eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › Kurs glazurnika II-12

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-06

Wejherowo: Kurs glazurnika II-12
Numer ogłoszenia: 435308 - 2012; data zamieszczenia: 06.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy , ul. Sobieskiego 302, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 7787900, 7787922, faks 058 7787904.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Służby Więziennej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kurs glazurnika II-12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie jednego szkolenia w formie kursu o nazwie Kurs glazurnika II/12 dla 12-stu osadzonych. Kurs realizowany będzie w ramach Projektu Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolnościwspółfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.3. Ogólnopolskie programy integracji i aktywizacji zawodowej, Poddziałanie 1.3.4. Centralny Zarząd Służby Więziennej. Ilość kursów: 1 Ilość osób do przeszkolenia: 12 - stu osadzonych w jednej grupie szkoleniowej Czas trwania kursu: 96 godz. dydaktycznych na 1 uczestnika, w tym 16 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych i 80 godzin zajęć praktycznych (pod godziną lekcyjną należy rozumieć 45 minut). Kurs może być prowadzony w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach wyznaczonych przez zamawiającego, jednak nie wcześniej niż od 8.00 i nie później niż do 16.00, uwzględniając przerwę na obiad (11.45- 13.00). Miejsce realizacji zamówienia - pomieszczenia zamawiającego. Płatność za realizację zamówienia - przelewem bankowym na numer konta wskazany przez wykonawcę z 30 - to dniowym terminem płatności. Transport osób realizujących szkolenie, materiał oraz sprzęt na koszt wykonawcy. Ubezpieczenie uczestników zajęć kursu glazurnika od następstw nieszczęśliwych wypadków powstających w związku ze szkoleniem na koszt wykonawcy. Materiały szkoleniowe tj. zeszyty, długopisy, teczki papierowe, skrypty opracowane przez wykładowców Wykonawca przekaże uczestnikom kursu i zajęć. Materiały szkoleniowe po zakończeniu kursu przejdą na własność uczestników kursu i zajęć. Jeden komplet materiałów dydaktycznych wykonawca przekaże Zamawiającemu. Obowiązkiem wykonawcy jest oznaczenie materiałów szkoleniowych logotypami zgodnymi z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewnia: nieużywaną odzież (kombinezon ochronny, koszulka z krótkim rękawem, polar, rękawice, okulary, maska ochronna, czapki,) i nieużywane obuwie niezbędne do skutecznej nauki zawodu. Odzież po zakończeniu kursu nie przechodzi na własność kursantów. Materiał konieczny do przeprowadzenia kursu tj : -materiał na powierzchnię 55 m2 glazurowanych płytek ceramicznych - ściennych białych o wymiarze 20 cm x 25 cm -materiał na powierzchnię 40 m2 terakoty podłogowej o wymiarze 30 cm x 30 cm antypoślizgowej, -preparaty gruntujące, -spoina (fuga) o szerokości 3 mm wg katalogu RAL 7046 (wodoodporna), -klej do glazury o grubości 5 mm - 8 mm (wodoodporny, półelastyczny), -listwy plastikowe o profilu zewnętrznym wg katalogu RAL 9010 - 45mb. Materiały pomocnicze np. wiadra, gąbka, pace, szpachelki, krzyżyki, kliny Wodę mineralną niegazowaną 0,5 l dziennie na jednego uczestnika. Materiały biurowe dla uczestników kursu, tj.: zeszyt, długopis, teczka. Celem kursu jest nabycie przez uczestników podstawowych umiejętności z zakresu wykonywania prac wykończeniowych związanych z układaniem glazury ściennej wewnątrz pomieszczeń. Program kursu glazurnika powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: a)zasady BHP i ppoż. przy pracach glazurniczych, b)organizacja stanowiska pracy, c)rodzaje i zastosowanie materiałów, narzędzi i sprzętu, d)przygotowanie materiałów do prac glazurniczych, e)metody wykonywania prac glazurniczych f)zajęcia praktyczne, g)Konserwacja narzędzi. h)Egzamin końcowy. Materiały powinny być dostosowane do jednej grupy 12-osobowej szkolących się przez okres 96 godz. dydaktycznych, w ilości niezbędnej do ćwiczeń praktycznych. W trakcie kursu glazurnika wykonawca bada indywidualne postępy w nauce uczestników szkolenia. Wykonawca w ostatnim dniu zajęć teoretycznych kursu przeprowadzi egzamin teoretyczny sprawdzający nabytą wiedzę, a w ostatnim dni zajęć praktycznych egzamin praktyczny mający na celu sprawdzenie nabytych umiejętności w czasie kursu. Egzamin teoretyczny i praktyczny przeprowadza trzyosobowa wykwalifikowana komisja ze strony Wykonawcy. Wykonawca będzie posiadać własny sprzęt (np. mieszadła do kleju, maszyna do cięcia płytek, szlifierka kątowa itp.) niezbędne do realizacji kursu glazurnika Wykonawca zapewnia odpowiednią ilość materiałów do zajęć praktycznych w celu szkolenia uczestników, w umiejętnościach w zakresie zawodu malarza. Koszt materiałów przeznaczonych do części praktycznej kursu nie może przekroczyć 40 % całkowitej wartości kursu. Po zakończonym kursie materiał szkoleniowy przechodzi na własność Aresztu Śledczego w Wejherowie. Wykonawca zapewnia środki czystości niezbędne do organizacji zajęć praktycznych, w ilości gwarantującej należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca ma obowiązek wystawić zaświadczenie o ukończeniu kursu glazurnika dla kursanta, który uczęszczał w przynajmniej 80% godzin lekcyjnych w ramach całego kursu, i dwa certyfikaty bądź zaświadczenia potwierdzające ukończenie szkolenia kursowego, z tym, że pierwszy typ dokumenty winien zawierać jedynie dane konieczne m.in. imię, nazwisko, informację o rodzaju szkolenia i ewentualnych uprawnieniach z niego wynikających oraz logotypy PO KL, zaś drugi typ dokumentu musi zawierać wszystkie informacje projektowe. Dokumenty powinny być zgodne z wzorem załączonym (załącznik nr 5) w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 186). Zamawiający zapewnia: Salę do przeprowadzenia zajęć teoretycznych wyposażoną w sprzęt audiowizualny. Pomieszczenie do przechowywania sprzętu oraz materiałów w sali szkoleniowej. Przeprowadzenie badań lekarskich dopuszczających do szkolenia. Posiadanie listy rezerwowej uczestników przedmiotowego szkolenia umożliwiające łatwe wprowadzenie nowej osoby na miejsce osoby rezygnującej. Pomieszczenie do przeprowadzenia części praktycznej w tym co najmniej : 55 m2 powierzchni ścian, 40 m2 powierzchni podłóg; Bezpłatne korzystanie z energii elektrycznej i wody użytkowej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dokument poświadczający, że wykonawca jest wpisany do Rejestru Instytucji Szkoleniowych, prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Wejherowo 84-200 Wejherowo ul.Sobieskiego 302 biuro specjalisty ds. org.-praw..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Areszt Śledczy w Wejherowo 84-200 Wejherowo ul.Sobieskiego 302 sekretariat jednostki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany w ramach Projektu Operacyjnego Kapitał Ludzki ze środków unijnych Europejskiego Funduszu Społewcznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.