eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa WielkopolskaOrganizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach Projektu Pomagając innym - pomagam sobie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-22

Środa Wielkopolska: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach Projektu Pomagając innym - pomagam sobie
Numer ogłoszenia: 434952 - 2011; data zamieszczenia: 22.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 417978 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Sportowa 9c, 63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 2853580, faks 0-61 2853580.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach Projektu Pomagając innym - pomagam sobie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla Uczestników realizowanego przez Zamawiającego Projektu Pomagając innym - pomagam sobie, zwanego dalej Projektem, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część stanowi zadanie nr: 1. Kurs: prowadzenie drobnych prac remontowych Szkolenie zostanie przeprowadzone dla 6 mężczyzn, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, przy czym szkolenie musi zakończyć się do dnia 31 grudnia 2011 roku. Czas trwania szkolenia wynosi 40 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut), w tym 5 godzin dydaktycznych zajęć teoretycznych i 35 godzin dydaktycznych zajęć praktycznych. Zajęcia praktyczne będą odbywać się w świetlicy w Domu Pogodnej Jesieni w Środzie Wielkopolskiej przy ul. Szpitalnej 10, tj. w pomieszczeniu o powierzchni 30m x 12 m, wysokości 3,5 m Na potrzeby kursu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: - materiały budowlane oraz materiały do praktycznej nauki, niezbędne do przeprowadzenia kursu (farby, gips, etc.), w takiej ilości, która pozwoli na prawidłowe przeprowadzenie zajęć praktycznych, które dotyczyć będą remontu świetlicy w Domu Pogodnej Jesieni w Środzie Wielkopolskiej przy ul. Szpitalnej 10, tj. pomieszczenia o powierzchni 30 m x 12 m x 3,5m (szpachlowanie, malowanie ścian i sufitów), - drobne narzędzia zużywalne (np. wałki do malowania, szpachelki, pędzle, papier ścierny itp.), - dostawę do miejsca praktyk sprzętu, narzędzi i materiałów budowlanych niezbędnych na potrzeby realizacji praktycznej części kursu. 2. Kurs domowej gastronomii Szkolenie zostanie przeprowadzone dla 12 kobiet, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, przy czym szkolenie musi zakończyć się do dnia 31 grudnia 2011 roku. Czas trwania szkolenia wynosi 30 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut), w tym 10 godzin dydaktycznych zajęć teoretycznych i 20 godzin dydaktycznych zajęć praktycznych. Wykonawca jest zobowiązany do: - zapewnienia na terenie Środy Wielkopolskiej sali szkoleniowej do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych, której wielkość i wyposażenie umożliwi prawidłową realizację zamówienia. Zamawiający wymaga, aby szkolenie było zorganizowane w odpowiednich pomieszczeniach z zapewnionym zapleczem do przeprowadzenia szkolenia, zgodnie z przepisami prawa tj. posiadających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa i higieny pracy, akustyczne i jakościowe, - zapewnienia w części praktycznej artykułów żywnościowych do sporządzania potraw, w takiej ilości, która pozwoli na prawidłowe przeprowadzenie zajęć praktycznych, sprzętu kuchennego (naczynia, garnki, sprzęt elektryczny, inny). Program szkolenia obejmuje w szczególności następującą tematykę: - podstawy żywienia człowieka, - przepisy sanitarne, bhp oraz przepisy przeciwpożarowe, - technologia gastronomiczna - techniki sporządzania, sposoby dekorowania i podawania potraw. Koszt kursu obejmuje: - badania z zakresu medycyny pracy. Warunki wspólne dla wszystkich części zamówienia, jakie musi spełnić Wykonawca: Wykonawca jest zobowiązany do: - zapewnienia cateringu w postaci: napojów, bufetu kawowego (ciepłe napoje, kruche ciastka) i dwudaniowego obiadu, - przedstawienia Zamawiającemu szczegółowego programu szkolenia oraz szczegółowego planu zajęć, z uwzględnieniem tematyki wraz z ilością godzin, opracowanego na podstawie harmonogramu przedstawionego Wykonawcy przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu wykonania przedmiotu umowy określonego w ust. 1, o czym Wykonawca zostanie powiadomiony z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. - pisemnego informowania Zamawiającego o wszelkich planowanych zmianach w planie zajęć, z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem, - w przypadku odwołania zajęć z przyczyn niezależnych od Wykonawcy - informowania o odwołaniu najpóźniej w dniu zaistnienia okoliczności, - sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników poprzez prowadzenie imiennej listy obecności, bieżące jej uzupełnianie oraz przekazanie jej Zamawiającemu na zakończenie zajęć, - informowania Zamawiającego telefonicznie, drogą pocztową lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o każdej nieobecności uczestnika podczas szkolenia, - wydania zaświadczenia o ukończeniu kursu, z zastrzeżeniem, że zaświadczenie powinno być wystawione wg wzoru i spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216 z późn. zm.), - wydania certyfikatu ukończenia szkolenia (oprócz zaświadczenia wymienionego powyżej), na którym powinny być zamieszczone aktualne logotypy Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, oraz zapisy umożliwiające identyfikację źródła finansowania szkolenia poprzez zamieszczenie następującego zapisu: Kurs współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - zapewnienia w trakcie realizacji zamówienia odpowiednich materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika szkolenia oraz dodatkowy komplet dla Zamawiającego, - oznaczania wszystkich dokumentów, w tym materiałów szkoleniowych, zaświadczeń, certyfikatów potwierdzających zakończenie udziału w szkoleniu, prezentacji i publikacji multimedialnych, zgodnie z aktualnie obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (m.in. logo PO KL, logo UE, zamieszczenia hasła: Człowiek - najlepsza inwestycja), oraz umieszczania na nich informacji o finansowaniu szkolenia przez Unię Europejską zgodnie z wymogami, o których mowa w rozporządzeniu Rady (WE) nr 1083.2006 ustanawiającym przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności oraz uchylającym rozporządzenie nr 1260.1999 (Dz. Urz. UE L 210 z 31.07.206 r., str. 25) oraz rozporządzeniem Komisji (WE) nr 1828.2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonywania rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności oraz rozporządzenia (WE) nr 1080.2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (sprostowanie Dz. Urz. UE L 45 z 15.02.2007 r., str. 4). W szczególności certyfikat powinien odpowiadać wytycznym zawartym w Strategii Komunikacji Funduszy Europejskich w Polsce w ramach Narodowej Strategii Spójności na lata 2007 - 2013 oraz Księdze Znaku Narodowej Strategii Spójności, - zapewnienia niezbędnego sprzętu technicznego, - prowadzenia dokumentacji nauczania odrębnie dla każdego prowadzonego kursu. Zajęcia dydaktyczne mogą być realizowane zarówno w dni powszednie, jak i w soboty i niedziele w godzinach od 8:00 do 18:00. Wykonawca jest uprawniony do uzupełniania programu szkolenia oraz do jego zmiany za zgodą Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo ingerowania w przebieg realizacji zamówienia na każdym jego etapie i zgłaszania zastrzeżeń oraz sugestii, do stosowania których Wykonawca jest zobowiązany. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Pomagając innym - pomagam sobie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Kurs: prowadzenie drobnych prac remontowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Andrzej Czubaj, Zakład Poradnictwa Zawodowego EURONAUKA, ul. Harcerska 18, 63-000 Środa Wielkopolska, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Kurs domowej gastronomii

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Andrzej Czubaj, Zakład Poradnictwa Zawodowego EURONAUKA, ul. Harcerska 18, 63-000 Środa Wielkopolska, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14430,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7368,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.