Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-27
Radomsko: Remont schodów terenowych w Parku Solidarności przy ul. A. Krajowej w Radomsku
Numer ogłoszenia: 43537 - 2009; data zamieszczenia: 27.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Radomsko , ul. Tysiąclecia 5, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6854571, faks 044 6854513, 6854521.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomsko.pl, www.bip.radomsko.pl,
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont schodów terenowych w Parku Solidarności przy ul. A. Krajowej w Radomsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont schodów terenowych w Parku Solidarności przy ul. A. Krajowej w Radomsku (numeracja schodów wg planu sytuacyjnego): Część I: A. Schody nr 1 ( na przeciw I LO ) remont schodów obejmuje: a)skucie na całej powierzchni schodów pozostałości wylewki cementowej grubości średnio 10 mm wraz z częściami luźnymi lub spękanymi, b)renowację elementów żelbetowych wg systemu napraw ATLAS BETONER oparty na trzech zaprawach stanowiących kolejno nakładane warstwy: - kontaktową z zaprawy ATLAS ADHER grubości 1 mm, - wyrównawczą z zaprawy ATLAS FILER grubości 10 mm, - szpachlową z zaprawy ATLAS ENDER grubości 6 mm, c)uzupełnienie ubytków w pokryciu murku z piaskowca elementami płaskimi wg stanu i układu istniejącego, d)uformowanie terenu przy górnej części schodów w sposób uniemożliwiający napływ wody powierzchniowej pod konstrukcję i wypłukiwanie gruntu (przełożenie kostki brukowej betonowej). Część II: B. Schody nr 2, 3, 4 i 5 (schody zlokalizowane przy oczku wodnym i przy trejażach) 1) Przygotowanie schodów do remontu obejmuje: a)skucie części luźnych i spękanych, b)wykonanie podkładu na stopniach z zaprawy ATLAS POSTAR 100 o średniej grubości od 15 mm do 50 mm celem uzyskania projektowanej wysokości stopni dla ułożenia okładziny z bloczków betonowych schodowych z powierzchnią antypoślizgową o wymiarach 40x20x14 cm koloru szarego. 2) Remont schodów obejmuje: a)ułożenie bloczków betonowych schodowych o wymiarach 40x20x14 cm na przygotowanych zgodnie z pkt. 1 istniejących stopniach betonowych na zaprawie elastycznej ( kleju mrozoodpornym) z wykonaniem spoin pionowych na zaprawie klejowej. b)fugowanie ułożonych bloczków zaprawą fugową w kolorze szarym, c)uzupełnienie ubytków w pokryciu murków z piaskowca elementami płaskimi wg stanu i układu istniejącego, d)wykonanie tynku nakrapianego cementowego na murkach schodowych otynkowanych, e)uzupełnienie podsypki z piasku z zagęszczeniem pod schodami nr 3, f)przełożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej przy górnej części schodów nr 5, g)wykonanie dwóch otworów fi 100mm w fundamentach murków po obu stronach schodów nr 4 dla odprowadzenia wód opadowych z przyległej alejki. Uwaga: Dopuszcza się składanie ofert równoważnych, o nie gorszych parametrach technicznych i technologicznych materiałów innych producentów niż Firmy ATLAS np. Deitermann, Kerakoll, Sika lub innych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego ma obowiązek wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty, o których mowa w Sekcji III pkt III.2)III ppkt III1.2 niniejszego ogłoszenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1)przedmiar robót - stanowiący dodatek nr 4 do SIWZ, 2)szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót objętych zamówieniem- stanowiąca dodatek nr 5 do SIWZ, 3)plan sytuacyjny załączony do wzoru umowy stanowiącego dodatek nr 8 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga, żeby oferta była zabezpieczona wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.2) I. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, w tym wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o łącznej wartości co najmniej 100 000,00 zł, Uwaga: Za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia uznaje się wykonanie nawierzchni z elementów drobnowymiarowych. 3)dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym dysponuje jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą określone przepisami ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) uprawnienia budowlane do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej w zakresie koniecznym do realizacji zadania z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku składania oferty na obie części wystarczy jeden kierownik budowy), 4)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. III.2) II. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w Sekcji III pkt III.2)III.1.1 i III.1.2 niniejszego ogłoszenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie w/w warunki. Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że złożone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.1.1. