Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-04
Inowrocław: ZP 2-08 Dostawa Drobiu.
Numer ogłoszenia: 43486 - 2008; data zamieszczenia: 04.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Solanki" Uzdrowisko Inowrocław Sp. z o.o., ul. Solankowa 77, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3563100, fax 052 3574016.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.solanki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Skarbu Państwa Lecznictwo Uzdrowiskowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP 2-08 Dostawa Drobiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostaw kurczaków świeżych, przetworów z drobiu i wędlin drobiowych. Szczegółowe przewidywane potrzeby roczne określono na formularzu cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.11.20.00 - Drób Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.20.00 - Drób Oryginalny kod CPV: 15.13.15.00 - Produkty drobiowe Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.15.00 - Produkty drobiowe Oryginalny kod CPV: 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie podleganie wykluczeniu z postępowania oraz spełnienie warunków postępowania zapisanych w SIWZ i jej załącznikach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ośiadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, dokument upoważniający do prowadzenia działalności objętej zamówieniem, NIP, REGON, wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym, zaświadczenie z ZUS, zaświadczenie US, ubezpieczenie OC w zakresie objętym zamówieniem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.solanki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Solanki Uzdrowisko Inowrocław Sp. z o.o. Sekcja Zaopatrzenia i Transportu ul. Solankowa 77 88-100 Inowrocław tel. 052-3563266.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Solanki Uzdrowisko Inowrocław Sp. z o.o. Sekretariat pokój nr 29 ul. Solankowa 77 88-100 Inowrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Adaptacja budynku na potrzeby Centrum Usług Społecznych Gminy Inowrocław
- Obsługa oraz zarządzanie projektem "Zajęcia pozalekcyjne dla uczniów oraz poprawa dostępności i jakości warunków kształcenia w szkołach podstawowych"
- Budowa oświetlenia ulicy Henryka Górnego w Inowrocławiu
- Pomiar oraz wyrównanie wysokości punktów w ramach modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej na terenie powiatu inowrocławskiego, województwo kujawsko-pomorskie
- Przebudowa ulicy Adama Poszwińskiego (151438C) od km 0+0,00 do km 0+265,75 w Inowrocławiu
- "Ulepszenie dróg powiatowych poprzez remont oraz likwidacje przełomów"
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zacisze" z podziałem na 9 części od 1.07.2025 do 31.12.2025 r.
- Dostawa mięsa i wędlin do Zakładu Karnego w Koronowie
- dostawa mięsa i wędlin
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 2 w Bełchatowie, ul. Paderewskiego 3.
- Dostawy mięsa drobiowego ZP 9/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych
więcej: Drób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.