eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały, sprzęt i literatura) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-24

Inowrocław: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały, sprzęt i literatura) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość.
Numer ogłoszenia: 434914 - 2013; data zamieszczenia: 24.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Inowrocławski , ul. Roosevelta 36/38, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3592100, faks 052 3574820.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały, sprzęt i literatura) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały, sprzęt i literatura) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Przedmiot zamówienia wykazany został w formularzach cenowych dla każdej z części stanowiące załączniki do SIWZ . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia opis techniczny przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik do SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy. Przedmioty, które posiadają karty gwarancyjne wykonawca zobowiązany jest dołączyć je w dniu dostawy. Wszystkie dostarczane artykuły muszą być oryginalnie pakowane, kompletne, fabrycznie nowe bez wad. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy nieodpłatnie własnym transportem, do siedziby Zamawiającego w godzinach pracy urzędu ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36-38, 88-100 Inowrocław pok. nr 156. Przedmiot zamówienia wyszczególniony w zadaniu nr 9,10,11 Wykonawca dostarczy do Siedziby Centrum Kształcenia Praktycznego przy ul. Dworcowej 25, 88-100 Inowrocław. Przedmiot zamówienia określony w zadaniu nr 11 będzie dostarczany w sposób sukcesywny w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca we własnym zakresie zapewni rozładunek dostarczonego przedmiotu umowy. Wykonawca po podpisaniu umowy uzgodni z Zamawiającym dokładną datę dostawy przedmiotu umowy. Wykonawca do oferty przedstawi specyfikację techniczną oferowanych produktów zawierającą opis wszystkich parametrów nazwy modeli, marek, producentów w celu wykazania zgodności z opisem Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie przedstawionego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej poniżej: -zmiana obowiązującej stawki VAT - wyłącznie w przypadku i w terminie wejścia w życie ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Zmiana ceny związana z ustawową zmianą wysokości VAT może obejmować wyłącznie zakres dostaw określonych w specyfikacji i ofercie, a jeszcze nie wykonanych, Powyższe postanowienia stanowią wykaz zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Strona występująca z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej wykaz możliwych zmian umowy, zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Mątewska 17, 88-100 Inowrocław, pok. nr 106..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: 144 - kancelaria ogólna ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36-38, 88-100 Inowrocław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały, sprzęt i literatura) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość - Zajęcia pozalekcyjne z geodezji ogólnej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i oprogramowania na potrzeby zajęć pozalekcyjnych z geodezji ogólnej. 1.Niwelator optyczny samopoziomujący- 3 szt. 2.Osprzęt do niwelatora Statyw aluminiowy - 3 szt. Łata niwelacyjna - 3 szt. Tyczki geodezyjne (skręcane) (składające się z czterech skręcanych odcinków) - 3 komplety. Stojak do tyczek - 3 komplety do 3 kompletów tyczek geodezyjnych (4 sztuki na komplet, łącznie 12 szt.). 3.Lustro do tachimetru - 3 szt. 4.Tyczka teleskopowa pod lustro - 3 szt. 5.Węgielnica dj -2 (z pionem) - 3 szt. 6.Szkicownik drewniany (bukowy) a4 - 3 szt. 7.Ruletka geodezyjno-budowlana do pomiaru długości - 3 szt. 8.Program obliczeniowy (jednostanowiskowy) - 10 szt. 9.Program do sporządzania map (jednostanowiskowy) - 10 szt. 10.Program wspomagający tworzenie dokumentacji robót geodezyjnych (jednostanowiskowy) - 10 szt. (9 szt. bez instrukcji, 1 szt. z instrukcją).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 48.90.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały, sprzęt i literatura) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość - zajęcia pozalekcyjne Kucharz Gastronomii- materiały ozdobne, akcesoria..