Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-04
Inowrocław: ZP 1-08 Dostawa Ryb
Numer ogłoszenia: 43474 - 2008; data zamieszczenia: 04.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Solanki" Uzdrowisko Inowrocław Sp. z o.o., ul. Solankowa 77, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3563100, fax 052 3574016.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.solanki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Skarbu Państwa Lecznictwo Uzrowiskowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP 1-08 Dostawa Ryb.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa filetów z ryb, ryb wędzonych, ryb żywych i śledzi na potrzeby sanatoryjnych punktów żywienia. Przewidywane ilości roczne określono na formularzu cenowym - załączniku nr 2 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.22.10.00 - Ryby mrożone Kod CPV wg słownika 2008: 15.22.10.00 - Ryby mrożone Oryginalny kod CPV: 15.23.40.00 - Ryby wędzone Kod CPV wg słownika 2008: 15.23.40.00 - Ryby wędzone 05.11.00.00 - 05.11.00.00 Oryginalny kod CPV: 15.23.30.00 - Ryby w solance Kod CPV wg słownika 2008: 15.23.30.00 - Ryby w solance .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonwca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Spełni warunki udziału w postępowaniu zapisane w SIWZ i jej załącznikach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków, dokument upważniający do prowadzenia działalności objętej zamówieniem, zaświadczenie z ZUS, zaświadczenie US, NIP, REGON, wykaz osób do kontaktów z Zamawiajacym, ubezpieczenie OC w zakresie objętym zamówieniem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.solanki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Solanki Uzdrowisko Inowrocław Sp. z o.o. Sekcja Zaopatrzenia i Transportu ul. Solankowa 77 88-100 Inowrocław tel. 052-3563266.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Solanki Uzdrowisko Inowrocław Sp. z o.o. Sekretariat pokój nr 29 ul. Solankowa 77 88-100 Inowrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Świadczenie usług psychologicznych na rzecz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Inowrocławiu
- Opracowanie dokumentacji projektowej koncepcji osiedla mieszkaniowego, wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę pojedynczego budynku mieszkalnego wielorodzinnego, z niezbędną infrastrukturą
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą zewnętrzną na dz. nr ewid. 13/62 i 13/63 oraz budową parkingu na dz. nr 13/61 w m. Potulice
- Dostarczanie paliw na potrzeby jednostek organizacyjnych Miasta Inowrocławia
- Remont drogi powiatowej 2559C ulica Ustronie w Janikowie
- Budowa budynku wielorodzinnego mieszkalnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w m. Piaseczno gm. Sępólno Krajeńskie
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Bratoszewicach na 2026 rok"
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2026
- Dostawa produktów spożywczych dla Żłobka Samorządowego w Myślenicach
- Sukcesywna dostawa mrożonek dla PZPW w Rzeszowie w tym projektów: RaP STEAM oraz Zdrowo-cyfrowo w przedszkolu II, zamówienie z podziałem na 3 części.
- Dostawa i zakup artykułów spożywczych, warzyw i owoców, mrożonek, nabiału, mięsa i wędlin, drobiu, jaj, ryb do Szkoły Podstawowej nr 16 z Oddziałami Integracyjnymi im. M. Konopnickiej w Żorach w 2026r
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych, mięsa wieprzowego, drobiowego, wędlin oraz mrożonek owocowo- warzywnych i rybnych.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





