi ze szkła hartowanego, dwuskrzydłowe zamykana na klucz szt.7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET NR 10 Regały.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regał z półkami metalowy malowany proszkowo wymiary 75x30x150cm (+/-5cm) szt.3 Regał magazynowy wymiary 95x60x190cm (+/-5cm) metalowy malowany proszkowo 5 półek metalowych szt.3 Regał na kaczki i baseny wykonany ze stali kwasoodpornej wymiary 80x40x180cm(+/-5cm) szt.3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET NR 11 Zestaw wypoczynkowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw wypoczynkowy wersalka długość 195-210cm fotel 70x70 (+/-5cm) -2szt tapicerowane materiałem łatwym do czyszczenia i dezynfekcji kolor zielony stolik niski kpl.4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET NR 12 Wózek zabiegowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek zabiegowy - wymiary 75x44x80 - wykonany z profili stalowych pokryty powłoką galwaniczną, chromowany - dwa blaty i miski ze stali nierdzewnej - cztery kółka jezdne z materiału niepozostawiającego śladu na wykładzinie szt 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET NR 13 Wózek sanitarny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek sanitarny - prysznicowy dla niepełnosprawnych - na kółkach szt4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET NR 14 Zestaw do sprzątania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do sprzątania pomieszczeń - dwuwiaderkowy - pojemność 2x17 - 21l - wyciskarka szczękowa - kółka z materiału niepozostawiającego śladu na wykładzinie szt.4 Kosz na odpadki - metalowy - pojemność 35l - wkład jednorazowy - pokrywa otwierana mechanizmem pedałowym szt54.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET NR 15 Wózek na brudną bieliznę.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek na brudną bieliznę 1. wykonany ze stali nierdzewnej 2. odporny na działanie środków dezynfekcyjnych i myjących 3. pojemność 120l 4. podstawa na kółkach obrotowych 5. min. 1 kółko wyposażone w hamulec 6. płaszczyzna górna z trzema podniesionymi krawędziami 7. zderzaki gumowe 8. certyfikat CE lub deklaracja zgodności 9. gwarancja min. 24 miesiące szt.6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PAKIET NR 16 Pościel, poduszki, koce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poduszki tkanina antyalergiczna ok 80 nici na cm2 możliwość prania i dezynfekcji w temperaturze min 600 wkład sortowany, wyprany, suszony, odpylony, niezbrylający się w praniu kolor biały wymiary 70x80cm szt 43 Koce - miękkie o trwałych kolorach - możliwość prania i dezynfekcji w temperaturze min 600 - brzegi wykończone taśmą - skład: bawełna 60%, akryl 40% (+/-10%) - kolor jednolity granatowy - wymiary 150x200cm szt 76 Komplet pościeli - tkanina bawełniana 100% - możliwość prania w temperaturze 950 - szyta na zakladkę - kolor pastelowy - 1 komplet = prześcieradło 250x150cm (+/-10cm), poszwa 200x160cm (+/-10cm), poszewka 70x80cm (+/-10cm) szt 76.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.20.00-4, 39.51.61.20-9, 39.51.11.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PAKIET NR 17 Bielizna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Piżama męska 1. flanelowa 176cm -10szt 184cm - 10szt szt 20 Koszula 2. flanelowa - 10szt 3. płócienna - 10szt szt 20 Szlafrok damski/męski szt 28.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Wózek do przewożenia posłków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek do przewożenia posłków - dwupółkowy - wykonany ze stali nierdzewnej - wymiary płyty roboczej 700x900mm - wysokość 900mm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: PAKIET NR 19 Dozowniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dozownik na mydło - zestaw - pojemność 0,5 litra, - z mydłem do uzupełnienia o pojemności 5 litrów dla każdego dozownika zestaw 10 Dozownik na ręczniki listkowe - zestaw - z ręcznikami do uzupełnienia 10 kartonów. (po 20 opakowań w każdym) dla każdego dozownika zestaw 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: PAKIET NR 20 Lodówka, kuchenka mikrofalowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lodówka chłodziarka dwudrzwiowa pojemność ok. 240l z zamrażalnikiem powłoka antybakteryjna klasa energetyczna - min A+ kolor biały obustronny montaż drzwi regulacja wysokości półek min 2 lata gwarancji termometr zewnętrzny(zakres -50, sonda na przewodzie 1m) szt. 10 Czajnik bezprzewodowy pojemność 1dcm3 moc 1000-1500V szt. 4 Kuchenka mikrofalowa - pojemność 17-20l - moc 700wat - funkcje: podgrzewanie, rozmrażanie szt 1 Zmywarka szerokość 60cm temperatura 30-750 wysokość 85cm (+/-5cm) klasa energetyczna min A+ szt 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: PAKIET NR 21 Niszczarka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Niszczarka pojemność 18-20 litrów poziom zabezpieczenia DIN4 niszczenie: papier, zszywki, spinacze, płyty CD szt. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.