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w Sekcji III pkt III.2) I: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ, 2)oświadczenie, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ, 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości co najmniej 100 000,00 zł, z podaniem ich wartości, daty i miejsca oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje), 7)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 7a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 8) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym: w odniesieniu do osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy wykonawca musi dostarczyć uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej w zakresie koniecznym do realizacji zadania oraz zaświadczenie o aktualnej przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego. III.1.2. W celu potwierdzenia, że oferowane materiały odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda (dotyczy Wykonawców, którzy powołują się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego): 1)aprobaty technicznej lub normy określającej właściwości użytkowe i własności techniczne wyrobu zamiennego lub 2)zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane materiały odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, ponadto 3)karty technicznej oferowanych materiałów. Wykonawca może zamiast zaświadczenia, o którym mowa w pkt III.2 ppkt 2, złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. III.2. Oferta wspólna Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1)Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2)Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a)postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; b)wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; c)ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; 3)Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4)Dokumenty, o których mowa w Sekcji III pkt III.2)III.1 ppkt 3,4,5,musi złożyć osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; 5)W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, a w szczególności w Sekcji III pkt III.2)III.1 ppkt 6,7,7a,8 wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać każdy z wykonawców składających ofertę wspólną osobno); 6)Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną; 7)Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane za zgodność z oryginałem i podpisane przez Pełnomocnika; 8)Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu ofertowym. 9)Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. III.3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej III.3.1Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Sekcji III pkt III.2)III.1 ppkt 3,4,5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, III.3.2 Dokument, o którym mowa w Sekcji III pkt III.2) III.3.1 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w Sekcji III pkt III.2) III.3.1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. III.3.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III pkt III.2) III.3.1 niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia Sekcji III pkt III.2) III.3.2 niniejszego ogłoszenia stosuje się odpowiednio..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomsko.pl,www.bip.radomsko.pl,.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Radomska Biuro Zamówień Publicznych
Opłata za przekazanie SIWZ w formie papierowej wynosi 15,00 zł płatne na konto w Banku Spółdzielczym Nr konta: 82 8980 0009 2001 0037 5283 0011.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta w Urzędzie Miasta Radomska (Biuro Podawcze)- parter budynku, 97-500 Radomsko ul. Tysiąclecia 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 17.04.2009.
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- Ubezpieczenie grupowe na życie dla pracowników Starostwa Powiatowego w Radomsku oraz pracowników jednostek organizacyjnych Powiatu Radomszczańskiego
- Utworzenie Centrum Usług Wspólnych w Radomsku
- Zagospodarowanie fragmentu terenów zielonych przy budynku Domu Pomocy Społecznej w Radomsku
- Wyposażenie pracowni przedmiotowych w Zespole Szkół Drzewnych w Radomsku
- Cyberbezpieczny Samorząd w Mieście Radomsku - Etap II - Część II
- Wykonanie izolacji pionowej i poziomej piwnic budynku Domu Pomocy Społecznej w Radomsku
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie wewnętrznych ścianek działowych - przegród budowlanych na potrzeby wydzielenia pożarowego klatki schodowej A
- Poprawa dostępności szkół Powiatu Żyrardowskiego dla osób ze specjalnymi potrzebami
- Modernizację instalacji elektrycznej: montaż opraw oświetlenia podstawowego i awaryjnego na klatkach schodowych oraz oświetlenia zewnętrznego w budynkach przy ulicy Meissnera 7, 9, 11 w Warszawie
- POPRAWA DOSTĘPNOŚCI DO EDUKACJI SZKOLNEJ W MIEŚCIE I GMINIE BUK. SZKOŁA PODSTAWOWA, UL. SZARYCH SZEREGÓW, 64-320 BUK
- Modernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Głogowskiej 25c w zakresie poprawy efektywności energetycznej i dostępności dla niepełnosprawnych - wykonanie instalacji klimatyzacji
- Poprawa dostępności budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Księżpolu
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.