eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do szkół podstawowych w Gminie Ostrów Wielkopolski w ramach projektu -Przez zabawę do sukcesu-, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-22

Ostrów Wielkopolski: Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do szkół podstawowych w Gminie Ostrów Wielkopolski w ramach projektu -Przez zabawę do sukcesu-, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 435486 - 2011; data zamieszczenia: 22.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 399394 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ostrów Wielkopolski, Aleje Powstańców Wielkopolskich 12, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062/7351190, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do szkół podstawowych w Gminie Ostrów Wielkopolski w ramach projektu -Przez zabawę do sukcesu-, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, mebli szkolnych, artykułów biurowych, niezbędnych do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu -Przez zabawę do sukcesu- współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki (Poddziałanie 9.1.2. -Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych-). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2, 3, 4, 5 do SIWZ. W przypadku użycia w załącznikach do niniejszej SIWZ nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Jakość dostaw należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważnie) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: 1) Część I - Dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego częścią I stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 2) Część II - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego częścią II stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 3) Część III - Dostawa mebli szkolnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego częścią III stanowi załącznik nr 4 do niniejszego SIWZ. 4) Część IV - Dostawa artykułów biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego częścią IV stanowi załącznik nr 5 do niniejszego SIWZ. 3. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1) Dostawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Dostawcy. 4) Sprzęt oraz wszystkie pomoce dydaktyczne, meble - muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku w placówkach oświatowych. Wymagany okres gwarancji: - na pomoce dydaktyczne, meble szkolne - min. 24 miesiące od dnia odbioru; - na sprzęt komputerowy - min. 24 miesiące od dnia odbioru. 5) Pomoce dydaktyczne należy dostarczyć do Szkoły Podstawowej w Lamkach. 6) Sprzęt komputerowy należy dostarczyć do Szkół Podstawowych w Lewkowie, Wtórku, Wysocku Wielkim, Daniszynie, Franklinowie. 7) Meble szkolne należy dostarczyć do Szkół Podstawowych w Topoli Małej, Lamkach, Wysocku Wielkim, Gorzycach Wielkich, Łąkocinach, Słaborowicach, Szczurach. 8) Artykuły biurowe należy dostarczyć do Szkół Podstawowych w Słaborowicach, Wtórku, Wysocku Wielkim, Lewkowie, Łąkocinach, Franklinowie, Gutowie, Lamkach, Daniszynie, Szczurach, Topoli Małej...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.21.31.00 - Komputery przenośne 39.16.20.00 - Pomoce naukowe 38.65.21.00 - Projektory 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 39.16.00.00 - Meble szkolne 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część I - Dostawa pomocy dydaktycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino sp. z o.o. sp. k., ul. Staszica 48, 90-613 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 166122,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 192389,79

  • Oferta z najniższą ceną: 192389,79 / Oferta z najwyższą ceną: 225456,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część II - Dostawa sprzętu komputerowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Informatyczna ELPRO-BIS Sp. z o.o., ul. Sukiennicza 2, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12814,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12474,66

  • Oferta z najniższą ceną: 12474,66 / Oferta z najwyższą ceną: 16691,10

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część III - Dostawa mebli szkolnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo BIUROMAKS Ireneusz Wójcik, ul. Częstochowska 140, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17073,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20035,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20035,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20040,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Część IV - Dostawa artykułów biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU Biur-Art Hurt-Detal, ul. Gimnazjalna 14, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29962,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31893,05

  • Oferta z najniższą ceną: 28146,89 / Oferta z najwyższą ceną: 52057,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.