To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-15
Ogłoszenie nr 43549 - 2017 z dnia 2017-03-15 r.
Drawsko Pomorskie: Zakup kruszywa do remontu dróg gruntowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 27892 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Drawsko Pomorskie, krajowy numer identyfikacyjny
52384400000, ul.
ul. Gen. W. Sikorskiego
41,
78500
Drawsko Pomorskie, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
094 36334-85 do 7, faks
094 363-31-13, e-mail
inwestycje@drawsko.pl
Adres strony internetowej (URL): www.drawsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup kruszywa do remontu dróg gruntowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Na przedmiot zamówienia składa się: 1) sprzedaż na rzecz Zamawiającego kruszywa kamiennego łamanego, do remontu dróg gruntowych o uziarnieniu 0/31,5 mm wraz z załadunkiem na środki transportowe Zamawiającego; 2) sprzedaż na rzecz Zamawiającego mieszanki gruzu budowlanego kruszonego o frakcji 0/63 mm do remontu dróg gruntowych (z czego udział frakcji 32-63 mm w mieszance winien wynosić min. 70%) wraz z załadunkiem na środki transportowe Zamawiającego; 2. Mieszanka kruszywa powinna posiadać następujące właściwości: 1) skład ziarnowy zgodny z normą PN-EN 933-1:2000: Oznaczenie składu ziarnowego. Metoda przesiewania, 2) geometryczne właściwości kruszyw zgodne z normą PN-EN 933-4:2001: Oznaczenie kształtu ziaren - Wskaźnik kształtu oraz normy arkuszowej wchodzącej w skład normy PN-B-06714:1989: Kruszywa mineralne. Badania; 3) wilgotność optymalna i maksymalna gęstość objętościowa zgodna z normą PN-B-04481:1988 "Grunty budowlane. Badanie próbek gruntów"; 4)wskaźnik nośności mieszanki zgodny z załącznikiem "A" normy PN-S-06102:1997 "Podbudowy z kruszyw stabilizowanych mechanicznie". 3. Sprzedaż kruszywa/gruzu będzie następować sukcesywnie a Zamawiający będzie telefonicznie informował Wykonawcę o terminie i ilości odbieranego materiału w ramach danej partii kruszywa.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
14210000-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT134146.34 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 110000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z DRAWSKA POMORSKIEGO
- Usługi pocztowe w 2026 r. w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Miejskiego w Drawsku Pomorskim
- Dostawa paliw płynnych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Drawsku Pomorskim poprzez tankowanie pojazdów Zamawiającego w stacjach paliw Wykonawcy w 2026 roku
- Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych - zima 2025/2026
- Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego oraz urządzeń multimedialnych na potrzeby projektu "BRANŻOWE CENTRUM UMIEJĘTNOŚCI W DZIEDZINIE TURYSTYKA"
- "Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych i uczniowskich na potrzeby projektu BRANŻOWE CENTRUM UMIEJĘTNOŚCI W DZIEDZINIE TURYSTYKA"
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
więcej: przetargi w Drawsku Pomorskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