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów ozdobnych i akcesoriów na potrzeby zajęć pozalekcyjnych Kucharz Gastronomii 1) Elementy do dekoracji stołu (1 kpl)- zawierający elementy wyszczególnione w opisie technicznym stanowiącym załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały, sprzęt i literatura) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość - zajęcia pozalekcyjne Kucharz Gastronomii- narzędzia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi i materiałów na potrzeby zajęć pozalekcyjnych Kucharz Gastronomii 1.Zestaw do wykonywania carvingu - 1 zestaw: a) 80 elementów do cięcia, rzeźbienia, wycinarki itp - 2 szt. b) 22 elementy dekorator, noże, punktaki itp. - 1 szt. 2. Zestaw narzędzi wymaganych przy stosowaniu systemu HACCP w gastronomii - 1 zestaw zawierający elementy wyszczególnione w opisie technicznym stanowiącym załącznik do SIWZ. Wszystkie dostarczone narzędzia zestawu muszą być zgodne z wymogami i normami stosowanego w gastronomii systemu HACCP..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.22.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały, sprzęt i literatura) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość - zajęcia pozalekcyjne z programowania układów mikroprocesorowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zestawów dydaktycznych z oprogramowaniem i modelami na potrzeby zajęć pozalekcyjnych z programowania układów mikroprocesorowych 1. mikroprocesorowy zestaw dydaktyczny z oprogramowaniem - 5 szt. 2. modele dydaktyczne umożliwiające współpracę z dydaktycznym zestawem mikroprocesorowym - 10 szt (po dwa modele na zestaw): -model skrzyżowania drogowego - 2 szt. -model tyrystorowego regulatora oświetlenia - 2 szt. -model równi pochyłej - 2 szt. -model zegara czasu rzeczywistego - 2 szt. -model czytnika kart magnetycznych - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały, sprzęt i literatura) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość - zajęcia dydaktyczno -wyrównawczych z matematyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przyborów geometrycznych na potrzeby zajęć dydaktyczno -wyrównawczych z matematyki. 1.Przybory geometryczne - 255 zestawów jeden zestaw zawiera: - linijka 20 cm (przezroczysty plastik) - 1 szt. - ekierka przezroczysty plastik, podziałka 15 cm)- 1 szt. - cyrkiel z rysikiem (metalowy)- 1szt. - kątomierz (przezroczysty plastik) - 1 szt. - ołówek (HB) - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały, sprzęt i literatura) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość - Zajęcia pozalekcyjne z projektowania architektury krajobrazu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa programu komputerowego na potrzeby zajęć pozalekcyjnych z projektowania architektury krajobrazu 1.program komputerowy; do projektowania terenów zieleni - Gardenphilia DESIGNER lub równoważny. Wersja EDU - 10 stanowiskowa - szt. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały, sprzęt i literatura) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość - Zajęcia pozalekcyjne z obsługi kas fiskalnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa czytników i metkownic na potrzeby zajęć pozalekcyjnych z obsługi kas fiskalnych 1. czytnik Kodów Kreskowych argox as 8000 lub równoważny - szt. 6 2. metkownica Dwurzędowa montip mx-2616 lub równoważna - szt. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały, sprzęt i literatura) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość - Literatura.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LITERATURA Zajęcia pozalekcyjne Kucharz Gastronomii 1. Technologia gastronomiczna z towaroznawstwem podręcznik dla zawodu kucharz małej gastronomii w zasadniczej szkole zawodowej część I, część II. autor: Małgorzata Konarzewska, Barbara Zielonka, Maria Konarzewska- Sokołowska - szt. 10 Zajęcia pozalekcyjne z zakresu spawania elektrycznego (metoda 111), metodą MAG (metoda 135) 1. Spawanie (materiały) - Piotr Piątek; Wydawca: SANNORT Sp. z o.o. w Sandomierzu - szt. 10 2. Spawanie w osłonie gazów metodami MAG i MIG - Jerzy Mizerski - szt. 10 Zajęcia pozalekcyjne z geodezji ogólnej 1. Podręcznik Geodezja cz. 1 - A. Jagielski - szt. 15 2. Przewodnik do ćwiczeń po geodezji I - szt. 15 Zajęcia pozalekcyjne z języka angielskiego 1. Repetytorium maturalne poziom podstawowy plus Testy My English Lab (komplet) Pearson Longman - szt. 105 2. Matura explorer. Pre-intermediate. Jon Naunton with Beata Polit, Wyd. Nowa Era - szt. 15 3. My profession podręcznik z płytą dla ZSZ REA Monika i Marcin Mizak - szt. 15 Zajęcia pozalekcyjne z projektowania architektury krajobrazu 1. Katalog roślin - drzewa, krzewy, byliny wydawnictwo: Agencja Promocji Zieleni - szt. 