Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-08-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: Grupa 1: wykonanie modernizacji systemu bezpieczeństwa MDI w Gmachu Głównym, Grupa 2: projekt, dostawę, instalację i uruchomienie systemu PROFORT w Gmachu Głównym lub równoważny Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Muzeum Narodowe w Krakowie, do kontaktów: Jarosław Szklarczyk, Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2955621, fax 012 2955555, e-mail: agebala@muz-nar.krakow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.muzeum.krakow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: państwowa instytucja kultury; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Grupa 1: wykonanie modernizacji systemu bezpieczeństwa MDI w Gmachu Głównym, Grupa 2: projekt, dostawę, instalację i uruchomienie systemu PROFORT w Gmachu Głównym lub równoważny. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Gmach Główny, Al. 3-go Maja 1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Grupa 1: Modernizacja zawiera: wymianę oprogramowania, wymianę sprzętu komputerowego, modernizację terminali RTU oraz budowę redundatnej sieci systemowej. Grupa 2: Projekt, dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: szczegółowy opis techniczny oferowanych urządzeń, oświadczenie, że oferowane urządzenia posidają atesty, certyfikaty i dopuszczenia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.62.53.00 - Alarmy antywłamaniowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.62.53.00 - Alarmy antywłamaniowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: zakres zamówienia: w grupie 1: Modernizacja zawiera: wymianę oprogramowania, wymianę sprzętu komputerowego, modernizację terminali RTU oraz budowę redundatnej sieci systemowej. w grupie 2: projekt, dostawa urządzeń, montaż, uruchomienie instalacja 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 60
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Do postępowania przetargowego zostaną dopuszczeni Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy oraz którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/ nie spełnia. Znaczenie: Grupa 1: za każdą zrealizowaną usługę modernizacji lub rozbudowy systemu MDI Safent przy czym system ten wykonany był w wersji C-DOS. Wykonawca otrzymuje 1 pkt. Grupa 2: za każdy zrealizowany system bezprzewodowej ochrony eksponatów typu PROFORT lub równoważny Wykonawca otrzymuje 1 pkt. Niewykazanie żadnego doświadczenia zgodnie z opisanymi wyżej warunkami dyskwalifikuje wykonawcę jako niespełniającego warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu jest większa niż 5 zamawiający zaprosi tych wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ilość punktów za wykazanie zrealizowanych zamówień.Jeżeli w grupie wykonawcy otrzymają taką sama ilośc punktów za zrealizwane zamówienia zamawiający będzie oceniał wartość wykonanych zadań tj. za zamówienia o wartości w przedziale 100.000 - 200.000 zł. - 1 pkt , za zadanie w przedziale 200.000 - 300.000 zł. 2 pkt. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wskazać grupę)składa następujące dokumenty i oświadczenia: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, b)aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, c)aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, d)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, e) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, f) dokumenty dla osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - zgodnie z wykazem o którym mowa w pkt e stwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień tj.: - licencję zabezpieczenia technicznego min. I stopnia dla pracowników wykonujących instalację, - dla kierownika robót: aktualne zaświadczenie Ośrodka Ochrony Zbiorów Publicznych o ukończeniu kursu projektowania i instalacji alarmowych w obiektach muzealnych oraz licencje zabezpieczenia technicznego II stopnia, g)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to z tego okresu, -dla grupy A: min. 1 modernizacji lub rozbudowy systemu MDI Safent przy czym system ten wykonany był w wersji C-DOS. -dla grupy B: zrealizowanie przez wykonawcę min. jednego systemu bezprzewodowej ochrony eksponatów typu PROFORT lub równoważnego. Wykaz ma zawierać informacje na temat przedmiotu zamówienia, wartości oraz dat i miejsca wykonania. Wykonawca dołącza do wykazu zrealizowanych zamówień dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie. h) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowania o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. termin gwarancji 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: do 30 dni - przelew. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamawiający nie wymaga formularza do składania wniosków. Wykonawca składa we wniosku informacje: nazwe firmy, adres, NIP, REGON, pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.08.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: wykonanie modernizacji systemu bezpieczeństwa MDI w Gmachu Głównym,. 1) Krótki opis: Modernizacja zawiera: wymianę oprogramowania, wymianę sprzętu komputerowego, modernizację terminali RTU oraz budowę redundatnej sieci systemowej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.53.00. 3) Wielkość lub zakres: wymianę oprogramowania, wymianę sprzętu komputerowego, modernizację terminali RTU oraz budowę redundatnej sieci systemowej. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 60 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. termin gwarancji 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Grupa 2: projekt, dostawę, instalację i uruchomienie systemu PROFORT w Gmachu Głównym lub równoważny. 1) Krótki opis: Projekt, dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.53.00. 3) Wielkość lub zakres: Projekt, dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 60 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. termin gwarancji 10 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa kamery akustycznej dla WEAIiIB - KC-DE-zp.272-764/25
- Zabudowa 2 aneksów kuchennych wraz z agd, 2 szaf ubraniowych, 1 szafy gospodarczej do mieszkania nr 7a i 7b przy ul. Gramatyka 7 w Krakowie - KC-DE-zp.272-753/25
- dostawa detektora fluorescencji rentgenowskiej typu SDD - KC-DE-zp.272-747/25
- Wymiana systemu monitoringu wizyjnego na poziomach: -1, 0, +3, +4, +5, +6 i +7 w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Dostawa pompy próżniowej dla WIMiC - KC-DE-zp.272-740/25
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





