eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawawykonanie zadania pn.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-22

POZYCJA 43551

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: wykonanie zadania pn.: Modernizacja pomieszczeń dla Pracowni Hemodynamiki w Instytucie Kardiologii, ul. Spartańska 1 - Sprawa nr 207/2006 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Instytut Kardiologii, do kontaktów: Rupieta Dorota, ul. Alpejska 42, 04-628 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120440, fax 022 8126732. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ikard.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Centrum Naukowo - Badawcze Instytutu Kardiologii Dział Handlowy, Rupieta Dorota, ul. Niemodlińska 33, 04-635 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 812-04-40, fax 022 812-67-32, e-mail: d.rupieta@ikard.pl, www.ikard.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Naukowo - Badawcze Instytutu Kardiologii Dział Handlowy, Rupieta Dorota, ul. Niemodlińska 33, 04-635 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 812-04-40, fax 022 812-67-32, e-mail: d.rupieta@ikard.pl, www.ikard.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Centrum Naukowo - Badawcze Instytutu Kardiologii Dział Handlowy, Rupieta Dorota, ul. Niemodlińska 33, 04-635 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 812-04-40, fax 022 812-67-32, e-mail: d.rupieta@ikard.pl, www.ikard.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie zadania pn.: Modernizacja pomieszczeń dla Pracowni Hemodynamiki w Instytucie Kardiologii, ul. Spartańska 1 - Sprawa nr 207/2006. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Instytut Kardiologii w Warszawie, ul. Spartańska 1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie zadania pn.: Modernizacja pomieszczeń dla Pracowni Hemodynamiki w Instytucie Kardiologii, ul. Spartańska 1. Sprawa nr 207/2006. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenia i dokumenty określono w sekcji III ogłoszenia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Postępowanie powyżej 60.000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 18.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10.000,00 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177, z późn. zm.), o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert; 5)wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem co najmniej 3 robót zgodnych z przedmiotem zamówienia (sal hemodynamiki, operacyjnych w szpitalach i innych specjalistycznych pracowni dla służby zdrowia), o wartości nie mniej niż 500.000,00 PLN (każda). 6)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. Informacja ma potwierdzać wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż 10% łącznej wartości brutto składanej przez niego oferty; 7)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Aktualna polisa lub inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony ma być na kwotę co najmniej 500.000,00 PLN. 8)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4 do SIWZ. 9)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - Kierowników robót z uprawnieniami w swojej branży. Wymagane jest załączenie do oferty dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień w odpowiedniej specjalności oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ikard.pl. Opłata: 120 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Płatność gotówką w Dziale Handlowym Instytutu Kardiologii, ul. Niemodlińska 33, 04-635 Warszawa, pokój nr 337, III piętro lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2006 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 13.09.2006, godzina 11:30, Instytut Kardiologii w Warszawie, 04-628 Warszawa, ul. Alpejska 42, stołówka Instytutu Kardiologii, parter.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: SIWZ udostępnia się na stronie internetowej www.ikard.pl od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert (art. 42.1 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177, z późn. zm.). 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.