eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupskzagospodarowanie Ogrodu Zamkowego



Ogłoszenie z dnia 2006-08-22

POZYCJA 43543

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Słupsk: zagospodarowanie Ogrodu Zamkowego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku, do kontaktów: Bogdan Rybak, ul. Kaszubska 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8413722, fax 059 8413723, e-mail: zckslupsk@op.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ztmick.slupsk.pl Adres profilu nabywcy (URL): Słupsk ul. Kaszubska 4 Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.ztzmick.slupsk.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Środowisko, Sprawy gospodarcze i finansowe, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zagospodarowanie Ogrodu Zamkowego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Słupsk ul. Zamkowa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Opis przedmiotu zamówienia. 1.Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie Ogrodu Zamkowego przy Zamku Książąt Pomorskich w Słupsku. 2.W zakresie robót do zrealizowania jest zagospodarowanie Ogrodu Zamkowego a w szczególności: 1) w ramach robót nawierzchniowych wykonanie: a) korytowania 1.014,84m2, b) warstw odsączających z piasku 1.014,84m2, c) nawierzchnia z kostki kamiennej grubości 8cm 317,26m2, d) j.w. o grubości 6cm 48,04m2, e) nawierzchnia z płyt chodnikowych 35x35x5cm 104,15cm, f) nawierzchnie gruntowe 497,35m2, 2) w ramach zakładania zieleni: a) przygotowanie terenu pod obsadzenie kwiatowe 285,15m2, b) obsadzenie kwietników krzewinkami 151.34m2, c) obsadzenie kwietników krzewami bukszpanów 1.580szt , d) sadzenie krzewów żywopłotowych 498szt, e) sadzenie drzew i krzewów iglastych 970szt, f) wykonanie trawników 504,34m2, g) pielęgnacja w okresie gwarancyjnym, h) roboty przygotowawcze i porządkowe, 3) w ramach architektury ogrodowej: a) wykonanie ławek kamiennych 13 szt, b) wykonanie schodów kamiennych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ wraz z aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionymi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ wraz z zaświadczeniem właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, niezbędnymi do wykonania zamówienia w branży ogrodniczej, zakładania i urządzania terenów zieleni w branży drogowej sanitarnej i elektrycznej - załącznik nr 6, dodatkowym wymogiem przystąpienia do realizacji zamówienia jest zatrudnienie architekta krajobrazu 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo-zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót o charakterze i złożoności podobnych do przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7, 7) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie - załącznik nr 9, 8) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada wykonawca - załącznik nr 8, 9) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, 10) sprawozdanie finansowe -za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-za ten okres, 11) informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 12) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: a) korytowania 1.014,84m2, b) warstw odsączających z piasku 1.014,84m2, c) nawierzchnia z kostki kamiennej grubości 8cm 317,26m2, d) j.w. o grubości 6cm 48,04m2, e) nawierzchnia z płyt chodnikowych 35x35x5cm 104,15cm, f) nawierzchnie gruntowe 497,35m2, 2) w ramach zakładania zieleni: a) przygotowanie terenu pod obsadzenie kwiatowe 285,15m2, b) obsadzenie kwietników krzewinkami 151.34m2, c) obsadzenie kwietników krzewami bukszpanów 1.580szt , d) sadzenie krzewów żywopłotowych 498szt, e) sadzenie drzew i krzewów iglastych 970szt, f) wykonanie trawników 504,34m2, g) pielęgnacja w okresie gwarancyjnym, h) roboty przygotowawcze i porządkowe, 3) w ramach architektury ogrodowej: a) wykonanie ławek kamiennych 13 szt, b) wykonanie schodów kamiennych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 27.09.2006; lub data zakończenia: 30.04.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5.000,00zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) zaświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ wraz z aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionymi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ wraz z zaświadczeniem właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, niezbędnymi do wykonania zamówienia w branży ogrodniczej, zakładania i urządzania terenów zieleni w branży drogowej sanitarnej i elektrycznej - załącznik nr 6, dodatkowym wymogiem przystąpienia do realizacji zamówienia jest zatrudnienie architekta krajobrazu 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo-zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót o charakterze i złożoności podobnych do przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7, 7) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie - załącznik nr 9, 8) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada wykonawca - załącznik nr 8, 9) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, 10) sprawozdanie finansowe -za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-za ten okres, 11) informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 12) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 13) wypełniony wzór umowy - załącznik nr 5, 14) oświadczenie o przyjęciu warunków przetargu i treści umowy- załącznik nr 2, 15) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1, 16) kosztorys ofertowy. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) zaświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ wraz z aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionymi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ wraz z zaświadczeniem właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, niezbędnymi do wykonania zamówienia w branży ogrodniczej, zakładania i urządzania terenów zieleni w branży drogowej sanitarnej i elektrycznej - załącznik nr 6, dodatkowym wymogiem przystąpienia do realizacji zamówienia jest zatrudnienie architekta krajobrazu 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo-zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót o charakterze i złożoności podobnych do przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7, 7) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie - załącznik nr 9, 8) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada wykonawca - załącznik nr 8, 9) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, 10) sprawozdanie finansowe -za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-za ten okres, 11) informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 12) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 13) wypełniony wzór umowy - załącznik nr 5, 14) oświadczenie o przyjęciu warunków przetargu i treści umowy- załącznik nr 2, 15) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1, 16) kosztorys ofertowy. VII. Zasady porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywanie oświadczeń i dokumentów: 1. Zamawiający będzie porozumiewał się z wykonawcami w formie pisemnej. W takiej samej formie będą przekazywane oświadczenia i dokumenty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 1 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztzmick.slupsk.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.09.2006, godzina 11:00, Słupsk ul. Kaszubska Sala Konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.