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały, sprzęt i literatura) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość - zajęcia pozalekcyjne z zakresu spawania elektrycznego (metoda 111) i MAG (metoda 135) - materiały i akcesoria spawalnicze..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów i akcesoriów na potrzeby zajęć pozalekcyjnych z zakresu spawania elektrycznego (metoda 111) i MAG (metoda 135) Materiały wykorzystywane w trakcie zajęć spawania (metoda 111) 1. Elektrody ER 146 - O 3,25 - 35 paczek ( paczka - 172 szt./6,5 kg), 2. Elektrody EA 146 - O 3,25 - 20 paczek ( paczka - 138 szt./6 kg), 3. Elektrody ER 146 - O 2,5 - 10 paczek ( paczka - 258 szt./5 kg), 4. Elektrody EA 146 - O 2,5 - 10 paczek ( paczka - 258 szt./5 kg), 5. Płaskownik 50x5 - 72 mb, 6. Płaskownik 100x6 - 72 mb, 7. Rura 48,3x2,9 - 60 mb, 8. Uchwyty spawalnicze 2O0A - 10 szt., 9. Przewody prądowe do spawarki SELCO GENESIS 1700 TLH - 5 kpl, 10. Przewody masowe spawarki SELCO GENESIS 1700 TLH - 5 kpl. Materiały wykorzystywane w trakcie zajęć spawania metodą MAG (metoda 135) 1. Ściernica 200x20x32x90A 80K - 4 szt., 2. Końcówki prądowe o 1 - 1 opakowanie ( zawiera 50 szt.), 3. Dysza nr 5 - 20 szt., 4. Reduktor z przepływomierzem - 4 szt. 5. Blacha czarna 3x1000x2000 - 96 kg 6. Blacha czarna 6x1000x2000 - 96 kg 7. Rura czarna 48,3x2,9 - 60 mb 8. Płaskownik 50x5 - 72 mb 9. Drut Fi1,0 - 450 kg Przedmiot zamówienia określony w zadaniu należy dostarczyć do Centrum Kształcenia Praktycznego w Inowrocławiu ul. Dworcowa 25, 88-100 Inowrocław..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały, sprzęt i literatura) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość - zajęcia pozalekcyjne z zakresu spawania elektrycznego (metoda 111) i MAG (metoda 135) - Odzież robocza i sprzęt ochrony osobistej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej i sprzętu ochrony osobistej niezbędnej na potrzeby zajęć pozalekcyjnych z zakresu spawania elektrycznego (metoda 111) i MAG (metoda 135) Zajęcia pozalekcyjne z zakresu spawania elektrycznego (metoda 111) 1) Ubrania (odzież robocza) - kpl. 10: Ubranie robocze typu komfort (spodnie ogrodniczki + bluza) - materiał POLYESTER oraz BAWEŁNA rozmiar: L x 5 szt. XL x 5 szt., czapka typu baseballowego. 2) Sprzęt ochrony osobistej a) maski spawalnicze (tarcz spawalnicza)- 15 szt. b) okulary ochronne białe - 10 szt. c) filtry do spawania łukiem elektrycznym nr 9 - 10 szt. d) filtry do spawania łukiem elektrycznym nr 10 - 10 szt. e) szkło ochronne białe - 30 szt. f) fartuch ochronny spawalniczy skórzany - 10 szt. g) ochraniacze skórzane na obuwie - 10 kpl. h) rękawice spawalnicze skórzane długie - 15 par Materiały wykorzystywane w trakcie zajęć metodą MAG (metoda 135) 1) Ubrania (odzież robocza) - kpl. 10: Ubranie robocze typu komfort (spodnie ogrodniczki + bluza) - materiał POLYESTER oraz BAWEŁNA rozmiar L x 5szt. XL x 5szt., czapka typu baseballowego. 2) Sprzęt ochrony osobistej a) przyłbice spawalnicze - 10 szt. b) rękawice spawalnicze skórzane do metody MAG - 15 par c) okulary ochronne białe - 10 szt. d) szkło ochronne ciemne nr 10 o wymiarach 80xl00 - 10 szt. e) szkło ochronne ciemne nr 11 o wymiarach 80xl00 - 10 szt. f) szkło ochronne białe o wymiarach 80x100 - 30 szt. Przedmiot zamówienia określony w zadaniu należy dostarczyć do Centrum Kształcenia Praktycznego w Inowrocławiu ul. Dworcowa 25, 88-100 Inowrocław..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały, sprzęt i literatura) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość - zajęcia pozalekcyjne z zakresu spawania MAG (metoda 135)- gazy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa gazów technicznych do przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych z zakresu spawania MAG (metoda 135). 1. gazy techniczne CO2 (butla 30 kg) wraz z dzierżawą butli i kosztami pozostałymi - szt. 30 Przedmiot zamówienia określony w zadaniu będzie dostarczany sukcesywnie na wniosek Zamawiającego w ciągu 3 dni od daty złożenia zamówienia drogą telefoniczną, faksem lub elektroniczną. Przedmiot będzie dostarczany do Centrum Kształcenia Praktycznego w Inowrocławiu ul. Dworcowa 25, 88-100 Inowrocław. Gazy stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wszelki normy w zakresie ich transportu i użytkowania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 24.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.