Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-04
Inowrocław: ZP 2-08 Dostawa Drobiu.
Numer ogłoszenia: 43486 - 2008; data zamieszczenia: 04.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Solanki" Uzdrowisko Inowrocław Sp. z o.o., ul. Solankowa 77, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3563100, fax 052 3574016.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.solanki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Skarbu Państwa Lecznictwo Uzdrowiskowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP 2-08 Dostawa Drobiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostaw kurczaków świeżych, przetworów z drobiu i wędlin drobiowych. Szczegółowe przewidywane potrzeby roczne określono na formularzu cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.11.20.00 - Drób Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.20.00 - Drób Oryginalny kod CPV: 15.13.15.00 - Produkty drobiowe Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.15.00 - Produkty drobiowe Oryginalny kod CPV: 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie podleganie wykluczeniu z postępowania oraz spełnienie warunków postępowania zapisanych w SIWZ i jej załącznikach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ośiadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, dokument upoważniający do prowadzenia działalności objętej zamówieniem, NIP, REGON, wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym, zaświadczenie z ZUS, zaświadczenie US, ubezpieczenie OC w zakresie objętym zamówieniem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.solanki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Solanki Uzdrowisko Inowrocław Sp. z o.o. Sekcja Zaopatrzenia i Transportu ul. Solankowa 77 88-100 Inowrocław tel. 052-3563266.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Solanki Uzdrowisko Inowrocław Sp. z o.o. Sekretariat pokój nr 29 ul. Solankowa 77 88-100 Inowrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Świadczenie usług psychologicznych na rzecz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Inowrocławiu
- Opracowanie dokumentacji projektowej koncepcji osiedla mieszkaniowego, wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę pojedynczego budynku mieszkalnego wielorodzinnego, z niezbędną infrastrukturą
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą zewnętrzną na dz. nr ewid. 13/62 i 13/63 oraz budową parkingu na dz. nr 13/61 w m. Potulice
- Dostarczanie paliw na potrzeby jednostek organizacyjnych Miasta Inowrocławia
- Remont drogi powiatowej 2559C ulica Ustronie w Janikowie
- Budowa budynku wielorodzinnego mieszkalnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w m. Piaseczno gm. Sępólno Krajeńskie
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Bratoszewicach na 2026 rok"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla SZKOŁY PODSTAWOWEJ im. ORŁA BIAŁEGO W NIEDŹWIADZIE w 2026 roku
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Strzelcach Małych
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności - mięs drobiowych, wieprzowych i wołowych, na potrzeby Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w 2026 r.
- Sukcesywna dostawa żywności do Internatu ZSCKR w Potoczku
więcej: Drób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





