eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koło › przebudowa ul. Miodowej w Kole - etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-22

POZYCJA 43519

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Koło: przebudowa ul. Miodowej w Kole - etap I Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miejska Koło, do kontaktów: Maria Bogusława Gaj, ul. Mickiewicza 12, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 0632722311 w. 312, fax 063 2722984, e-mail: zamowienia.publiczne@kolo.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kolo.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa ul. Miodowej w Kole - etap I. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Koło, ul. Miodowa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia został sklasyfikowany przez zamawiającego na podstawie Wspólnego Słownika Zamówień jako CPV- 45.23.32.52-0 tj. roboty w zakresie nawierzchni ulic i jest nim przebudowa ulicy Miodowej w m. Koło na odcinku od 0+094,60(PT) do km 0+367,57(PT) t.j. 272,97 mb. 1. Ulica Miodowa jest ulicą gminną spełniającą funkcję ulicy dojazdowej do osiedla bloków mieszkalnych; łączy ulicę Kolejową z ulicą Blizną ( ulice kat. dróg powiatowych); jest ulicą ogólnodostępną klasy D i ruchu kategorii KR-2. 2. Na projektowanym do przebudowy odcinku ulica Miodowa posiada: - na długości 107,25m nawierzchnię betonową z betonu wylanego na mokro o szerokości 5,90 - 6,0m ; - na pozostałej długości tj. 165,72m nawierzchnię z płyt żelbetowych prefabrykowanych drogowych szerokości 3,50 - 3,0m . 3. Zakres przebudowy obejmuje wykonanie jezdni o szerokości 6,0m poprzez : - demontaż nawierzchni z prefabrykowanych płyt drogowych i złożenie ich na wskazanym miejscu ( w odległości do 3 km) ; - wyrównanie profilu oraz remont cząstkowy istniejącej nawierzchni betonowej klińcem ; - wbudowanie krawężnika betonowego o wymiarach 15x30 na ławie z oporem z betonu B-15; - wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr. 15,0cm; - wykonaniu warstwy podbudowy z betonu B-15 gr.15,0cm; - wykonanie warstwy ścieralnej z brukowej kostki betonowej gr.8,0cm układanej na podsypce piaskowej gr.3,0cm ; - wykonanie elementów kanalizacji deszczowej tj. studzienek ściekowych, przykanalików i kolektora dł.35m ze studzienkami rewizyjnymi; 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową , specyfikacjami technicznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. 5. W cenie oferty należy uwzględnić koszty obsługi geodezyjnej i inwentaryzacji powykonawczej oraz opracowania projektu oznakowania organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, określonych w art. 22 ustawy Pzp oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wypisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - akceptacja istotnych postanowień, które zostały wprowadzone do treści załączonego projektu umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego poprzez parafowanie każdej strony przedmiotowej umowy. 2. Pełnomocnictwo/upoważnienie do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów uprawniające do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust., 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio. 4. Pełnomocnictwo/upoważnienie osób podpisujących ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przebudowa ulicy Miodowej w m. Koło na odcinku od 0+094,60(PT) do km 0+367,57(PT) t.j. 272,97 mb. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie jest wymagane 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wymagane warunki: 1) Doświadczenie zawodowe. Wystarczające to: - wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat ( przed terminem składania ofert) minimum trzech robót budowlanych odpowiadających rodzajem ( tj. zgodnie z CPV- 45.23.32.2- 0 roboty w zakresie nawierzchni ulic), zakresem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości powyżej 300.000,00zł każda. Firmy funkcjonujące na rynku w okresie krótszym niż 3 lata wykażą również wykonanie 3 robót, w zakresie jw. - dla wykazanych robót wymagane jest załączenie potwierdzeń należytego ich wykonania. Potwierdzenia to zostaną uznane za odpowiednie, jeżeli z ich treści będzie wynikała wartość wykonanego zamówienia, jego zakres (rodzaj wykonanych robót) oraz data i miejsce jego należytego wykonania. Ponadto: 1. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, określonych w art. 22 ustawy Pzp oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wypisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - akceptacja istotnych postanowień, które zostały wprowadzone do treści załączonego projektu umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego poprzez parafowanie każdej strony przedmiotowej umowy. 2. Pełnomocnictwo/upoważnienie do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów uprawniające do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust., 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio. 4. Pełnomocnictwo/upoważnienie osób podpisujących ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiajacy dokona oceny spełniania wymagnych warunków metodą spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 Pzp; 2. Aktualny dokument uprawniający do występowania w obrocie gospodarczym; 3. Potwierdzenie należytego wykonania trzech zamówień (porównywalnych z przedmiotem zamówienia rodzajem i wartością), od poprzednich zamawiających, wykonanego w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, o wartości powyżej 300000.00zł każda. 4. Kosztorys ofertowy i harmonogram rzeczowo-finansowy robót; 5. Parafowany projekt umowy; 6. Ewentualne pełnomocnictwa ( do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie lun np. podpisania oferty);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolo.pl (link: PRZETARGI wg PZP). Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej www.kolo.pl lub zakupić w wersji papierowej (cena: 50,00 zł) w siedzibie zamawiającego, pok.: 101, w godz. 9:00 - 14:00 lub w przypadku przesłania pisemnego wniosku o przesłanie SIWZ, za zaliczeniem pocztowym ( do ceny SIWZ zostaną doliczone koszty przesyłki). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.09.2006, godzina 12:30, Urząd Miejski w Kole, 62-600 Koło, ul. Mickiewicza 12 pok 9 lub 8.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.