eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChodzieżCENTRALA GRZEWCZA - STRÓŻEWO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-18

Chodzież: CENTRALA GRZEWCZA - STRÓŻEWO
Numer ogłoszenia: 434692 - 2009; data zamieszczenia: 18.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chodzież , ul. Notecka 28, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. (0-67) 2821-608, faks (0-67) 2821-608.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachodziez.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CENTRALA GRZEWCZA - STRÓŻEWO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy wykonania centrali grzewczej z pompą ciepła powietrze-woda, dwu sprężarkowa w ustawieniu wewnętrznym wraz z regulatorem pogodowym, z systemem rozmrażania agregatu za pomocą zasobnika buforowego wody grzewczej, o katalogowej mocy grzewczej nie mniejszej niż 33 kW (nie mniej niż 20,3 kW przy temperaturze powietrza plus 2 stopni C i temperaturze wody zasilania plus 55 stopni C/. Wymagany współczynnik COP nie mniejszy niż 1,5 przy parametrach powietrza minus 18 stopni C i wody grzewczej plus 55 stopni C. Zakres temperaturowy dla stosowania dolnego źródła do minus 20 stopni C. Warunki gwarancji na pompę ciepła nie mniej niż 60 miesięcy gwarantowane przez producenta urządzenia a także przez wykonawcę zamówienia. Centrala grzewcza wykonana zostanie na pokrycie zapotrzebowania ciepła dla centralnego ogrzewania i wentylacji oraz przygotowania ciepłej wody użytkowej dla nowo budowanego budynku Wiejskiego Klubu Kultury z remizą OSP w Stróżewie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.16.00.00 - Układy kotłów grzewczych 42.51.11.10 - Pompy grzewcze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 2800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych 00/100 )

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - w zakresie doświadczenia wymagane jest wykazanie się zrealizowaniem w okresie minionych 5-u lat, min 2-ch robót w zakresie wykonania centrali grzewczej z pompą ciepła powietrze-woda dla potrzeb c.o. i ciepłej wody użytkowej , o mocy nie mniejszej niż 20 kW. - w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia wymagane jest wykazanie osób posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych z min 2 letnim doświadczeniem przy kierowaniu robotami w tej specjalności. W przypadku powierzenia zamówienia innym podmiotom, należy przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów o udostępnieniu przez nich osób do wykonania zamówienia a w przypadku udostępnienia potencjału technicznego zobowiązanie o udostępnieniu potencjału technicznego. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania w związku z art. 24 ust. 1 i 2. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt VI. SIWZ, wg formuły spełnia - nie spełnia. 3. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty ( wzór formularza oferty - wg zał. nr 1 do SIWZ, następujące dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór formularza - zał. nr 2 do SIWZ. 2) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór formularza - zał. nr 3 do SIWZ. 3) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to za taki okres za jaki działalność jest prowadzona, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich nazwy, zakresu rzeczowego, nazwy i adresu zamawiającego, daty i miejsca realizacji zamówienia (wzór formularza - zał. nr 4 do SIWZ. Warunek: w zakresie doświadczenia wymagane jest wykazanie wykonania w okresie minionych 5-u lat, min 2-ch robót w zakresie wykonania centrali grzewczej z pompą ciepła powietrze-woda dla potrzeb c.o. i c.w.u. , o mocy nie mniejszej niż 20 kW. 4) Dokumenty np. referencje, opinie od poprzednich zamawiających potwierdzające, że każde zadanie podane przez Wykonawcę w formularzu nr 4 zostało wykonane z należytą starannością a ponadto wskazane jest aby dane z tych dokumentów były tożsame z danymi z formularza nr 4 w zakresie nazwy i adresu zamawiającego, nazwy zadania, zakresu rzeczowego zadania, okresu realizacji . 5) Wykaz proponowanego przez Wykonawcę kierownictwa robót (wzór formularza - zał. nr 5 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje a także przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa . Warunek : wymagane jest wykazanie osoby/osób posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych z min 2- letnim doświadczeniem przy kierowaniu robotami w tej specjalności, oraz aktualny na dzień składania ofert dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego . 6) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o ślepy kosztorys - zał. Nr 7 do SIWZ Zaznacza się, że wszystkie pozycje kosztorysów muszą być bezwzględnie ujęte i wycenione 7) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). 8) Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9) Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminachodziez.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Notecka 28, 64-800 Chodzież.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy ul. Notecka 28, 64-800 Chodzież w biurze nr 10 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.